Skravletråd

I dag har vi vært på IKEA (sammen med halve Norway Cup...) og fått fanget det siste som manglet til lille kommer. Det vil si, babycall står fremdeles på lista, men det skal vi få i gave :)
Helt merkelig å være "ferdig", men også veldig deilig. Alt må monteres og installeres enda though, men nå er det i alle fall i hus. Får se om samboer har lyst til å fikse barnerommet mens jeg jobber til helga :)
Så deilig å være ferdig :)
 
Litt sånn som her også det. Mannen synes det er litt teit å sitte å spille, men får han med av og til..
Da er du heldig. Jeg fikk han med i starten da vi var sammen, ikke nå mer :p
Så jeg prøver å utnytte muligheten når jeg er i nærheten av søsteren, hehe.
 
Jeg digger brettspill. Han jeg bor med not so much...

Litt sånn som her også det. Mannen synes det er litt teit å sitte å spille, men får han med av og til..

Jeg digger også brettspill.. Prøver stadig å få med mannen fremfor å sitte og se på tv. Han blir gjerne med, men krever litt å dra ham vekk fra et eller annet spennende historieprogram på tv..
 
Jeg digger også brettspill.. Prøver stadig å få med mannen fremfor å sitte og se på tv. Han blir gjerne med, men krever litt å dra ham vekk fra et eller annet spennende historieprogram på tv..
Hva går det i da?
 
Hva går det i da?

Spillene eller hva slags historie?

Han liker best strategispill, og har en klar favoritt i Ticket to Ride, ble helt i ekstase da han fikk det av meg til jul :)
Jeg pleier å slå et slag for mancala, til og med jakten på den forsvunne diamant, bare for å ha det litt gøy. Eller en gammeldags runde med kort. Så mange nye spill har vi ikke, bortsett fra TTR.
Hva med hos dere?
 
Spillene eller hva slags historie?

Han liker best strategispill, og har en klar favoritt i Ticket to Ride, ble helt i ekstase da han fikk det av meg til jul :)
Jeg pleier å slå et slag for mancala, til og med jakten på den forsvunne diamant, bare for å ha det litt gøy. Eller en gammeldags runde med kort. Så mange nye spill har vi ikke, bortsett fra TTR.
Hva med hos dere?
Hehe, går mye i ticket to ride hos oss også - startet med Skandinavia, så fikk vi Europa, Asia og nå den siste Rails and sails [emoji14]

I fjor Sommer spilte vi det mye, og mannen innoverte med nye regler og varianter. Blir liksom ikke lei.

Har jo en del andre, men ofte sånne hvor du helst bør være tre eller fler. Også vet jeg han ønsker seg både Settlers og Carcassonne mfl

Personlig er jeg ikke vanskelig, synes det meste er morsomt. Hadde en del expansions til munchkin også, men det var ikke mannen like gira på.
 
Da er du heldig. Jeg fikk han med i starten da vi var sammen, ikke nå mer [emoji14]
Så jeg prøver å utnytte muligheten når jeg er i nærheten av søsteren, hehe.
Hihi. Får han somregel med de kveldene det ikke er noe på TV, og han kjeder seg litt pga dårlig vær ute [emoji28] ellers unner han på hundre å det ting han kan gjøre istedenfor.
 
Ja, var absolutt det :)
Favoritten her oppe er ticket to ride, så ble spilt en del runder ^^
Har faktisk ikke hørt om det spillet.. Men så er ikke jeg så veldig oppdatert heller da [emoji28]
 
Oj, her er det motsatt - mannen er kanskje hakket mer gira enn meg. Hadde nok hatt mange fler om budsjettet hadde hatt en brettspillpost [emoji14]
Vil jo si at du er heldig jeg da [emoji4] for det er så koselig å gjøre sånne ting sammen. Får liksom snakka litt mer enn å bare se på TV..
 
Har faktisk ikke hørt om det spillet.. Men så er ikke jeg så veldig oppdatert heller da [emoji28]

Vil jo si at du er heldig jeg da [emoji4] for det er så koselig å gjøre sånne ting sammen. Får liksom snakka litt mer enn å bare se på TV..
Ja, synes jo også det. Skulle bare ønske vi hadde noen naboer som likte det og - hatt spillkvelder. Får se om det ikke finnes noen når vi flytter inn [emoji14]

Ticket to ride er kjempemorsomt - om å gjøre å bygge ruter, klare oppdrag og litt sabotasje av de andre som sikkert skal samme vei

ff32ce5a1547656f204a24e7fcc2b178.jpg
 
Hehe, går mye i ticket to ride hos oss også - startet med Skandinavia, så fikk vi Europa, Asia og nå den siste Rails and sails [emoji14]

I fjor Sommer spilte vi det mye, og mannen innoverte med nye regler og varianter. Blir liksom ikke lei.

Har jo en del andre, men ofte sånne hvor du helst bør være tre eller fler. Også vet jeg han ønsker seg både Settlers og Carcassonne mfl

Personlig er jeg ikke vanskelig, synes det meste er morsomt. Hadde en del expansions til munchkin også, men det var ikke mannen like gira på.

Settlers og Carcassonne er kjempegøy, så anbefaler å kjøpe :) Vi har ofte brettspillkveld med venner, digger det :)
 
Ja, synes jo også det. Skulle bare ønske vi hadde noen naboer som likte det og - hatt spillkvelder. Får se om det ikke finnes noen når vi flytter inn [emoji14]

Ticket to ride er kjempemorsomt - om å gjøre å bygge ruter, klare oppdrag og litt sabotasje av de andre som sikkert skal samme vei

ff32ce5a1547656f204a24e7fcc2b178.jpg
Så ut som et morsomt spill [emoji4] tror nok vi kunne fått til noen spillkvelder her med venner om vi bare hadde spurt [emoji4]
 
Man får kjøpt expansions slik at man kan spille 2 stk, men det er definitivt gøyere med flere spillere :)
Aha, stilig :) vel, får sette det på ønskeliste til senere. Er ulempen når det er så mye morsomt man ønsker seg, var det å prioritere litt [emoji14]
 
Back
Topp