Skravletråd

Nja, jeg var mye bedre i går kveld, så jeg trodde det haddet gått over, men har gått rundt med kvalmen langt oppi halsen i dag da :wacky: huff, det er så kjedelig å kaste opp:yuck: vi får satse på at det er omgangssyke og virkelig håpe det går fort over! God bedring til deg:)

Ps. Nå fikk jeg sykt lyst på rista brød. Kanskje jeg må kjøpe brødrister :p
Haha, det var det jeg levde på de første månedene :p Og den brødristeren hadde stått urørt oppi skapet i flere år :p Noen ganger med bringebærsyltetøy, men oftest kun smør. Heldigvis orker jeg som regel alt nå :D
 
Haha, det var det jeg levde på de første månedene :p Og den brødristeren hadde stått urørt oppi skapet i flere år :p Noen ganger med bringebærsyltetøy, men oftest kun smør. Heldigvis orker jeg som regel alt nå :D

Jeg fikk lyst på ristet brød med smør og sukker :hilarious: det tok meg brått tilbake til barndommen :D huff, må kjøpe brødrister. Har tenkt på det lenge, men har også tenkt at det samme kommer til å skje her, at den blir stående i skapet :p
 
885f1dce9e4a0b94ea803485dc59f1a1.jpg


Ei lita jente her og[emoji173]
Gratulerer [emoji173]
 
Så stas!! Veldig søte [emoji7] Og så morsomt at mannen din får tvillingjenter en gang til [emoji16] Det er vel litt uvanlig?
Ja det er jo fullt mulig når det er to forskjellige damer [emoji1][emoji4] er nok bare mer og mer vanlig med hjemmelagede tvillinger også nå som man gjerne er litt eldre når man får barn. Det de sa i dag hvertfall [emoji4]

Jeg så bare at nervene til mannen kribla [emoji23] Tenk å kanskje skulle følge 4 herlige jenter ned kirkegulvet da [emoji7][emoji7]
 
Jippi, idag kjente endelig samboer lille frøken sparke [emoji173]️ Kan tro det er ett stk sprekkstolt pappa her ikveld[emoji23]
Woohoo! Det må være en så deilig følelse for de og endelig få kjenne på graviditeten! For sambo hjalp det å få vite kjønn [emoji4][emoji7]
 
Woohoo! Det må være en så deilig følelse for de og endelig få kjenne på graviditeten! For sambo hjalp det å få vite kjønn [emoji4][emoji7]

Vi fikk vite kjønn idag også på UL, men tror han egentlig bare er veldig opptatt av frisk og rask baby :) Men helt klart godt for han og endelig kjenne liv ja :)
 
Vi fikk vite kjønn idag også på UL, men tror han egentlig bare er veldig opptatt av frisk og rask baby :) Men helt klart godt for han og endelig kjenne liv ja :)
Samme her selvsagt, men for mannen så er det lettere å knytte seg til noe som er reelt. Blir vel på samme måte som oss som vet vi er gravide men ikke føler det. Her kjenner hverken jeg eller mannen spark enda. Så vi gleder oss [emoji173][emoji173]
 
Æsj, nå må jeg bare klage litt!:wtf:
Jeg er så utrolig lei denne evinnelige rapingen!! Jeg raper og raper, og når jeg endelig tror det har roet seg litt... Neida da raper vi "litt" til..:bag:
Ikke trenger jeg spise eller drikke for at det skal forekomme heller. Nå har jeg ligget i senga i 1 1/2 time, og det bare kommer og kommer.. :bored: Vi snakker ikke sånne små søte rap som kan skjules med en hånd foran munnen, eller ved å holde munnen igjen.. Neida, her kommer de fra det dypeste dypet og får det til å vibrere i hele underlaget!:meh::wideyed: For å si det sånn; jeg trenger ikke lure på hva jeg spiste til middag for 5 timer siden..eller frokost for den saks skyld.. Og det er umulig å overse de, eller prøve å holde dem inne!:stop:
Heldigvis synes samboeren jeg bare er søt (!?!?:wacky:), men jeg skulle veldig gjerne bytta bort søt med rapefri! Evt er en kraftig reduksjon i antall rap per dag og ønskelig! Tips anyone?!:angelic:
 
