Skravletråd

Hei! Jeg lurer på om dere har plass til meg også her inne? [emoji2]

Så jeg gikk opp 0,8 kg forventet nesten mer, og nå må jeg stå på i en uke [emoji4]

Masse lykke til og deilig det var litt mindre + enn dy fryktet.
Ja med mensen og ikke altfor mange gåturer samt vanlig mat igjen kunne det fort hvert mer [emoji4] men skal ned neste uke! [emoji4]

Tar litt tid før jeg får gjort nye ting men idag ble det Smoothie med havregryn og en kube spinat til lunsj, med litt juice, yoghurt og frukt da selvsagt.
Det skal gjentas for det syns vi her var godt ihvertfall og jeg er ihvertfall veldig kresen, snuppa ville ha mer [emoji16]

Så hyggelig å komme inn her da, med så god velkomst :)

Håper å få litt motivasjon til å starte opp treninga igjen. Var inne i en god flyt i høst, men etter jul har det vært ganske slapt...

Tar litt tid før jeg får gjort nye ting men idag ble det Smoothie med havregryn og en kube spinat til lunsj, med litt juice, yoghurt og frukt da selvsagt.
Det skal gjentas for det syns vi her var godt ihvertfall og jeg er ihvertfall veldig kresen, snuppa ville ha mer [emoji16]

Så bra det falt i smak[emoji2]

Så hyggelig å komme inn her da, med så god velkomst :)

Håper å få litt motivasjon til å starte opp treninga igjen. Var inne i en god flyt i høst, men etter jul har det vært ganske slapt...
Føler de her er veldig flinke til å motivere [emoji4] også er det godt å komme igang igjen

Back
Topp