Garantert [emoji48]Haha [emoji23] Ja, du sier noe der. Han merker vell at han skal opp nå og derfor vil han heller sove [emoji41]
Men greit å ha ham sovende i bilen da, den biten er grei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Garantert [emoji48]Haha [emoji23] Ja, du sier noe der. Han merker vell at han skal opp nå og derfor vil han heller sove [emoji41]
Ja, hvorfan klarer de det der? Eller her sover han i hverdagen ofte til 7, og jeg står opp tidlig, men du kan banne på at i helgene våkner han 5.45.Takker og bukker
Synes det er fascinerende egentlig - De dagene jeg prøver å snike meg ut av senga for å dra tidlig på jobb våkner han hver eneste gang; men nå som vi skal stå opp tidlig sammen, da sover han så tungt atte..
Haha, ja ikke sant. Hørtes veldig kjent ut - men er gjerne med stort smil så klarer jo ikke si nei til å stå opp med han heller.Ja, hvorfan klarer de det der? Eller her sover han i hverdagen ofte til 7, og jeg står opp tidlig, men du kan banne på at i helgene våkner han 5.45.
Sitter og venter nå. SpentGod fredag [emoji1]
Lykke til på oul totoro og stallkjærringa [emoji1] S: Håper alt er bra med utviklingen og ingen flere antistoffer! Også ville jeg innvilget megselv noe hyggelig med så lang kjøretur [emoji4]
Det er sant, helt umulig å motstå søte, små når de er blide om morgenenHaha, ja ikke sant. Hørtes veldig kjent ut - men er gjerne med stort smil så klarer jo ikke si nei til å stå opp med han heller.
Spørs om det endrer seg når jeg må rulle ut av sengen?
Håper du slipper å vente lenge Jeg måtte skikkelig på do rett før vi skulle, og vi var der omtrent akkurat på tiden. Hadde sagt ifra, la igjen veska i gangen med samboer og gikk på do. De ropte meg selvsagt opp akkurat da. Tror aldri jeg har vært på en mer presis time på sykehusetSitter og venter nå. Spent
Også spent på om de fikk med seg hvor jeg skulle, hun så bare så vidt på papiret og sa 'åh ja du skal til jordmor. Hun har vi ikke så mye med å gjøre' - måtte sånn på do at jeg ikke diskuterte. De har meg på schedulen sin, så venter og ser
Åh så typisk. Her fikk jeg akkurat vite at jeg satt på feil venterom. Skulle bare spørre om bildene kunne betales med kort, DA spurte hun om hvor jeg satt... GahHåper du slipper å vente lenge Jeg måtte skikkelig på do rett før vi skulle, og vi var der omtrent akkurat på tiden. Hadde sagt ifra, la igjen veska i gangen med samboer og gikk på do. De ropte meg selvsagt opp akkurat da. Tror aldri jeg har vært på en mer presis time på sykehuset
Synes det er vanskelig å motstå uansett når de gjør seg ekstra søte.. min gjør det spesielt når han vil ha noe..Det er sant, helt umulig å motstå søte, små når de er blide om morgenen
Åh, det er kjedelig. Men de er søren meg ikke så flinke til å informere...Åh så typisk. Her fikk jeg akkurat vite at jeg satt på feil venterom. Skulle bare spørre om bildene kunne betales med kort, DA spurte hun om hvor jeg satt... Gah
Og jeg som trodde det var de som var forsinket, men er kanskje noen andre som ble tatt før siden de ikke fant meg akkurat 9 :O
Ja, det er utrolig hvor fort de lærer seg at de kan sjarmere oss i senk hvis de vil ha noe!Synes det er vanskelig å motstå uansett når de gjør seg ekstra søte.. min gjør det spesielt når han vil ha noe..
Ja, det et jo absolutt det beste [emoji4] er nå fremme i god tid. Og venter på at det skal bli min tur..Garantert [emoji48]
Men greit å ha ham sovende i bilen da, den biten er grei
Tusen takk [emoji4] blir nok å gå på kafé og spise noe godt før jeg drar hjem igjen tenker jeg [emoji4]God fredag [emoji1]
Lykke til på oul totoro og stallkjærringa [emoji1] S: Håper alt er bra med utviklingen og ingen flere antistoffer! Også ville jeg innvilget megselv noe hyggelig med så lang kjøretur [emoji4]
Godt å høreTusen takk [emoji4] blir nok å gå på kafé og spise noe godt før jeg drar hjem igjen tenker jeg [emoji4]
God fredagGod fredag! Og masse lykke til dere som har OUL i dag
Høres koselig ut du får si om den slår an ^^Morfar henter 4-åringen i bhg i dag, så da vurderer jeg å ta meg en skikkelig lang lunsj ut av huset og jobbe litt senere. Så jeg skal rett og slett til Bekkestua og besøke Lilleprinsen. Jeg sikler litt på Cybex Priam, så tenkte snuse på vogna irl
Gikk alt fint på oul?Høres koselig ut du får si om den slår an ^^