Skravletråd

Så koselig da :) greit å kjenne noen av de man reiser med ^^

Her er jeg og en annen fra avdelingen invitert på seminar på Strømstad - absolutt ikke feil det heller :)
Helt klart☺️ ville vært noe annet å dra på et slikt arrangement helt alene.. Men skulle vel klart det og!;)
 
Seminar i Strømstad høres ikke helt feil ut det heller, nei!:);)
Nei, ganske fint sted. Vært med en gang tidligere ^^ men det er det program man følger begge dagene, ikke akkurat da man har tid til å ta inn på spa ;)
 
God morgen! :)
Har dere noen planer i dag?

Her har frøkna feber så det blir hjemme dag på oss. Sitter godt plantet i sofaen under dyna og ser peppa gris, mens mageboeren sparker og romsterer i magen [emoji173] Ellers må jeg prøve og få unna litt husarbeid i dag
 
Nei, ganske fint sted. Vært med en gang tidligere ^^ men det er det program man følger begge dagene, ikke akkurat da man har tid til å ta inn på spa ;)
Hehe, ser den☺️ Fullt opplegg her og begge dagene, men jeg kutter av litt før for å treffe noen venninner Ellers ser programmet såpass bra ut at jeg ønsker å få med meg det meste
 
God morgen! :)
Har dere noen planer i dag?

Her har frøkna feber så det blir hjemme dag på oss. Sitter godt plantet i sofaen under dyna og ser peppa gris, mens mageboeren sparker og romsterer i magen [emoji173] Ellers må jeg prøve og få unna litt husarbeid i dag

God morgen :) Her er planen jobb, finne bursdagsgave til venninne, leke med 4-åringen, holde seg våken lenge nok til å se på eurovision semifinale 1, men spørs om jeg klarer det en tirsdag :p
 
Heisann damer!

I dag måtte jeg bli hjemme fra jobb med dårlig mage og skikkelig kvalme. Jeg håper virkelig det bare er noe som går, og at ikke kvalmen er tilbake igjen :hungover:
 
Heisann damer!

I dag måtte jeg bli hjemme fra jobb med dårlig mage og skikkelig kvalme. Jeg håper virkelig det bare er noe som går, og at ikke kvalmen er tilbake igjen :hungover:
God bedring! :) Jeg vet om flere som har hatt omgangssyken i det siste, så får jo håpe det er den...
 
God bedring! :) Jeg vet om flere som har hatt omgangssyken i det siste, så får jo håpe det er den...

Takk :) ja, vi var flere på jobb i går som sleit med magen, så håper det bare er omgangssyke :)
 
Åh, nå er jeg sliten "i hue"! Noen dager er mer intense på jobb enn andre. Gleder meg til å komme hjem og slappe av litt, håper 4-åringen er med på dte :p
 
Tenkte jeg bare skulle informere om at vi skal ha enda ett nettmøte med Komplett Apotek, torsdag 11 mai kl 13-15 :) Spørsmål du måtte lure på kan du legge inn HER allerede nå :)
 
Er så lei av alt som har med hus og hussalg, nytt hus og gjøre om dagen at jeg går på veggen. Lei lei Lei! Lyst til å bli ferdig med hele greia!

Der! Det er så deilig å få ut [emoji23] mannen er like lei så Selvom vi ikke krangler så høres der sånn ut når vi snakker om det fordi vi er så lei begge to..
 
Er så lei av alt som har med hus og hussalg, nytt hus og gjøre om dagen at jeg går på veggen. Lei lei Lei! Lyst til å bli ferdig med hele greia!

Der! Det er så deilig å få ut [emoji23] mannen er like lei så Selvom vi ikke krangler så høres der sånn ut når vi snakker om det fordi vi er så lei begge to..

Hvis det hjelper, så er jeg lei av det samme :p
så jeg føler med deg!
 
Hvis det hjelper, så er jeg lei av det samme [emoji14]
så jeg føler med deg!
Hehe! Det er vel kanskje sånn at det er godt man ikke opplever ting som eneste. Men huff unner ingen å "styre" med nytt hus som ser brukt ut [emoji85]
 
Back
Topp