Skravletråd

Hehe! Det er vel kanskje sånn at det er godt man ikke opplever ting som eneste. Men huff unner ingen å "styre" med nytt hus som ser brukt ut [emoji85]

Åja, det er sånn å forstå :eek: vi bare sliter med å selge den gamle driten av en leilighet vi :hilarious: men da skjønner jeg hvertfall at du er lei!
 
Åja, det er sånn å forstå :eek: vi bare sliter med å selge den gamle driten av en leilighet vi :hilarious: men da skjønner jeg hvertfall at du er lei!
Vi Har det i tillegg da [emoji23][emoji44] går på veggen snart [emoji23]
 
Takk :) ja, vi var flere på jobb i går som sleit med magen, så håper det bare er omgangssyke :)
Er formen bedre? Her kastet jeg aldti opp i 1.trimester, men var mye kvalm pg uggen. Har de siste dagene blitt det om jeg er for varm, og i dag tidlig kastet jeg opp. Aner jo ikke om det er omgangssyke eller gravidkvalme som "endelig" fikl utløp, haha. Formen ellers er grei. Så nå spiser jeg rista brødskive med smør på til frokost og håper på det beste [emoji23]
 
God morgen og masse lykke til dere som skal på oul [emoji1]
 
God morgen og masse lykke til dere som skal på oul [emoji1]
God morgen! [emoji8] sitter og venter spent! I dag virker det som en hektisk dag. Full parkering utenfor sykehuset så måtte parkere i p-huset. Der var det og bare 100 plasser igjen. Aldri opplevd tror jeg.
Lykke til dere også [emoji4] Håper tvilling nr 2 vil vise seg frem [emoji6]
Takk! [emoji1][emoji8] satser på det. Også er jeg spent på om de er enig med legen min om at tvilling 1 er ei jente fortsatt [emoji7]
 
God morgen! [emoji8] sitter og venter spent! I dag virker det som en hektisk dag. Full parkering utenfor sykehuset så måtte parkere i p-huset. Der var det og bare 100 plasser igjen. Aldri opplevd tror jeg.

Takk! [emoji1][emoji8] satser på det. Også er jeg spent på om de er enig med legen min om at tvilling 1 er ei jente fortsatt [emoji7]
Lykke til☺️
 
Ferdig! Og for en time vi hadde. For en fantastisk jordmor! Hun tok seg så god tid og fortalte og styrte. Så flink! Sånn skulle alle ha vært [emoji173]

f05727de95e4a6d69b0468f599a0af98.jpg
d2e24513c5039c2d8fc1a20a40a8c79d.jpg


Her har vi da de to rakkerungene i magehuset [emoji7] mannen må nå offisielt gjøre klar time for hjertesjekk om noen år da det viste seg å være 2 jenter i magen [emoji23][emoji23][emoji173] han har Tvillingjenter fra før, så da blir det guttakrutt og oss 5 andre jentene [emoji7][emoji7][emoji23]
 
Er formen bedre? Her kastet jeg aldti opp i 1.trimester, men var mye kvalm pg uggen. Har de siste dagene blitt det om jeg er for varm, og i dag tidlig kastet jeg opp. Aner jo ikke om det er omgangssyke eller gravidkvalme som "endelig" fikl utløp, haha. Formen ellers er grei. Så nå spiser jeg rista brødskive med smør på til frokost og håper på det beste [emoji23]

Nja, jeg var mye bedre i går kveld, så jeg trodde det haddet gått over, men har gått rundt med kvalmen langt oppi halsen i dag da :wacky: huff, det er så kjedelig å kaste opp:yuck: vi får satse på at det er omgangssyke og virkelig håpe det går fort over! God bedring til deg:)

Ps. Nå fikk jeg sykt lyst på rista brød. Kanskje jeg må kjøpe brødrister :p
 
mannen må nå offisielt gjøre klar time for hjertesjekk om noen år da det viste seg å være 2 jenter i magen [emoji23][emoji23][emoji173] han har Tvillingjenter fra før, så da blir det guttakrutt og oss 5 andre jentene [emoji7][emoji7][emoji23]

Så stas!! Veldig søte [emoji7] Og så morsomt at mannen din får tvillingjenter en gang til [emoji16] Det er vel litt uvanlig?
 
Ferdig! Og for en time vi hadde. For en fantastisk jordmor! Hun tok seg så god tid og fortalte og styrte. Så flink! Sånn skulle alle ha vært [emoji173]

f05727de95e4a6d69b0468f599a0af98.jpg
d2e24513c5039c2d8fc1a20a40a8c79d.jpg


Her har vi da de to rakkerungene i magehuset [emoji7] mannen må nå offisielt gjøre klar time for hjertesjekk om noen år da det viste seg å være 2 jenter i magen [emoji23][emoji23][emoji173] han har Tvillingjenter fra før, så da blir det guttakrutt og oss 5 andre jentene [emoji7][emoji7][emoji23]
Fantastisk! (og stakkars mannen din når alle dere 5 blir hormonelle samtidig, hahaha)
 
Back
Topp