Skravletråd

Takker og bukker :)

Synes det er fascinerende egentlig - De dagene jeg prøver å snike meg ut av senga for å dra tidlig på jobb våkner han hver eneste gang; men nå som vi skal stå opp tidlig sammen, da sover han så tungt atte.. ;)
Ja, hvorfan klarer de det der? Eller her sover han i hverdagen ofte til 7, og jeg står opp tidlig, men du kan banne på at i helgene våkner han 5.45.
 
God fredag [emoji1]

Lykke til på oul totoro og stallkjærringa [emoji1] S: Håper alt er bra med utviklingen og ingen flere antistoffer! Også ville jeg innvilget megselv noe hyggelig med så lang kjøretur [emoji4]
 
Ja, hvorfan klarer de det der? Eller her sover han i hverdagen ofte til 7, og jeg står opp tidlig, men du kan banne på at i helgene våkner han 5.45.
Haha, ja ikke sant. Hørtes veldig kjent ut - men er gjerne med stort smil så klarer jo ikke si nei til å stå opp med han heller.

Spørs om det endrer seg når jeg må rulle ut av sengen?
 
God fredag [emoji1]

Lykke til på oul totoro og stallkjærringa [emoji1] S: Håper alt er bra med utviklingen og ingen flere antistoffer! Også ville jeg innvilget megselv noe hyggelig med så lang kjøretur [emoji4]
Sitter og venter nå. Spent :)

Også spent på om de fikk med seg hvor jeg skulle, hun så bare så vidt på papiret og sa 'åh ja du skal til jordmor. Hun har vi ikke så mye med å gjøre' - måtte sånn på do at jeg ikke diskuterte. De har meg på schedulen sin, så venter og ser :)
 
Haha, ja ikke sant. Hørtes veldig kjent ut - men er gjerne med stort smil så klarer jo ikke si nei til å stå opp med han heller.

Spørs om det endrer seg når jeg må rulle ut av sengen?
Det er sant, helt umulig å motstå søte, små når de er blide om morgenen :)
 
Sitter og venter nå. Spent :)

Også spent på om de fikk med seg hvor jeg skulle, hun så bare så vidt på papiret og sa 'åh ja du skal til jordmor. Hun har vi ikke så mye med å gjøre' - måtte sånn på do at jeg ikke diskuterte. De har meg på schedulen sin, så venter og ser :)
Håper du slipper å vente lenge :) Jeg måtte skikkelig på do rett før vi skulle, og vi var der omtrent akkurat på tiden. Hadde sagt ifra, la igjen veska i gangen med samboer og gikk på do. De ropte meg selvsagt opp akkurat da. Tror aldri jeg har vært på en mer presis time på sykehuset ;)
 
Håper du slipper å vente lenge :) Jeg måtte skikkelig på do rett før vi skulle, og vi var der omtrent akkurat på tiden. Hadde sagt ifra, la igjen veska i gangen med samboer og gikk på do. De ropte meg selvsagt opp akkurat da. Tror aldri jeg har vært på en mer presis time på sykehuset ;)
Åh så typisk. Her fikk jeg akkurat vite at jeg satt på feil venterom. Skulle bare spørre om bildene kunne betales med kort, DA spurte hun om hvor jeg satt... Gah

Og jeg som trodde det var de som var forsinket, men er kanskje noen andre som ble tatt før siden de ikke fant meg akkurat 9 :O
 
Åh så typisk. Her fikk jeg akkurat vite at jeg satt på feil venterom. Skulle bare spørre om bildene kunne betales med kort, DA spurte hun om hvor jeg satt... Gah

Og jeg som trodde det var de som var forsinket, men er kanskje noen andre som ble tatt før siden de ikke fant meg akkurat 9 :O
Åh, det er kjedelig. Men de er søren meg ikke så flinke til å informere...
 
God fredag [emoji1]

Lykke til på oul totoro og stallkjærringa [emoji1] S: Håper alt er bra med utviklingen og ingen flere antistoffer! Også ville jeg innvilget megselv noe hyggelig med så lang kjøretur [emoji4]
Tusen takk [emoji4] blir nok å gå på kafé og spise noe godt før jeg drar hjem igjen tenker jeg [emoji4]
 
Morfar henter 4-åringen i bhg i dag, så da vurderer jeg å ta meg en skikkelig lang lunsj ut av huset og jobbe litt senere. Så jeg skal rett og slett til Bekkestua og besøke Lilleprinsen. Jeg sikler litt på Cybex Priam, så tenkte snuse på vogna irl :)
 
Morfar henter 4-åringen i bhg i dag, så da vurderer jeg å ta meg en skikkelig lang lunsj ut av huset og jobbe litt senere. Så jeg skal rett og slett til Bekkestua og besøke Lilleprinsen. Jeg sikler litt på Cybex Priam, så tenkte snuse på vogna irl :)
Høres koselig ut :) du får si om den slår an ^^
 
Høres koselig ut :) du får si om den slår an ^^
Gikk alt fint på oul? :)

Jeg er 99% sikker på at det blir Cybex Priam med lux seat og de nye hjulene som kan kjøpes som tilbehør (de er på vei inn, så kanskje fra neste uke). For det eneste jeg hadde tenkt over er at jeg syntes forhjulene kanskje var litt i minste laget. Men den er grisedyr, så jeg må høre med mine foreldre som har sagt de skal betale om hva som er greit (evnt at vi deler). Svigers betalte vogna med nr 1, så nå vil mamma og pappa gjøre det :P haha, besteforeldrekonkurranse? Vi er bare glad til :D
 
Glemte jo helt å si at alt var bra med lille der inne, og viser seg at det er en lillebror vi får :) da hadde km som tok tul i uke 12 rett :)

Ble satt tilbake 4 dager da [emoji14]
 
Back
Topp