Skravletråd

God herlig morgen, dere! For en nydelig dag det er her! Jeg feirer med en iskaffe og vondt bekken igjen. Det tålte plutselig ikke å sitte i bilen i dag tidlig. Det har vært ganske ok en stund nå, men i dag var det sånn au igjen. Jeg får vel bare legge meg ned på det møkkete gulvet på kontoret og gjøre unna noen øvelser og ikke tenke over at jeg blir møkkete på ryggen :p (ok, da, det er ikke så møkkete, men det er tepper, så umulig å si)
 
God herlig morgen, dere! For en nydelig dag det er her! Jeg feirer med en iskaffe og vondt bekken igjen. Det tålte plutselig ikke å sitte i bilen i dag tidlig. Det har vært ganske ok en stund nå, men i dag var det sånn au igjen. Jeg får vel bare legge meg ned på det møkkete gulvet på kontoret og gjøre unna noen øvelser og ikke tenke over at jeg blir møkkete på ryggen [emoji14] (ok, da, det er ikke så møkkete, men det er tepper, så umulig å si)
Ja, her går det øvelser morgen og kveld, men kan vell ikke si at jeg føler at det alltid har så god effekt. Sliter stadig mer og mer med bekkenet.
 
Ja, her går det øvelser morgen og kveld, men kan vell ikke si at jeg føler at det alltid har så god effekt. Sliter stadig mer og mer med bekkenet.
Jeg har noen jeg føler hjelper godt, og noen som jeg bare gjør, haha. Men jeg tenker det at de hjelper sikkert på noen muskler likevel som har godt av det og som sikkert kommer godt med senere i svangerskapet, i fødsel og etterpå.
Det som hjelper aller mest er en "trykkegreie" jeg gjør over bekkenet samtidig som jeg gjør ting, som etterligner i minivariant det manuellterapeuten gjorde. SÅ glad for at hun lærte meg den! :D
 
God herlig morgen, dere! For en nydelig dag det er her! Jeg feirer med en iskaffe og vondt bekken igjen. Det tålte plutselig ikke å sitte i bilen i dag tidlig. Det har vært ganske ok en stund nå, men i dag var det sånn au igjen. Jeg får vel bare legge meg ned på det møkkete gulvet på kontoret og gjøre unna noen øvelser og ikke tenke over at jeg blir møkkete på ryggen [emoji14] (ok, da, det er ikke så møkkete, men det er tepper, så umulig å si)
God morgen ja! For en deilig dag! Blir i så godt humør og glad [emoji1][emoji1] kommer ut i bilen og har btw tidenes foundation skille mellom ansiktet og halsen-litt kjapp morgen [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Håper bekkenet blir neste utover dagen! [emoji8]

Kjenner igjen følelsen angående ubestemt teppe renhet [emoji23] same here!

Har også begynt å kjenne bekkenet en del om jeg gjør mye! Dog ganske imponert over at jeg snart er i uke 18 og først nå begynner å virkelig kjenne det, da jeg gikk hos fysio med gangvansker fra uke 8 sist [emoji85]
 
God morgen ja! For en deilig dag! Blir i så godt humør og glad [emoji1][emoji1] kommer ut i bilen og har btw tidenes foundation skille mellom ansiktet og halsen-litt kjapp morgen [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Håper bekkenet blir neste utover dagen! [emoji8]

Kjenner igjen følelsen angående ubestemt teppe renhet [emoji23] same here!

Har også begynt å kjenne bekkenet en del om jeg gjør mye! Dog ganske imponert over at jeg snart er i uke 18 og først nå begynner å virkelig kjenne det, da jeg gikk hos fysio med gangvansker fra uke 8 sist [emoji85]

Så utrolig deilig å ha det den veien! Jeg kjente ikke noe før i uke 20 sist, men allerede i uke 12 nå og var hos manuellterapeut første gang i uke 13. Håper det holder seg til kun kjennbart hos deg og ikke blir gangvansker før om leeeenge! :)
 
God herlig morgen, dere! For en nydelig dag det er her! Jeg feirer med en iskaffe og vondt bekken igjen. Det tålte plutselig ikke å sitte i bilen i dag tidlig. Det har vært ganske ok en stund nå, men i dag var det sånn au igjen. Jeg får vel bare legge meg ned på det møkkete gulvet på kontoret og gjøre unna noen øvelser og ikke tenke over at jeg blir møkkete på ryggen [emoji14] (ok, da, det er ikke så møkkete, men det er tepper, så umulig å si)
Ja, er herlig å stå opp til dette været, altså. Men kjedelig med kranglete bekken! Håper det blir bedre utover dagen etter øvelser. Hva med å ha en yogamatte på jobb? Så slipper du å ligge rett på teppet?
 
