Skravletråd

Da er det kjedelig å være den personen som har bakt den kaka som er igjen til slutt, haha [emoji14] hvis jeg ser det er en kake det ikke er blitt tatt av, så syns jeg så synd på personen som har bakt den, at jeg tar et medlidenhetsstykke :p
Hehe, tro meg, var ingen som ikke var smakt på - De to som var igjen var bare fordi det var dobbelt opp av ;)

Passet meg fint, elsker kaker basert på marengs [emoji14]
 
Ingenting kunne fått meg på fotballkamp over det kakebordet [emoji23] og jeg ser gjetne (gode) fotballkamper, men herregud sånn kakeoverflod er jo altfor sjeldebt [emoji12]
Haha, nei var litt snurt når jeg hørte vi skulle gå før kaken - han hadde trodd det skulle gå akkurat, men men

Skal sies at jeg ble garantert to nye sånne innen kort tid, så det fikk gå
 
Hehe, tro meg, var ingen som ikke var smakt på - De to som var igjen var bare fordi det var dobbelt opp av ;)

Passet meg fint, elsker kaker basert på marengs [emoji14]

Hehe, det er bra det da :D marengs er snadder!
 
Jeg er sikkert litt sær og hormonell, men jeg syns det her er rart. Hele familien min vet nå at jeg er gravid (mamma har tatt på seg oppdraget å fortelle alle:p med min tillatelse selvfølgelig).

Bortsett fra mamma og en kusine, så er det ingen som har gratulert oss. Er det rart, eller er det jeg som er rar, som forventer en eller annen respons? :rolleyes: De har visst det i et par uker nå
Synes det er ganske så spesielt :O
Men kan det være fordi de kun har hørt det fra moren din og ikke fra deg?

Skal sies at her er det faren min som har delt nyheten med hans del av familien, har likevel blitt gratulert (men noen sa at de heller ville ha hørt det direkte fra meg, derfor jeg tenkte på det)
 
Synes det er ganske så spesielt :O
Men kan det være fordi de kun har hørt det fra moren din og ikke fra deg?

Skal sies at her er det faren min som har delt nyheten med hans del av familien, har likevel blitt gratulert (men noen sa at de heller ville ha hørt det direkte fra meg, derfor jeg tenkte på det)

Ja, det kan jo være, men nå ble det ikke sånn da. Jeg har egentlig ikke sagt det til noen, utenom mamma, fordi jeg, av en eller annen grunn, syns det er fryktelig kleint, haha. Har bare latt jungeltelegrafen ta seg av sladderet :p så hvis de vil høre det av meg, får de vente til etter fødsel :wacky:

Sist jeg skulle lage for å ha med på jobben, så spiste jeg halvparten selv :O

Haha :hilarious:
 
Ja, det kan jo være, men nå ble det ikke sånn da. Jeg har egentlig ikke sagt det til noen, utenom mamma, fordi jeg, av en eller annen grunn, syns det er fryktelig kleint, haha. Har bare latt jungeltelegrafen ta seg av sladderet [emoji14] så hvis de vil høre det av meg, får de vente til etter fødsel :wacky:



Haha :hilarious:
Vel, er ikke sånn at jeg ringer rundt og deler heller [emoji14] er vel mer om jeg snakket med noen og de spør om det er noe nytt å dele, da klinker jeg gjerne til med at nr2 er på vei.

Med første ventet jeg til etter oul og delte bilde fra lille på messenger - sende til nærmeste (onkler, tanker og søskenbarn). Ser nå at søskenbarnet mitt valgte å gjøre det samme tidligere i år :)
 
Vel, er ikke sånn at jeg ringer rundt og deler heller [emoji14] er vel mer om jeg snakket med noen og de spør om det er noe nytt å dele, da klinker jeg gjerne til med at nr2 er på vei.

Med første ventet jeg til etter oul og delte bilde fra lille på messenger - sende til nærmeste (onkler, tanker og søskenbarn). Ser nå at søskenbarnet mitt valgte å gjøre det samme tidligere i år :)

Ja, jeg svarer jo hvis noen lurer da, haha. Men jeg har ikke sagt "hei! Jeg er gravid" til noen, hvis du skjønner :p

det var ganske lurt, det med Messenger. Jeg får heller gjøre det på den måten neste gang, så blir vel alle fornøyde :D
 
Jeg er sikkert litt sær og hormonell, men jeg syns det her er rart. Hele familien min vet nå at jeg er gravid (mamma har tatt på seg oppdraget å fortelle alle:p med min tillatelse selvfølgelig).

