Skravletråd

TTR har jeg hørt om,men aldri prøvd. Jeg liker best TP og Geni og sånt. Digger også quiz og Kahoot (selv om drt ikke er brettspill da) ;)
 
Hei alle sammen! [emoji4] lenge siden jeg har skrevet her, men alt er bra med både meg og de små i magen! [emoji4] vi har fått solgt huset vårt og vi begynner å ha kommet oss litt på plass i det nye huset Selvom vi fortsatt har mye dårlig dialog med selgerne. Unga stortrives på ny skole og kommende storebror begynner å komme seg på plass i ny bhg [emoji171]

Håper alle har det bra!
 
Hei alle sammen! [emoji4] lenge siden jeg har skrevet her, men alt er bra med både meg og de små i magen! [emoji4] vi har fått solgt huset vårt og vi begynner å ha kommet oss litt på plass i det nye huset Selvom vi fortsatt har mye dårlig dialog med selgerne. Unga stortrives på ny skole og kommende storebror begynner å komme seg på plass i ny bhg [emoji171]

Håper alle har det bra!
Så hyggelig å høre fra deg igjen :)
 
Hei alle sammen! [emoji4] lenge siden jeg har skrevet her, men alt er bra med både meg og de små i magen! [emoji4] vi har fått solgt huset vårt og vi begynner å ha kommet oss litt på plass i det nye huset Selvom vi fortsatt har mye dårlig dialog med selgerne. Unga stortrives på ny skole og kommende storebror begynner å komme seg på plass i ny bhg [emoji171]

Håper alle har det bra!

Hyggelig å høre fra deg, sikkert flere som lurte på hvor du ble av ;)

Husker sånn ca hvor du bodde, så tenkte si ifra at vi har en tråd her ang oslotreff onsdag 6. Sept kl 1130 på Olivia i østbanehallen. Bli gjerne med!
 
Hyggelig å høre fra deg, sikkert flere som lurte på hvor du ble av ;)

Husker sånn ca hvor du bodde, så tenkte si ifra at vi har en tråd her ang oslotreff onsdag 6. Sept kl 1130 på Olivia i østbanehallen. Bli gjerne med!
I utgangspunktet så passer det, så får se hva jeg går til [emoji1]
 
Hei alle sammen! [emoji4] lenge siden jeg har skrevet her, men alt er bra med både meg og de små i magen! [emoji4] vi har fått solgt huset vårt og vi begynner å ha kommet oss litt på plass i det nye huset Selvom vi fortsatt har mye dårlig dialog med selgerne. Unga stortrives på ny skole og kommende storebror begynner å komme seg på plass i ny bhg [emoji171]

Håper alle har det bra!
Jeg glemte helt å svare hvordan det går her, men hadde syk 4-åring i går, så da rakk man ikke så mye om gangen :p Her går det greit, men en del vondter og div, så gleder meg til å bli ferdig. Han kan godt komme om halvannen uke når jeg når 37+0 :p Men så flaks har jeg vel ikke. Fødte nr 1 på termindagen, så jeg forventer vel at denne også kommer sånn ca da...
 
Jeg glemte helt å svare hvordan det går her, men hadde syk 4-åring i går, så da rakk man ikke så mye om gangen [emoji14] Her går det greit, men en del vondter og div, så gleder meg til å bli ferdig. Han kan godt komme om halvannen uke når jeg når 37+0 [emoji14] Men så flaks har jeg vel ikke. Fødte nr 1 på termindagen, så jeg forventer vel at denne også kommer sånn ca da...
Blir spennende å se nå som alle er i sluttspurten. Siste legetime er om 3 uker om det ikke har skjedd noe før her [emoji3]
 
Back
Topp