Skravletråd

Nok en tåkete og våt dag i Oslo. Syns det var deilig da vi hadde litt snø. Det blir såååå mye lysere og koseligere:happy:
 
Nok en tåkete og våt dag i Oslo. Syns det var deilig da vi hadde litt snø. Det blir såååå mye lysere og koseligere:happy:

Helt enig snø er så koselig, men det været her er ikke noe å skryte av.
Barna elsker jo snø også, så det at det er sånn her gjør nesten alle trøtte :p
 
Klarte ikke dy meg, måtte laste ned en app [emoji14]

76e3799f6a0f3ca2c69720e90970cace.jpg
 
Det å velge mellom to onder er jammen ikke bare å bare... slite med oppkast og kvalme eller ta kvalmestillende og da bli super trøtt... fungerer jo ikke normalt pga noen av delene!
3 dagen jeg er hjemme fra skolen. Heldigvis kan jeg studere hjemme også.
Jeg har prøvd alle tips jeg har funnet, Ritz kjeks, tørre knekkebrød, loff.. Dere andre som sliter veldig med å fungere med kvalme, har dere noe som fungerer?
 
Det å velge mellom to onder er jammen ikke bare å bare... slite med oppkast og kvalme eller ta kvalmestillende og da bli super trøtt... fungerer jo ikke normalt pga noen av delene!
3 dagen jeg er hjemme fra skolen. Heldigvis kan jeg studere hjemme også.
Jeg har prøvd alle tips jeg har funnet, Ritz kjeks, tørre knekkebrød, loff.. Dere andre som sliter veldig med å fungere med kvalme, har dere noe som fungerer?

Føler med deg!

Spise lite og regelmessig er viktig. Også drikker jeg kun kaldt vann. Er fortsatt kvalm men føler det gjør at jeg slipper unna toppene.
 
Yups! Husker ikke hvordan det er, tror moderator har postet et innlegg. Og at en må være tilgangsansvarlig eller noe...

Har ikke helt skjønt denne "skjult forum"-greia... hva skjer med dem som ikke oppfyller kriteriene for å ha postet nok ennå (newbie her...)?
 
Har ikke helt skjønt denne "skjult forum"-greia... hva skjer med dem som ikke oppfyller kriteriene for å ha postet nok ennå (newbie her...)?

Da får man være med når man har postet nok (hvis man vil). Denne gruppen blir jo værende. Så dør på ingen måte ikke. Hvertfall var det ikke sånn i den forrige termingruppen jeg var i. Men på skjult så er det ikke mulig for hvem som helst å Google å få opp ting man har skrevet. Det gjør jo at man kan, om man vil, være litt mer åpen, og dele litt mer.
Men jeg er ingen ekspert altså :happy:
 
Da får man være med når man har postet nok (hvis man vil). Denne gruppen blir jo værende. Så dør på ingen måte ikke. Hvertfall var det ikke sånn i den forrige termingruppen jeg var i. Men på skjult så er det ikke mulig for hvem som helst å Google å få opp ting man har skrevet. Det gjør jo at man kan, om man vil, være litt mer åpen, og dele litt mer.
Men jeg er ingen ekspert altså :happy:
Hvor mange innlegg må man ha postet for å få tilgang til lukket forum?
 
Hvor mange innlegg må man ha postet for å få tilgang til lukket forum?

Vet ikke... Jeg tror på mitt gamle forum, så stemte vi. Men vet ikke om det er satt noe minimum.
Edit: det ligger en tråd angående skjult forum. Men informasjon rundt innlegg osv
 
Back
Topp