Skravletråd

God mandag! [emoji1]

Ny uke, nye muligheter. Noe spennende som skjer i dag?
God mandag!!

Her er det fri, siste dag hos svigermor før vi reiser hjem :)

Denne uken er jo full av events!
Har fri i dag, onsdag (befaring på det nye huset) og fredag (oul, kanskje legetime på ungen). Og tirsdag og torsdag er det jo delfinaler - før det hele topper seg på lørdag!!
 
God morgen og god mandag ja!

Nå skal jeg på jobb, og håper på å få inn bud, på leiligheten vi prøver å selge, i dag :) ellers står grilling på planen i dag og :hungry:
Krysser fingrene både for budkrig og grillings :)
 
God mandag!:joyful:
Her går turen til Trondheim i dag!:) Skal på seminar i forbindelse med jobben, og sier ikke nei til litt hotell- luksus i samme slengen!:D Satser på å få truffet kjentfolk fra studietiden også, slik at jeg virkelig får utnyttet tiden godt[emoji5]️ Det gledes hvertfall stort:)
Høres skikkelig digg ut! Er det med alle på jobben eller er det sånn hvor de kun sender en eller to?
 
Synes i alle fall det er er relativt praktisk :) tenker jeg gjør noe lignende i år og, men tror de fleste allerede vet? Med familien min så vet man aldri.. Men sender heller en gang for mye enn å måte deale med snurte folk ^^

Hehe, ikkesant! Greit å være sikker på at alle har fått det med seg :joyful:
 
God morgen og god mandag ja!

Nå skal jeg på jobb, og håper på å få inn bud, på leiligheten vi prøver å selge, i dag :) ellers står grilling på planen i dag og :hungry:
Lykke til med salget! Håper det går :)
 
God mandag!:joyful:
Her går turen til Trondheim i dag!:) Skal på seminar i forbindelse med jobben, og sier ikke nei til litt hotell- luksus i samme slengen!:D Satser på å få truffet kjentfolk fra studietiden også, slik at jeg virkelig får utnyttet tiden godt☺️ Det gledes hvertfall stort:)
God tur! :) Jeg digger Tronedheim, spesielt forkosten på Nidelven (jeg kunne dratt dit kun for det) og grillfest på en sånn grillrestaurant jeg aldri husker navnet på, hehe. Og cupcaksene på Fairytale. #matvrak
 
God mandag!!

Her er det fri, siste dag hos svigermor før vi reiser hjem :)

Denne uken er jo full av events!
Har fri i dag, onsdag (befaring på det nye huset) og fredag (oul, kanskje legetime på ungen). Og tirsdag og torsdag er det jo delfinaler - før det hele topper seg på lørdag!!

Så deilig med litt fri :)

Jeg skal til farging av vipper og bryn i kveld, fikk gavekort i bursdagsgave, passer perfekt før esc-fest, så slipper jeg å fikse meg så mye :p (litt lat om dagen)
 
God tur! :) Jeg digger Tronedheim, spesielt forkosten på Nidelven (jeg kunne dratt dit kun for det) og grillfest på en sånn grillrestaurant jeg aldri husker navnet på, hehe. Og cupcaksene på Fairytale. #matvrak
Åh frokost på Nidelven <3 vært der to ganger. Første så var det mannen som ville dit fordi han ville teste frokosttilbudet; ironisk nok fikk han tannverk og kunne ikke spise noe som helst. Så dro vi tilbake året etter, da pregs. Kunne ikke spise alt da, men fy som jeg koste meg begge gangene [emoji14]
 
Så deilig med litt fri :)

Jeg skal til farging av vipper og bryn i kveld, fikk gavekort i bursdagsgave, passer perfekt før esc-fest, så slipper jeg å fikse meg så mye [emoji14] (litt lat om dagen)
Så deilig da :) fint med sånne gaver som kan benyttes når man føler man trenger det som mest ^^

Åh det gledes!!
 
Høres skikkelig digg ut! Er det med alle på jobben eller er det sånn hvor de kun sender en eller to?
Det er arbeidsmiljødagene i Trondheim, så fra min daglige arbeidsplass er det kun meg..:) Men jeg er avdelingsverneombud, så drar sammen med en gjeng andre avdelingsverneombud jeg kjenner godt;):)
 
God tur! :) Jeg digger Tronedheim, spesielt forkosten på Nidelven (jeg kunne dratt dit kun for det) og grillfest på en sånn grillrestaurant jeg aldri husker navnet på, hehe. Og cupcaksene på Fairytale. #matvrak
Jeg har et stort hjerte for Trondheim selv, etter å ha vært student der i 6 år☺️❤️
Denne gangen skal jeg faktisk bo på Nidelven, så skal nyte frokosten der både imorgen og onsdag:p regner med de har boe som frister en kresen gravidemage:D selv om jeg skal innrømme det stort sett går i gulost her hjemme:rolleyes:
Hvor ligger Fairytale? Høres ut som et sted verdt å besøke??❤️
 
Åh frokost på Nidelven <3 vært der to ganger. Første så var det mannen som ville dit fordi han ville teste frokosttilbudet; ironisk nok fikk han tannverk og kunne ikke spise noe som helst. Så dro vi tilbake året etter, da pregs. Kunne ikke spise alt da, men fy som jeg koste meg begge gangene
emoji14.png

Ja, det var tilfeldig at vi havnet der første gang jeg bodde der.
Jeg har et stort hjerte for Trondheim selv, etter å ha vært student der i 6 år☺️❤️
Denne gangen skal jeg faktisk bo på Nidelven, så skal nyte frokosten der både imorgen og onsdag:p regner med de har boe som frister en kresen gravidemage:D selv om jeg skal innrømme det stort sett går i gulost her hjemme:rolleyes:
Hvor ligger Fairytale? Høres ut som et sted verdt å besøke??❤️
I sentrum :p Thomas Angells gt 10b iflg hjemmesiden. De har visst endret navn og fjernet cupcakes, men ser ut som de har nok godt for det. http://www.fairytaletrondheim.com/
 
Det er arbeidsmiljødagene i Trondheim, så fra min daglige arbeidsplass er det kun meg..:) Men jeg er avdelingsverneombud, så drar sammen med en gjeng andre avdelingsverneombud jeg kjenner godt;):)
Så koselig da :) greit å kjenne noen av de man reiser med ^^

Her er jeg og en annen fra avdelingen invitert på seminar på Strømstad - absolutt ikke feil det heller :)
 
Back
Topp