God morgen [emoji4] her skal jeg forberede meg på at lisja skal overnatte hos mormor natt til fredag og ordne det jeg kan for stallen til og med fredag, siden jeg må kjøre 4 timer hver vei til ultralyd time og oppfølgning [emoji6]
 
Æsj, nå må jeg bare klage litt!:wtf:
Jeg er så utrolig lei denne evinnelige rapingen!! Jeg raper og raper, og når jeg endelig tror det har roet seg litt... Neida da raper vi "litt" til..:bag:
Ikke trenger jeg spise eller drikke for at det skal forekomme heller. Nå har jeg ligget i senga i 1 1/2 time, og det bare kommer og kommer.. :bored: Vi snakker ikke sånne små søte rap som kan skjules med en hånd foran munnen, eller ved å holde munnen igjen.. Neida, her kommer de fra det dypeste dypet og får det til å vibrere i hele underlaget!:meh::wideyed: For å si det sånn; jeg trenger ikke lure på hva jeg spiste til middag for 5 timer siden..eller frokost for den saks skyld.. Og det er umulig å overse de, eller prøve å holde dem inne!:stop:
Heldigvis synes samboeren jeg bare er søt (!?!?:wacky:), men jeg skulle veldig gjerne bytta bort søt med rapefri! Evt er en kraftig reduksjon i antall rap per dag og ønskelig! Tips anyone?!:angelic:
Har dessverre ingen tips, men håper det bare magisk går over av seg selv, for det hørtes litt slitsomt ut. Og beklager at jeg måtte le litt nå, men jeg så for meg ganske mange situasjoner hvor det er kleint å rape høyt. Men så hyggelig samboern din er da :)
 
God morgen [emoji4] her skal jeg forberede meg på at lisja skal overnatte hos mormor natt til fredag og ordne det jeg kan for stallen til og med fredag, siden jeg må kjøre 4 timer hver vei til ultralyd time og oppfølgning [emoji6]

Lykke til med forberedelsene og den lange turen :) Det blir nok stas for jenta å sove hos mormor :)
 
Lykke til med forberedelsene og den lange turen :) Det blir nok stas for jenta å sove hos mormor :)
Håper hun synes det er stas. Sist var hun illsint og ville ikke sove. Og så har hun blitt kjempe klengete. Men det går vell over [emoji4]
 
Har dessverre ingen tips, men håper det bare magisk går over av seg selv, for det hørtes litt slitsomt ut. Og beklager at jeg måtte le litt nå, men jeg så for meg ganske mange situasjoner hvor det er kleint å rape høyt. Men så hyggelig samboern din er da :)
Hehe Det er helt lov å le litt! Ler av meg selv innimellom og, for jeg føler tidvis jeg mister alt av hemninger for så å tenke over tid/sted/ situasjon igjen!:wacky: Akkurat nå kjenner jeg at jeg gleder meg skikkelig til 3 dagers bortreise med jobben, uten mulighet for "alenetid"- felles soverom etc.. kan potensielt bli mange kleine situasjoner:eek::angelic::bag:
Men ja, veldig god han samboeren:)❤️ Og takk for ønsker om magisk forsvinning:)
 
God morgen [emoji4] her skal jeg forberede meg på at lisja skal overnatte hos mormor natt til fredag og ordne det jeg kan for stallen til og med fredag, siden jeg må kjøre 4 timer hver vei til ultralyd time og oppfølgning [emoji6]
Lykke til med forberedelser og ul i morgen :) krysser fingrene for positiv beskjed i morgen
 
Synes dagene går litt for fort på jobb i det siste, føles jo som om jeg ikke rekker å gjøre alt jeg skal. Kan jeg få en klone, å please? :O
 
Back
Topp