Ajaj, så gøy!! Gikk du for den du så på?God lørdag! [emoji1]
Jeg bestilte rett og slett vogn i sted, jeg. Nesten litt skrekkblandet fryd [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ajaj, så gøy!! Gikk du for den du så på?God lørdag! [emoji1]
Jeg bestilte rett og slett vogn i sted, jeg. Nesten litt skrekkblandet fryd [emoji23]
Ja, det gjordd jeg. Sambo uttalte seg om farge på understellet så da kjørte jeg på. Må bare bestille ekstrasett fronthjul (store) når de kommer inn.Ajaj, så gøy!! Gikk du for den du så på?
God morgen [emoji1]God morgen damer og god søndag håper dere har hatt en fin helg så langt ^^
Så kult! Gratulerer med ny vognJa, det gjordd jeg. Sambo uttalte seg om farge på understellet så da kjørte jeg på. Må bare bestille ekstrasett fronthjul (store) når de kommer inn.
Så da blir det denne med sort understell og sorte hjul [emoji1]
Haha, høres kjent ut. Mannen kan bli sånn når han har vært ute og spilt poker med vennene sine; vil gjerne fortelle om de forskjellige hendene han hadde som vant eller burde vunnet. Ikke alltid like mottakeligGod morgen [emoji1]
Fin helg, men herregud så trøtt i dag!! Var hjemme ca kl 1.30, også kom sambo hjem rett ca 30-45min etterpå, og han var så snakkesalig og skravlet og skravlet. Han hadde løpt Holmenkollstafetten og vært ute med jobben etterpå, så hadde ikke sett han siden på formiddagen. Til slutt måtte jeg si "NÅ er det nok. Jeg vil sove"
Så ser ikke for meg at dagen i dag blir så veldig effektiv [emoji1]
De sa at de har andre størrelser, men ble litt satt ut at det var så MYE liksom [emoji14] og ja, eg har vokst ut av de fleste gamle, derav behov for ny. Har sikkert brukt feil størrelse før også, tenkte det kunne være greit å lære hva som er "rett" nå. Var bare så sært.Men alle må jo opp 2-3 cup på change.... og litt har du vel vokst? Og vet du at du hadde "rett" cup før? [emoji6] Bare husk å ikke kjøp 75e et annet sted [emoji23]
Eller så var han bare fornøyd med den? [emoji23]De sa at de har andre størrelser, men ble litt satt ut at det var så MYE liksom [emoji14] og ja, eg har vokst ut av de fleste gamle, derav behov for ny. Har sikkert brukt feil størrelse før også, tenkte det kunne være greit å lære hva som er "rett" nå. Var bare så sært.
Mannen forstod liksom ikke helt greia med at dette er stor størrelsesendring... [emoji23]
Alltid fint å havne under budsjett [emoji1]Så kult! Gratulerer med ny vogn
Her endte vi opp med å kjøpe hvitevarer, fikk fint tilbud på første butikken og havnet ca 5000 under det mannen hadde budsjettert ^^ (og han var fornøyd med å ha fått med både en appletv og fitbit på kjøpet)
Haha, høres kjent ut. Mannen kan bli sånn når han har vært ute og spilt poker med vennene sine; vil gjerne fortelle om de forskjellige hendene han hadde som vant eller burde vunnet. Ikke alltid like mottakelig
Skal på babysvømming etterpå, så se om vi kanskje får gått litt tur? Burde jo også jobbet meg opp mot clanmålene [emoji14]
Hehe, han er greit fornøyd med størrelsesendring ja, og flirer godt når eg klør og smører meg om kvelden [emoji23] men tror ikke han har en formening om at det er mye eller lite, mest at han er fornøyd [emoji23]Eller så var han bare fornøyd med den? [emoji23]
Ja ser den. Nei, skal innrømme at det ikke frister allverden, men må få inn 10k skritt på en eller annen måte - er med i sånn dytt-konkurranse via jobbenDet fikk jeg gjort unna mye i går. Fordel med å være hjemme alene [emoji23] Satser i grunn på em gåtur her også. Må bevege skrotten litt og får så sjeldent anledning til skogstur i hverdagen. Men nå regner det ute, så da frister det mindre. #godværsmosjonist
Klarte du 10K skritt? [emoji4]Ja ser den. Nei, skal innrømme at det ikke frister allverden, men må få inn 10k skritt på en eller annen måte - er med i sånn dytt-konkurranse via jobben
Klarte det både på lørdag og søndag, litt mindre sikkert i dag, du... Har kun 7400og noen.. Blir en del vandring i stua i så fall [emoji23]Klarte du 10K skritt? [emoji4]
Ser den, og da er det bedre å ta det litt med ro til du får litt bedre form på plass.Wuhu, 4.7 fastende og 4.8 etter to timer. Fornøyd med den [emoji1] Og i tillegg gikk tiden ganske fort. Jeg ble fascinert av alle de rare menneskene som var innom [emoji23] Lite sted og "alle kjenner alle" så overhører mye. Også fikk jeg lest litt bok. De har vonde stoler, men jeg fikk låne en pute fra pauserommet dems [emoji7]
Nå er jeg 40% sm ut mai og lurer på om jeg skal satse på å jobbe yre dager i ika eller korte dager. Jeg ba om litt (temkte 20-30%), men legen foreslo 50% så vi kjøpslo litt. Håper formen blir bedre av det! Er drittlei av å ikke orke noenting.
Så gøy i egen hage eller hos noen andre?God kveld! I dag har jeg vært ute og plukket ramsløk. Har laget ramsløksmør og i morgen skal jeg lage ramsløksalt lukter løk i hele huset nå
Så gøy i egen hage eller hos noen andre?
Ah så greit en kveldstur hørtes heller ikke feil ut (sier hun etter å ha plantet baken i sofaen )Her vokser det vilt, så fant ganske mye av det nede ved sjøen her