Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo da en klone også er perfekt! Den kan gjøre det du ikke orker, også kan du ligge på sofaen og slappe avIkke noe behov for klone her i gården.. ting går virkelig sakte for seg og jeg føler jeg ikke har verken ork eller lyst til å gjøre noen ting idag.
Ja, kanskje det [emoji1] da skulle den stakkers klonen fått mye arbeid.. har også en hel haug med klær som burde vært brettet [emoji85]Det er jo da en klone også er perfekt! Den kan gjøre det du ikke orker, også kan du ligge på sofaen og slappe av
Mens vi først er i gang kan vi jo lage to kloner, en til jobben og en til husarbeidetJa, kanskje det [emoji1] da skulle den stakkers klonen fått mye arbeid.. har også en hel haug med klær som burde vært brettet [emoji85]
Hadde vært helt genialt [emoji1] men min arbeidsklone kommer ca den 15.juni [emoji23]Mens vi først er i gang kan vi jo lage to kloner, en til jobben og en til husarbeidet
Støtter den! To takkMens vi først er i gang kan vi jo lage to kloner, en til jobben og en til husarbeidet
Mannen? [emoji14]Hadde vært helt genialt [emoji1] men min arbeidsklone kommer ca den 15.juni [emoji23]
Vi har ansatt ei jente som skal ta over for meg resten av svangerskapet og når jeg har permisjon [emoji4]Mannen? [emoji14]
Aaaah tell me about it. Jeg er 50% sykemeldt og rekker ikke en damn shit før jeg må hjem igjen [emoji23] helt forferdelig å skulle gjøre 100% arbeid på halve tiden. [emoji85][emoji85][emoji85]Synes dagene går litt for fort på jobb i det siste, føles jo som om jeg ikke rekker å gjøre alt jeg skal. Kan jeg få en klone, å please? :O
Ser vi skal kjøre ca samtidig i morgen [emoji14] men her er det mest for å slippe å sitte fast i trafikken^^Gikk kjempebra å legge lisja med mormora idag [emoji1] så nå er det bare å komme seg i dusjen for å så legge seg. Opp kl 5 for å få tatt morgenstellet på hestene før jeg må kjøre kl 6 [emoji4][emoji28]
Godt å høre jeg ikke er alene [emoji28] merkes det at jeg ikke er så vant med å å stå opp så tidlig fortiden..Ser vi skal kjøre ca samtidig i morgen [emoji14] men her er det mest for å slippe å sitte fast i trafikken^^
Må levere ungen hos faren min før jeg kan kjøre til sykehuset
Heh, er tredje dagen denne uken jeg står opp litt over 5 - men husker jeg å legge meg tidlig, neh [emoji14]Godt å høre jeg ikke er alene [emoji28] merkes det at jeg ikke er så vant med å å stå opp så tidlig fortiden..
Når har du time? Og har du lang vei til sykehuset?
Uff.. ser jeg er bortskjemt som kan sove til snart 8 hver dag [emoji85]Heh, er tredje dagen denne uken jeg står opp litt over 5 - men husker jeg å legge meg tidlig, neh [emoji14]
Akkurat nå er det litt lengre enn det trengs, men blir bedre etter at vi har flyttet. Så må jeg droppe av lille først, så må regne litt over en time + trafikk
Hvis det går som jeg håper så får jeg spist litt frokost hos foreldrene mine og
God morgen! Satser på at alt går på skinner i dag, at det blir en greit kjøretur og fin ulUff.. ser jeg er bortskjemt som kan sove til snart 8 hver dag [emoji85]
Får håpe du kan spise frokost med foreldra dine da [emoji4]
Imorgen blir også første dagen der lisja må bli vekket for å bli kjørt i barnehagen.men det går vell bra det også [emoji41]
Alt går bra så langt [emoji4] halvveis i morgenstellet hos dyra [emoji4] må du også ha en fin oul [emoji4]God morgen! Satser på at alt går på skinner i dag, at det blir en greit kjøretur og fin ul
Takker og bukkerAlt går bra så langt [emoji4] halvveis i morgenstellet hos dyra [emoji4] må du også ha en fin oul [emoji4]
Haha [emoji23] Ja, du sier noe der. Han merker vell at han skal opp nå og derfor vil han heller sove [emoji41]Takker og bukker
Synes det er fascinerende egentlig - De dagene jeg prøver å snike meg ut av senga for å dra tidlig på jobb våkner han hver eneste gang; men nå som vi skal stå opp tidlig sammen, da sover han så tungt atte..