Skravletråd

Endringene mine i kosthold er mindre eller ingenting snop eller kaker i ukedagene[emoji4] spiser mindre porsjoner og knasker en gulrot om jeg blir fysen[emoji6]
Jeg går heldigvis fort ned i vekt om jeg skjerper meg, men er så syyykt svak for kaker!![emoji31]

Kaker er nammmmm og er man sulten smaker de extra godt. Ditt opplegg er faktisk veldig likt mitt. Og det funker jo.,
 
Kan jeg spørre dere hva dere gjør for å nå målene deres, foruten skritt og trening? Har dere gjort store endringer i kostholdet? Hvordan ser en dagsmeny ut hos dere? Selv kan jeg spise et knekkebrød om morgenen, med f.eks. fisk og spirer. Ofte en kopp kaffe med ekstra lettmelk. Lunsj varierer veldig, er glad i varmmat, så det kan være alt fra suppe (uten brød), nudler (ikke kopp/instant) ris med grønnsaker o.l. Middag er som regel fisk/kylling med ris, i blant poteter og masse grønnsaker. Lite saus o.l. Kvelds blir som regel et/to knekkebrød med ost og grønnsaker. Spiser lite, men allikevel - vekta rikker seg ikke så mye...
Har prøvd det meste, men denne gangen er jeg forsiktig med vanlig brød og sukker.
Kan fint bytte på lunsj og frokost men ofte type omelett med en Tortilla (bodd for mye i Egypt så den blir bryttet og brukt nesten som skje), skal få inn mer Smoothie samtidig som jeg prøver å ikke spise altfor mye ris eller pasta (vi er ikke så glad i potet), kveldsmat noe lignende frokost eller lunsj. Prøver å ikke bruke altfor mye fett i maten og ha en del arabisk mat hvor vi koker kjøttet så vi får en løk/kjøttsuppe vedsiden av middagen.

Før har jeg ikke gått ned i vekt så når jeg går ned nå så fortsetter jeg heller med det [emoji4] ikke alltid lett å finne ut hva som passer.
 
Har prøvd det meste, men denne gangen er jeg forsiktig med vanlig brød og sukker.
Kan fint bytte på lunsj og frokost men ofte type omelett med en Tortilla (bodd for mye i Egypt så den blir bryttet og brukt nesten som skje), skal få inn mer Smoothie samtidig som jeg prøver å ikke spise altfor mye ris eller pasta (vi er ikke så glad i potet), kveldsmat noe lignende frokost eller lunsj. Prøver å ikke bruke altfor mye fett i maten og ha en del arabisk mat hvor vi koker kjøttet så vi får en løk/kjøttsuppe vedsiden av middagen.

Før har jeg ikke gått ned i vekt så når jeg går ned nå så fortsetter jeg heller med det [emoji4] ikke alltid lett å finne ut hva som passer.

Nei, det gjelder vel å finne en "oppskrift" som funker for hver enkelt. Må bare jobbe videre jeg... :)
 
Da var jeg iallefall over 10 000 skritt. Jeg har ca 10 000 skritt å gå på fra forrige uke, enda jeg nesten ikke hadde skritt i helga. Det er ikke verst.

Men i dag fikk jeg ikke i meg noe mat før kl 14.15, jeg rakk ikke før det... Det er vel ikke akkurat så bra for kroppens forbrenning..
 
Da var jeg iallefall over 10 000 skritt. Jeg har ca 10 000 skritt å gå på fra forrige uke, enda jeg nesten ikke hadde skritt i helga. Det er ikke verst.

Men i dag fikk jeg ikke i meg noe mat før kl 14.15, jeg rakk ikke før det... Det er vel ikke akkurat så bra for kroppens forbrenning..
Frokost er viktig ja!
 
Rekker sjelden frokost... Bare når jeg har senvakt... Men spiser vanligvis lunsj med ungene kl 11 på jobb.
Du kan lage Wraps og spise i bilen på vei til jobb,Smoothie som kan drikkes eller lignende. Har hvert sånn men tvinger meg til å spise noe, er lettere nå da [emoji4]
 
Back
Topp