Skravletråd

Da har jeg fått en ny positiv test etter SA tidlig i mars. Jeg ender egentlig i termin for Desember, men pg av dødfødsel i 2016 er det ikke sikkert jeg får gå fullt ut. Så henger litt her inne også. [emoji5] Så får vi håpe alle gode ting er tre og at denne er en sticky baby. [emoji171]

Så herlig at du er gravid igjen så fort! Krysser fingrene for deg og spiren :Heartpink

Med HCG på 3123 når man er 7 uker kan det aldri går bra [emoji20] er bare å forberede seg [emoji22]

Med HCG på 3123 når man er 7 uker kan det aldri går bra [emoji20] er bare å forberede seg [emoji22]
Huff, det høres litt lavt ut, ja. [emoji22] Er det noen som helst mulighet for at du kan være kortere på vei enn du tror? Klem! [emoji173]

Huff, det høres litt lavt ut, ja. [emoji22] Er det noen som helst mulighet for at du kan være kortere på vei enn du tror? Klem! [emoji173]

Noen få dager kanskje, ikke så mye. Fikk gravid 1-2 da jeg var 4+0, og den kan ikke ha slått ut så mye tidligere [emoji53]
Takk [emoji173]️

Høres lavt ut ja.. hååååper det har en forklaring [emoji173]

Var på legevakten ikveld. Fikk beskjed om det om jeg fortsatt blødde på fredag. Fikk ul, som viste tom fostersekk. Time på sykehuset imorgen [emoji22]

Var på legevakten ikveld. Fikk beskjed om det om jeg fortsatt blødde på fredag. Fikk ul, som viste tom fostersekk. Time på sykehuset imorgen [emoji22]

Kjære deg, så trist [emoji173][emoji173] skjønner at du har det vondt nå.. sender deg en god klem. Masse lykke til i morgen, håper det er fort overstått.

Back
Topp