Skravletråd

Da har jeg fått en ny positiv test etter SA tidlig i mars. Jeg ender egentlig i termin for Desember, men pg av dødfødsel i 2016 er det ikke sikkert jeg får gå fullt ut. Så henger litt her inne også. [emoji5] Så får vi håpe alle gode ting er tre og at denne er en sticky baby. [emoji171]

Da har jeg fått en ny positiv test etter SA tidlig i mars. Jeg ender egentlig i termin for Desember, men pg av dødfødsel i 2016 er det ikke sikkert jeg får gå fullt ut. Så henger litt her inne også. [emoji5] Så får vi håpe alle gode ting er tre og at denne er en sticky baby. [emoji171]

Vi krysse det vi har [emoji173]️

• Liker
Reactions: SMD
Da var det min tur å få blødning [emoji20] heldigvis ikke så mye, men har litt smerter også. Dro å tok blodprøve, og ny på fredag. Får bare krysse fingrene for at det går bra [emoji173]️

Whaaaat, allerede?! [emoji3][emoji3] Gratulerer så mye, og så utrolig hyggelig å ha deg tilbake! Nei, nå ble jeg glad, altså! [emoji173]

Gratulerer! Krysser fingrene for at du kommer helt i mål denne gangen [emoji254]

Da var det min tur å få blødning [emoji20] heldigvis ikke så mye, men har litt smerter også. Dro å tok blodprøve, og ny på fredag. Får bare krysse fingrene for at det går bra [emoji173]️
Uff, krysser fingre og tær for at det er uskyldig!

Så flott spiren satt igjen! :)

Tusen takk [emoji173]️

Syns denne gruppen har vært utrolig heldige og få har mista, så redd noen flere kan stå for tur [emoji20]

Håper alt er bra med spiren og at vi ikke mister noen fra November 2017. Sender deg en god klem. :Heartred

Hei damer
Må bare dele min bekymring, eller rettere sagt spørre om det er flere enn meg som opplever det samme. Jeg har siden uke 6 spottet en del brunt. I uke 8+1 var vi på tul og fikk se et bankende hjerte, gyn kunne også se at det lå en del blod utenfor livmor, noe som forklarer spottingen. Alt var bra med spiren så det skal ikke ha innvirkning på den.
Jeg har nå kommet til uke 9+0 i dag men det siste døgnet har jeg hatt ganske vondt nede i symfyseorådet, og noen gang murringer, vil ikke karakterisere det som mensensmerter heller, men blir jo bekymret, hvertfall når utfloden er brun igjen. Kan det være at det er livmoren som strekker på seg som forårsaker ubehaget og at det igjen gir brun utflod? Kvalmen har blitt bedre de siste dagene også, ikke så kvalm som jeg har vært, puppene er så som så ømme. Er bare redd for en ny MA, opplevde det for noen år siden :(
Takk for svar :)

Whaaaat, allerede?! [emoji3][emoji3] Gratulerer så mye, og så utrolig hyggelig å ha deg tilbake! Nei, nå ble jeg glad, altså! [emoji173]

Jepp, er i sjokk selv, er rart å tenke på det. Prøvd så lenge, med medisiner og hele pakken. Dødfødsel og SA, også sitter spiren når vi egentlig er i en venteperiode for å få begynne på medisiner igjen. Er utrolig. Håper bare virkelig at spiren sitter hele veien nå.

Så flott spiren satt igjen! :)
Tusen takk for det. :)

Gratulerer! Krysser fingrene for at du kommer helt i mål denne gangen [emoji254]

Takk for det :) Håper virkelig det jeg også.

Er deg såååååå vel undt! [emoji173][emoji173] krysser alt jeg har av armer, bein og fingre for at skatten klorer seg fast [emoji173]

Krysser fingrene for deg :-)

Back
Topp