Så kult mulig at de dere kjenner som spiller kanskje har det? [emoji14]Så ut som et morsomt spill [emoji4] tror nok vi kunne fått til noen spillkvelder her med venner om vi bare hadde spurt [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kult mulig at de dere kjenner som spiller kanskje har det? [emoji14]Så ut som et morsomt spill [emoji4] tror nok vi kunne fått til noen spillkvelder her med venner om vi bare hadde spurt [emoji4]
Mulig et av vennepara våre har det, de har så masse forskjellige spill [emoji4] så får høre med de [emoji4]Så kult mulig at de dere kjenner som spiller kanskje har det? [emoji14]
Så hyggelig å høre fra deg igjenHei alle sammen! [emoji4] lenge siden jeg har skrevet her, men alt er bra med både meg og de små i magen! [emoji4] vi har fått solgt huset vårt og vi begynner å ha kommet oss litt på plass i det nye huset Selvom vi fortsatt har mye dårlig dialog med selgerne. Unga stortrives på ny skole og kommende storebror begynner å komme seg på plass i ny bhg [emoji171]
Håper alle har det bra!
Hei alle sammen! [emoji4] lenge siden jeg har skrevet her, men alt er bra med både meg og de små i magen! [emoji4] vi har fått solgt huset vårt og vi begynner å ha kommet oss litt på plass i det nye huset Selvom vi fortsatt har mye dårlig dialog med selgerne. Unga stortrives på ny skole og kommende storebror begynner å komme seg på plass i ny bhg [emoji171]
Håper alle har det bra!
I utgangspunktet så passer det, så får se hva jeg går til [emoji1]Hyggelig å høre fra deg, sikkert flere som lurte på hvor du ble av
Husker sånn ca hvor du bodde, så tenkte si ifra at vi har en tråd her ang oslotreff onsdag 6. Sept kl 1130 på Olivia i østbanehallen. Bli gjerne med!
Jeg glemte helt å svare hvordan det går her, men hadde syk 4-åring i går, så da rakk man ikke så mye om gangen Her går det greit, men en del vondter og div, så gleder meg til å bli ferdig. Han kan godt komme om halvannen uke når jeg når 37+0 Men så flaks har jeg vel ikke. Fødte nr 1 på termindagen, så jeg forventer vel at denne også kommer sånn ca da...Hei alle sammen! [emoji4] lenge siden jeg har skrevet her, men alt er bra med både meg og de små i magen! [emoji4] vi har fått solgt huset vårt og vi begynner å ha kommet oss litt på plass i det nye huset Selvom vi fortsatt har mye dårlig dialog med selgerne. Unga stortrives på ny skole og kommende storebror begynner å komme seg på plass i ny bhg [emoji171]
Håper alle har det bra!
Blir spennende å se nå som alle er i sluttspurten. Siste legetime er om 3 uker om det ikke har skjedd noe før her [emoji3]Jeg glemte helt å svare hvordan det går her, men hadde syk 4-åring i går, så da rakk man ikke så mye om gangen [emoji14] Her går det greit, men en del vondter og div, så gleder meg til å bli ferdig. Han kan godt komme om halvannen uke når jeg når 37+0 [emoji14] Men så flaks har jeg vel ikke. Fødte nr 1 på termindagen, så jeg forventer vel at denne også kommer sånn ca da...