Skravletråd

Jippi [emoji1] Det gleder jeg meg til, for h*n er livlig inni her, og det er så deilig å dele gleden [emoji1]
Ja det er det :D Bortsett fra at samboeren alltid er for treig å legge hånda på magen så han rekker ikke kjenne noen ting [emoji85]
 
Her startet hverdagen med et brak [emoji52] først beskjed om løse hester og så reiste samboeren på jobb igjen og blir borte til enten 16. eller 17.mai
 
Her startet hverdagen med et brak [emoji52] først beskjed om løse hester og så reiste samboeren på jobb igjen og blir borte til enten 16. eller 17.mai
Ajaj, ikke enkleste starten på dagen, nei. Fikk dere fanget dem inn?

Håper det blir 16de da, så han er med på festivitetene :)
 
God morgen :) elsker at det er sol ute :D
Det elsker jeg også! I går var jeg og 4-åringen og gikk tur 2 timer i skogen og det var så deilig! Men det kjipe med at det endelig har blitt vår er at det er hardt å finne motivasjonen for å IKKE kikke ut vinduet på jobb :p ;)
 
Det elsker jeg også! I går var jeg og 4-åringen og gikk tur 2 timer i skogen og det var så deilig! Men det kjipe med at det endelig har blitt vår er at det er hardt å finne motivasjonen for å IKKE kikke ut vinduet på jobb [emoji14] ;)
Vi var en tur ved evolution-delen på Konnerud :) må nok opp dit flere ganger og ikke bare for next gen ^^

Ja, veldig fristende å være ute i stedet [emoji14]
Men har fri fredag og neste mandag, så bare tre dager denne uken da ^^
 
Vi var en tur ved evolution-delen på Konnerud :) må nok opp dit flere ganger og ikke bare for next gen ^^

Ja, veldig fristende å være ute i stedet [emoji14]
Men har fri fredag og neste mandag, så bare tre dager denne uken da ^^

Jeg var der i høljregnet på fredag (jordmor der), så da kjørte jeg bil rundt så jeg fikk en av hver, hehe, så jeg må definitivt opp igjen, ja! Passer til helgen håper jeg :)

Så deilig med bare 3 dager denne uken, da :) Det blir nesten det her også, siden vi har oul på torsdag og jeg også på torsdag skal til jordmor for ekstra oppfølging. Da går i hvert fall store deler av dagen.
 
Flott vær i dag og en herlig helg er over. Masse familietid og masse tid i skogen. fikk heldigvis gått i mitt gravid-og-uggen-tempo, som passer perfekt med seksåringen sitt :)
 
Oi, håper du fikk på plass hestene igjen!

Ajaj, ikke enkleste starten på dagen, nei. Fikk dere fanget dem inn?

Håper det blir 16de da, så han er med på festivitetene :)

Fikk fanget inn å ordnet alt av gjerder på 15 min [emoji28] utrolig hva man får til under tidspress [emoji4]

Ja, håper dagene går raskt unna og at han kommer hjem dem 16. Mai [emoji4]
 
Er det lov å spise is på en helt vanlig tirsdag? *drømme om å sitte i sola og spise is mens jeg kikker ut av vinduet på kontoret*
 
Er det lov å spise is på en helt vanlig tirsdag? *drømme om å sitte i sola og spise is mens jeg kikker ut av vinduet på kontoret*
Innafor det :)

Ser de har fått det i kaffebaren her på huset, men blir nok spise inne.. ikke helt det samme
 
Back
Topp