Vet jo det men hver fredag er hver fredag [emoji13]Feil uke å veie seg i[emoji13]
Satser på at det er bedre neste fredag [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet jo det men hver fredag er hver fredag [emoji13]Feil uke å veie seg i[emoji13]
Ja og utrolig nok så er vi fortsatt mette [emoji16]Så bra det falt i smak[emoji2]
Så hyggelig å komme inn her da, med så god velkomst![]()
Håper å få litt motivasjon til å starte opp treninga igjen. Var inne i en god flyt i høst, men etter jul har det vært ganske slapt...
Vet jo det men hver fredag er hver fredag [emoji13]
Satser på at det er bedre neste fredag [emoji4]
Ja og utrolig nok så er vi fortsatt mette [emoji16]
Ja [emoji4] begynner å bli sultne nå men snart middag, venter bare på mannen så dette skal vi gjøre oftere [emoji4]Det er jo strålende!![emoji2]
Ja [emoji4] begynner å bli sultne nå men snart middag, venter bare på mannen så dette skal vi gjøre oftere [emoji4]
Samme som her[emoji13] vanskelig å komme igang etter jul...
Hva er målet ditt med treningen?[emoji4]
Målet er å stramme opp, og å bli i bedre formmerka godt at formen ble bedre, og det er jo ganske motiverende i seg selv. Men nå som det er en stund siden forrige økt blir det dørstokkmila bare lengre og lengre
Hadde PT en gang i uka i hele høst, og da var det liksom ikke noe valg.
Hva et målet ditt?
Vi hadde oksekjøtt og Okra med ris vedsiden av [emoji4] egyptisk som vanlig [emoji4]Høres lurt ut[emoji2]
Hva skal dere ha til middag da?
Vi hadde oksekjøtt og Okra med ris vedsiden av [emoji4] egyptisk som vanlig [emoji4]
Det ble 11 km jogg/gå pluss styrke i går
Glad for det for i dag ligger snøen her![]()
Da var det i grevens tid[emoji12] om du ikke liker å jogge i snø da..
Flink du er.Det ble 11 km jogg/gå pluss styrke i går
Glad for det for i dag ligger snøen her![]()
Niks - ingen stor fan av snø i det hele tatt
Klar for vår jeg![]()
Lykke
Den gang jeg startet dette prosjektet brukte jeg størrelse 56 og selv det var litt trengt (hjelp).
De klærne jeg kjøpte til meg selv i dag var størrelse 42 [emoji2]
Lykke
Den gang jeg startet dette prosjektet brukte jeg størrelse 56 og selv det var litt trengt (hjelp).
De klærne jeg kjøpte til meg selv i dag var størrelse 42 [emoji2]
Helt fantastiskImponerende! Det må jo være en fantastisk følelse [emoji2]