Skravletråd

Ser den, og da er det bedre å ta det litt med ro til du får litt bedre form på plass.

Her er det såpass lang vei til jobb at jeg heller hadde hatt fri noen dager i uken enn kortere dager - men slapp å ta stilling til det, da energien kom tilbake før siste legetime

Ønsker deg i alle fall masse energi fremover ;)
Takk. Satser på det jeg også [emoji1] Heldigvis har jeg fleksibel jobb så kan se an hva som funker [emoji4]
 
Klarte det både på lørdag og søndag, litt mindre sikkert i dag, du... Har kun 7400og noen.. Blir en del vandring i stua i så fall [emoji23]
Hahaha, synes jeg ser deg. Omtrent som en film eller bok "hun vandret hvileløst frem og tilbake over stuegulvet mens..." [emoji6]

Skal innrømme at jeg har gjort det selv, men da har jeg manglet 4-500 kanskje [emoji23]
 
God kveld! I dag har jeg vært ute og plukket ramsløk. Har laget ramsløksmør og i morgen skal jeg lage ramsløksalt:D lukter løk i hele huset nå :p
Så deilig lukt [emoji1] og så kjekt å ha så mye av det viltvoksende i nærheten [emoji4]
 
Takk. Satser på det jeg også [emoji1] Heldigvis har jeg fleksibel jobb så kan se an hva som funker [emoji4]
Akkurat det er du utrolig heldig med :)
Her er det så vidt vi får beholde fleksitid, da noen kommer valsende inn forsinket hver dag (noe som irriterer sjefen) - ironisk nok er det de som er sene som helst vil det skal være en 8-16jobb..

Tror dog ikke at han fjerner det, da han er ganske avhengig av ordningen selv
 
Hahaha, synes jeg ser deg. Omtrent som en film eller bok "hun vandret hvileløst frem og tilbake over stuegulvet mens..." [emoji6]

Skal innrømme at jeg har gjort det selv, men da har jeg manglet 4-500 kanskje [emoji23]
Hehehe, veeeeel var ikke helt langt fra sannheten - men legg til noen eurovisionklassikere, så har du hele bildet. Kom meg helt opp til 10k, jeg [emoji14]
 
Så deilig lukt [emoji1] og så kjekt å ha så mye av det viltvoksende i nærheten [emoji4]

Ja, egentlig, men jeg føler lukta sitter i meg nå, så håper ikke jeg stinker ramsløk når jeg skal på jobb nå :hilarious: har dusja og skrubbet henende, men det luker skikkelig enda, haha.

Jaa, det er veldig kjekt, jeg visste faktisk ikke om det før i år. Har vært litt redd for å ta feil av ramsløk og liljekonvall, men lukta sier meg at jeg har tatt riktig :p
 
Idag kommer samboeren hjem igjen [emoji1][emoji1][emoji7][emoji7]
Vi skal rett på shopping, Da han må ha ny dress til vi skal i min søsters bryllup om litt over en uke.
Så det blir travle dager frem til vi reiser på søndag [emoji4]
 
Ja, egentlig, men jeg føler lukta sitter i meg nå, så håper ikke jeg stinker ramsløk når jeg skal på jobb nå :hilarious: har dusja og skrubbet henende, men det luker skikkelig enda, haha.

Jaa, det er veldig kjekt, jeg visste faktisk ikke om det før i år. Har vært litt redd for å ta feil av ramsløk og liljekonvall, men lukta sier meg at jeg har tatt riktig :p
Ifølge min mor så har jeg vist masse liljer av ymse slag voksende fritt på eiendommen min, Men mer en det vet jeg ikke [emoji28]
 
Idag kommer samboeren hjem igjen [emoji1][emoji1][emoji7][emoji7]
Vi skal rett på shopping, Da han må ha ny dress til vi skal i min søsters bryllup om litt over en uke.
Så det blir travle dager frem til vi reiser på søndag [emoji4]
Hurra :)

Ja høres ut som en hektisk uke, men blir nok veldig bra ^^ hvor var det hun giftet seg igjen?
 
Hurra :)

Ja høres ut som en hektisk uke, men blir nok veldig bra ^^ hvor var det hun giftet seg igjen?
Tror det blir veldig greit egentlig [emoji4]

Hun skal gifte seg i Spania [emoji4] så blir godt med en uke i varmen, da vi ikke er så veldig bortskjemt med så mye varme om sommerene.
 
Tror det blir veldig greit egentlig [emoji4]

Hun skal gifte seg i Spania [emoji4] så blir godt med en uke i varmen, da vi ikke er så veldig bortskjemt med så mye varme om sommerene.
Åååh så deilig!! Ja, en uke i varmen høres absolutt ikke feil ut :)

Dere får kose dere masse, masse! Har ingen vært på fly før? :)
 
Akkurat det er du utrolig heldig med :)
Her er det så vidt vi får beholde fleksitid, da noen kommer valsende inn forsinket hver dag (noe som irriterer sjefen) - ironisk nok er det de som er sene som helst vil det skal være en 8-16jobb..

Tror dog ikke at han fjerner det, da han er ganske avhengig av ordningen selv
Har dere kjernetid? F.eks at alle må være der fra 9-15, men kan velge fritt å komme/gå før/etter? Eller er det den folk kommer for seint ifra? [emoji14]
Forstår det om folk er sene til møter, men ser ellers ikke helt problemet.

(Innser dog at andre mener annerledes om dette, får et surt blikk om eg ikke er på jobb før 658, så vanligvis er eg her 650 eller noe slikt, begynner sju....og jobber til 1530, i praksis vanligvis 1545...til tross for at eg har altfor lite å gjøre, men er på slutten av dagen folk er innom kontoret og avklarer ting med meg, så da må eg nesten være her)
 
Akkurat det er du utrolig heldig med :)
Her er det så vidt vi får beholde fleksitid, da noen kommer valsende inn forsinket hver dag (noe som irriterer sjefen) - ironisk nok er det de som er sene som helst vil det skal være en 8-16jobb..

Tror dog ikke at han fjerner det, da han er ganske avhengig av ordningen selv
Det er ganske morsomt her, vi er en gjeng som kommer i 7-tiden, men han som kommer sist, gjerne rundt 9.30 er sjefen selv. Og vi har egentlig kjernetid 9-15, hehe. Men han kommer før om han har avtaler, da. Og han sitter langt utover, så ingen stusser over det.
 
Idag kommer samboeren hjem igjen [emoji1][emoji1][emoji7][emoji7]
Vi skal rett på shopping, Da han må ha ny dress til vi skal i min søsters bryllup om litt over en uke.
Så det blir travle dager frem til vi reiser på søndag [emoji4]
Så deilig å ha fått han hjem i tide <3
God shopping!
 
Tror det blir veldig greit egentlig [emoji4]

Hun skal gifte seg i Spania [emoji4] så blir godt med en uke i varmen, da vi ikke er så veldig bortskjemt med så mye varme om sommerene.
Det hørtes digg ut med en uke i varmen! Jeg skal egentlig til Verona fra søndag til torsdag, men værmeldingene sier alt fra 23 grader og sol til 15 grader og regn... Men siden formen ikke er på topp så får jeg se om det blir tur på meg.
 
Åååh så deilig!! Ja, en uke i varmen høres absolutt ikke feil ut :)

Dere får kose dere masse, masse! Har ingen vært på fly før? :)
Jeg og samboeren har tatt mye fly, han tar også helikopter for å komme seg til og fra jobb, Men det blir første flytur til lisja [emoji4]
 
Back
Topp