Skravletråd

Hehe [emoji28] kjenner til den [emoji4] jeg og søsteren min har egentlig en fast greie om at hver sommer når de er her på besøk så går vi 5 fjelltopper på 5 dager.. tror ikke mitt bekkene greier det i år.
Oj, imponerende :) er jo nok av dem å velge mellom her oppe også ;)

Her er det også spørsmål om kondis.. hehe
 
Haha, nei, det hadde jeg nektet :hilarious: er heldigvis bare 20-25 min igjen av kampen :p
Ah ok, godt det ikke er lenger :) her gikk vi glipp av kake i går fordi mannen hadde billetter til kampen (og den måtte vi jo bare på når vi først var i byen)
 
Ah ok, godt det ikke er lenger :) her gikk vi glipp av kake i går fordi mannen hadde billetter til kampen (og den måtte vi jo bare på når vi først var i byen)

Hehe, jeg hadde valgt kaka :dead: neida, syns det er veldig gøy å se kamper live faktisk. Ikke like begeistret når det går på TV :D
 
Hehe, jeg hadde valgt kaka :dead: neida, syns det er veldig gøy å se kamper live faktisk. Ikke like begeistret når det går på TV :D
Er litt samme her, synes det er litt stilig når det er liv og man kan leve seg inn i kampen (men forutsetter at det faktisk skjer noe og da ^^)

I går angret jeg på at jeg ikke valgte kake.. Fikk jo smake litt etterpå, men da var det to typer igjen (av et kakebord av 20 forskjellige)
 
Er litt samme her, synes det er litt stilig når det er liv og man kan leve seg inn i kampen (men forutsetter at det faktisk skjer noe og da ^^)

I går angret jeg på at jeg ikke valgte kake.. Fikk jo smake litt etterpå, men da var det to typer igjen (av et kakebord av 20 forskjellige)

Ja, sant!

20 forskjellige kaker? :eek: Hva var dette for et arrangement, om jeg får spørre? :hungry: Ja, da skjønner jeg at du angrer. Men godt du fikk smake på et par av de da
 
Ja, sant!

20 forskjellige kaker? :eek: Hva var dette for et arrangement, om jeg får spørre? :hungry: Ja, da skjønner jeg at du angrer. Men godt du fikk smake på et par av de da
Var konfirmasjon for nevøen til mannen; familien hans er veldig glad i og flinke til å lage kake :D
 
Alltid spenstig med events her oppe ;) men beste kakene forsvinner veldig fort da

Da er det kjedelig å være den personen som har bakt den kaka som er igjen til slutt, haha :p hvis jeg ser det er en kake det ikke er blitt tatt av, så syns jeg så synd på personen som har bakt den, at jeg tar et medlidenhetsstykke :p
 
Er litt samme her, synes det er litt stilig når det er liv og man kan leve seg inn i kampen (men forutsetter at det faktisk skjer noe og da ^^)

I går angret jeg på at jeg ikke valgte kake.. Fikk jo smake litt etterpå, men da var det to typer igjen (av et kakebord av 20 forskjellige)
Ingenting kunne fått meg på fotballkamp over det kakebordet [emoji23] og jeg ser gjetne (gode) fotballkamper, men herregud sånn kakeoverflod er jo altfor sjeldebt [emoji12]
 
Jeg er sikkert litt sær og hormonell, men jeg syns det her er rart. Hele familien min vet nå at jeg er gravid (mamma har tatt på seg oppdraget å fortelle alle:p med min tillatelse selvfølgelig).

Bortsett fra mamma og en kusine, så er det ingen som har gratulert oss. Er det rart, eller er det jeg som er rar, som forventer en eller annen respons? :rolleyes: De har visst det i et par uker nå
 
Back
Topp