Skravletråd

Gratulerer!
Det er stort å ha kommet så langt [emoji16]
Det er veldig stort.

Jeg det var fantastisk å se meg selv i helspeil i prøverommet.
Har hatt problemer med å se det før nå, men nå klarte jeg faktisk å se hvor enorm endringen har vært :)
 
Ingen trening i dag men vi har "løpt" rundt på et kjøpesenter og vært i aktivitet ute med barna, så mange skritt :smiley-angry017
 
Ingen trening i dag men vi har "løpt" rundt på et kjøpesenter og vært i aktivitet ute med barna, så mange skritt :smiley-angry017

Masse skritt er topp[emoji2]
Jeg har passert 15000 ved å bare være hjemme[emoji23] 3 aktive barn serru[emoji23]
 
Ligger inne med litt over 22.000 skritt og litt til blir det vel før midnatt:excited001
Gulrotkake og en deilig hvetebolle har det blitt også :happy093
 
Glad jeg hadde en del å gå på, for er i underkant av 7000 skritt i dag bare. Egentlig litt rart, for har holdt på med husarbeid store deler av dagen. Men blir kanskje ikke så mye skritt av å ligge på kne og skure badet [emoji23]
 
Glad jeg hadde en del å gå på, for er i underkant av 7000 skritt i dag bare. Egentlig litt rart, for har holdt på med husarbeid store deler av dagen. Men blir kanskje ikke så mye skritt av å ligge på kne og skure badet [emoji23]

Nei det blir det jo ikke men du får tenke på at du brukte arm muskler :D og ikke minst fikk det RENT:p
 
Igår fikk jeg den guleroten av mannen!
Når jeg når 65 kg (eller sin jeg sier når jeg kommer ned til 60 kg og er fornøyd for vanskelig nå å ha annet mål en mindre enn 65 kg egentlig), så skal han svi av 35.000 i nye klær til meg [emoji16]
Siden jeg vil bruke litt spesielle klær vil han ta en lang helg i Istanbul og kjøpe mengder av ute klær der! [emoji2] andre type klær kjøper vi her hjemme [emoji6] så bare å fortsette nå ja [emoji4]
 
Back
Topp