Ja, er herlig å stå opp til dette været, altså. Men kjedelig med kranglete bekken! Håper det blir bedre utover dagen etter øvelser. Hva med å ha en yogamatte på jobb? Så slipper du å ligge rett på teppet?
Den ligger hjemme :p Er første gang jeg har hatt behovet så akutt på jobb. Men er vel på tide å få den hit. Har bare en, men hjemme kan jeg ligge på gulvet ;)
 
Den ligger hjemme [emoji14] Er første gang jeg har hatt behovet så akutt på jobb. Men er vel på tide å få den hit. Har bare en, men hjemme kan jeg ligge på gulvet ;)
Husker noen på hr nevnte at det kanskje var sånt jobben kunne bestilt inn sånn ift tilrettelegging - kanskje det kan være sånn hos dere og?

Sjekket aldri om det var mulig, ble aldri noe problem sist - var bare mot slutten at jeg fikk hjemmekontor noen uker for det var slitsomt å toge inn hver dag
 
Husker noen på hr nevnte at det kanskje var sånt jobben kunne bestilt inn sånn ift tilrettelegging - kanskje det kan være sånn hos dere og?

Sjekket aldri om det var mulig, ble aldri noe problem sist - var bare mot slutten at jeg fikk hjemmekontor noen uker for det var slitsomt å toge inn hver dag
"hr" her er for alle praktiske formål, så det er i grunn sant. Jeg må jo tilrettelegge for megselv, sjefen sier bare ja. Jeg må rett og slett dra ut en tur etterpå og skaffe en :D Tusen takk for at du minnet meg på det :) Lett å glemme bort ;)
 
Weee, tenk at du er så langt! Jeg mangler en drøy uke.
Er jo egentlig ikke kommet så langt. Et bare uke 17/18 nå. Men legene har sagt at babyen mest sannsynlig må ut mellom uke 34 og 36. Og da er jeg jo halvveis [emoji41]
 
"hr" her er for alle praktiske formål, så det er i grunn sant. Jeg må jo tilrettelegge for megselv, sjefen sier bare ja. Jeg må rett og slett dra ut en tur etterpå og skaffe en :D Tusen takk for at du minnet meg på det :) Lett å glemme bort ;)
Hehe, så praktisk da :) bare hyggelig ^^
 
Oj, mannen annonserte at han hadde kjøpt tidlig bursdagsgave til meg (ganske å tidlig siden den er i august :p) billetter til Michael McIntyre :D er ikke før i februar 2019 [emoji14] den som venter... Hehe

Så kom vi plutselig på å sjekke dato på de til Gabriel Iglesias for å se når det var. Mente det var i høst en gang - er satt til 5 dager før termin :O haha
 
Oj, mannen annonserte at han hadde kjøpt tidlig bursdagsgave til meg (ganske å tidlig siden den er i august :p) billetter til Michael McIntyre :D er ikke før i februar 2019 [emoji14] den som venter... Hehe

Så kom vi plutselig på å sjekke dato på de til Gabriel Iglesias for å se når det var. Mente det var i høst en gang - er satt til 5 dager før termin :O haha
Oioioi, det kan jo bli spennende! Den siste altså [emoji1]

Så hyggelig gave å få, men litt kjedelig å vente i to år? [emoji1]
 
Oioioi, det kan jo bli spennende! Den siste altså [emoji1]

Så hyggelig gave å få, men litt kjedelig å vente i to år? [emoji1]
Haha, ja - mannen spøker med at fødselen sikkert starter under showet [emoji14]

Hehe, ja litt. Men så har vi jo på den måten sikret oss plass :) har sett ham to ganger tidligere,ler like godt hver gang [emoji14]
 
Back
Topp