Skravletråd

Er det nå jeg skal føle med "motarbeidet" av mannen [emoji14]
Var på vei til å pakke sammen på jobb for å gå til barnehagen.
Det gir med rundt 2.500 skritt.
På grunn av flying mellom møter var jeg allerede oppi rett over 7.000.
Jippi, da vil jeg klare 10.000 skritt før turen i kveld som gir meg ca 16.000 skritt til, det blir mange skritt i dag og hva gjør mannen.
Han ringer og sier han er på vei til å hente meg etter å ha hentet barna..

Å nei, han spolerer planen!![emoji23]
Men veldig omtenksomt av ham da!

Lenge siden nå! Har hatt litt sykdom og annen pause. Puh! Men nå er det opp på treningshesten igjen!

Har hatt mini på SatsKidz for 2. Gang i dag! Da jeg kom tilbake fra trening satt han i en vippestol glad som solen. En liten jente på 14 mnd vippet og sang for han. DET varmet å se! Nå er det satsKidz for alle penga, og fy så mye mer man får trent når jeg kan ta det på dagtid!

Ja, det er suverent å trene på dagtid. Gjorde det i permisjonen mine jeg også selv om jeg ikke var så veldig flink og målbevisst da som nå.
Jeg jobber nå på en slik måte at jeg i blant kan trene på dagtid - det er bare så deilig på alke vis :D

Er det nå jeg skal føle med "motarbeidet" av mannen [emoji14]
Var på vei til å pakke sammen på jobb for å gå til barnehagen.
Det gir med rundt 2.500 skritt.
På grunn av flying mellom møter var jeg allerede oppi rett over 7.000.
Jippi, da vil jeg klare 10.000 skritt før turen i kveld som gir meg ca 16.000 skritt til, det blir mange skritt i dag og hva gjør mannen.
Han ringer og sier han er på vei til å hente meg etter å ha hentet barna..

Snill mann da men skjønner deg jo :p
Når man er skikkelig motivert blir slikt irriteterende

Kjørte rask gange med litt motbakker i kveld da kjente litt for godt i leggene at jeg løp endel i går. Ble 10 km og styrke inne etterpå.

Lenge siden nå! Har hatt litt sykdom og annen pause. Puh! Men nå er det opp på treningshesten igjen!

Har hatt mini på SatsKidz for 2. Gang i dag! Da jeg kom tilbake fra trening satt han i en vippestol glad som solen. En liten jente på 14 mnd vippet og sang for han. DET varmet å se! Nå er det satsKidz for alle penga, og fy så mye mer man får trent når jeg kan ta det på dagtid!

Godt å se deg tilbake[emoji2]

Back
Topp