Skravletråd

Ikke noe behov for klone her i gården.. ting går virkelig sakte for seg og jeg føler jeg ikke har verken ork eller lyst til å gjøre noen ting idag.
 
Det er jo da en klone også er perfekt! Den kan gjøre det du ikke orker, også kan du ligge på sofaen og slappe av :P
Ja, kanskje det [emoji1] da skulle den stakkers klonen fått mye arbeid.. har også en hel haug med klær som burde vært brettet [emoji85]
 
Synes dagene går litt for fort på jobb i det siste, føles jo som om jeg ikke rekker å gjøre alt jeg skal. Kan jeg få en klone, å please? :O
Aaaah tell me about it. Jeg er 50% sykemeldt og rekker ikke en damn shit før jeg må hjem igjen [emoji23] helt forferdelig å skulle gjøre 100% arbeid på halve tiden. [emoji85][emoji85][emoji85]
Pluss at jeg føler at jeg MÅ få gjort ferdig der jeg skal også tilfelle jeg blir sykemeldt fullt om et par uker.
 
Gikk kjempebra å legge lisja med mormora idag [emoji1] så nå er det bare å komme seg i dusjen for å så legge seg. Opp kl 5 for å få tatt morgenstellet på hestene før jeg må kjøre kl 6 [emoji4][emoji28]
 
Gikk kjempebra å legge lisja med mormora idag [emoji1] så nå er det bare å komme seg i dusjen for å så legge seg. Opp kl 5 for å få tatt morgenstellet på hestene før jeg må kjøre kl 6 [emoji4][emoji28]
Ser vi skal kjøre ca samtidig i morgen [emoji14] men her er det mest for å slippe å sitte fast i trafikken^^

Må levere ungen hos faren min før jeg kan kjøre til sykehuset
 
Ser vi skal kjøre ca samtidig i morgen [emoji14] men her er det mest for å slippe å sitte fast i trafikken^^

Må levere ungen hos faren min før jeg kan kjøre til sykehuset
Godt å høre jeg ikke er alene [emoji28] merkes det at jeg ikke er så vant med å å stå opp så tidlig fortiden..
Når har du time? Og har du lang vei til sykehuset?
 
Godt å høre jeg ikke er alene [emoji28] merkes det at jeg ikke er så vant med å å stå opp så tidlig fortiden..
Når har du time? Og har du lang vei til sykehuset?
Heh, er tredje dagen denne uken jeg står opp litt over 5 - men husker jeg å legge meg tidlig, neh [emoji14]

Akkurat nå er det litt lengre enn det trengs, men blir bedre etter at vi har flyttet. Så må jeg droppe av lille først, så må regne litt over en time + trafikk
Hvis det går som jeg håper så får jeg spist litt frokost hos foreldrene mine og :)
 
Heh, er tredje dagen denne uken jeg står opp litt over 5 - men husker jeg å legge meg tidlig, neh [emoji14]

Akkurat nå er det litt lengre enn det trengs, men blir bedre etter at vi har flyttet. Så må jeg droppe av lille først, så må regne litt over en time + trafikk
Hvis det går som jeg håper så får jeg spist litt frokost hos foreldrene mine og :)
Uff.. ser jeg er bortskjemt som kan sove til snart 8 hver dag [emoji85]

Får håpe du kan spise frokost med foreldra dine da [emoji4]
Imorgen blir også første dagen der lisja må bli vekket for å bli kjørt i barnehagen.men det går vell bra det også [emoji41]
 
Uff.. ser jeg er bortskjemt som kan sove til snart 8 hver dag [emoji85]

Får håpe du kan spise frokost med foreldra dine da [emoji4]
Imorgen blir også første dagen der lisja må bli vekket for å bli kjørt i barnehagen.men det går vell bra det også [emoji41]
God morgen! Satser på at alt går på skinner i dag, at det blir en greit kjøretur og fin ul :)
 
Ønsker dere andre en veldig fin fredag! Og straks god helg!
 
Alt går bra så langt [emoji4] halvveis i morgenstellet hos dyra [emoji4] må du også ha en fin oul [emoji4]
Takker og bukker :)

Synes det er fascinerende egentlig - De dagene jeg prøver å snike meg ut av senga for å dra tidlig på jobb våkner han hver eneste gang; men nå som vi skal stå opp tidlig sammen, da sover han så tungt atte.. ;)
 
Takker og bukker :)

Synes det er fascinerende egentlig - De dagene jeg prøver å snike meg ut av senga for å dra tidlig på jobb våkner han hver eneste gang; men nå som vi skal stå opp tidlig sammen, da sover han så tungt atte.. ;)
Haha [emoji23] Ja, du sier noe der. Han merker vell at han skal opp nå og derfor vil han heller sove [emoji41]
 
Back
Topp