Bortsett fra mamma og en kusine, så er det ingen som har gratulert oss. Er det rart, eller er det jeg som er rar, som forventer en eller annen respons? :rolleyes: De har visst det i et par uker nå
Litt som meg. Mamma og pappa har delt til sine familier. På pappa sin side to onkler, ei kusine og farmor. Han ene sendte meg melding på Messenger (og da visste jeg at pappa hadde delt, hehe, men de hadde fått vite at det var ok altså). På mamma sin side er det vel bare min morfar, og han ble glad og rørt, og sier sikkert noe neste gang jeg møter han. Min andre kusine fikk snap av tul-bildet, og sa det til sin mor fort, så min tante sendte også melding. Så i min verden er det litt skille på alder/generasjoner. Kanskje de sier noe til deg neste gang du ser de? [emoji4]

Men det er deilig å slippe å dele selv! Jeg hater å være midtpunkt sånn, så mye deiligere å bare la jungeltelegrafen ta seg av det [emoji23][emoji23]
 
God mandag! [emoji1]

Ny uke, nye muligheter. Noe spennende som skjer i dag?
 
Litt som meg. Mamma og pappa har delt til sine familier. På pappa sin side to onkler, ei kusine og farmor. Han ene sendte meg melding på Messenger (og da visste jeg at pappa hadde delt, hehe, men de hadde fått vite at det var ok altså). På mamma sin side er det vel bare min morfar, og han ble glad og rørt, og sier sikkert noe neste gang jeg møter han. Min andre kusine fikk snap av tul-bildet, og sa det til sin mor fort, så min tante sendte også melding. Så i min verden er det litt skille på alder/generasjoner. Kanskje de sier noe til deg neste gang du ser de? [emoji4]

Men det er deilig å slippe å dele selv! Jeg hater å være midtpunkt sånn, så mye deiligere å bare la jungeltelegrafen ta seg av det [emoji23][emoji23]

Nja, mine tanter er veldig ivrig på sosiale medier, og sender melding for å gratulerer meg om alt mulig annet, så føler ikke det har så mye med alder å gjøre :p besteforeldrene mine er jo greit, de vil sikkert si det ansikt til ansikt. Jeg skulle bare ønske de andre sendte en melding, så hadde jeg sluppet å si et kleint "takk" neste gang jeg møter de :hilarious:

Jaa, enig, jeg hater oppmerksomhet på den måten! Samboer er lik. Vi jobber sammen, og han nekter å prate med meg det på jobben, fordi han ikke vil at noen skal vite det, haha. Veldig mange vet det der nå, og man kan se det på magen min allerede, som jeg prøver å si til han :p
 
God morgen og god mandag ja!

Nå skal jeg på jobb, og håper på å få inn bud, på leiligheten vi prøver å selge, i dag :) ellers står grilling på planen i dag og :hungry:
 
God mandag!:joyful:
Her går turen til Trondheim i dag!:) Skal på seminar i forbindelse med jobben, og sier ikke nei til litt hotell- luksus i samme slengen!:D Satser på å få truffet kjentfolk fra studietiden også, slik at jeg virkelig får utnyttet tiden godt☺️ Det gledes hvertfall stort:)
 
God mandag!:joyful:
Her går turen til Trondheim i dag!:) Skal på seminar i forbindelse med jobben, og sier ikke nei til litt hotell- luksus i samme slengen!:D Satser på å få truffet kjentfolk fra studietiden også, slik at jeg virkelig får utnyttet tiden godt☺️ Det gledes hvertfall stort:)

God tur :D
 
Ja, jeg svarer jo hvis noen lurer da, haha. Men jeg har ikke sagt "hei! Jeg er gravid" til noen, hvis du skjønner [emoji14]

det var ganske lurt, det med Messenger. Jeg får heller gjøre det på den måten neste gang, så blir vel alle fornøyde :D
Synes i alle fall det er er relativt praktisk :) tenker jeg gjør noe lignende i år og, men tror de fleste allerede vet? Med familien min så vet man aldri.. Men sender heller en gang for mye enn å måte deale med snurte folk ^^
 
Back
Topp