Gratulerer!Lykke
Den gang jeg startet dette prosjektet brukte jeg størrelse 56 og selv det var litt trengt (hjelp).
De klærne jeg kjøpte til meg selv i dag var størrelse 42 [emoji2]
Det er stort å ha kommet så langt [emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!Lykke
Den gang jeg startet dette prosjektet brukte jeg størrelse 56 og selv det var litt trengt (hjelp).
Det er veldig stort.Gratulerer!
Det er stort å ha kommet så langt [emoji16]
Flink du er.
Er imponert over at du klarer å få inn trening hver eneste dag
Samme som meg!![emoji2]
Gleder meg til å børste støv av joggeskoa når fuglene kvitrer i skogen[emoji2]

Det er veldig stort.
Jeg det var fantastisk å se meg selv i helspeil i prøverommet.
Har hatt problemer med å se det før nå, men nå klarte jeg faktisk å se hvor enorm endringen har vært![]()
Det er forskjell detLykke

Ingen trening i dag men vi har "løpt" rundt på et kjøpesenter og vært i aktivitet ute med barna, så mange skritt![]()
Flink du er i dag, er bare oppe i rett under 8.000 i dag jegMasse skritt er topp[emoji2]
Jeg har passert 15000 ved å bare være hjemme[emoji23] 3 aktive barn serru[emoji23]
Flink du er i dag, er bare oppe i rett under 8.000 i dag jeg![]()
Men ikke i dag, i dag vinner du over megJeg har lang vei å gå for å ta igjen deg[emoji1] bokstavlig talt!
Masse skritt er topp[emoji2]
Jeg har passert 15000 ved å bare være hjemme[emoji23] 3 aktive barn serru[emoji23]

Glad jeg hadde en del å gå på, for er i underkant av 7000 skritt i dag bare. Egentlig litt rart, for har holdt på med husarbeid store deler av dagen. Men blir kanskje ikke så mye skritt av å ligge på kne og skure badet [emoji23]
Haha, ja armene fikk kjørt seg [emoji23]Nei det blir det jo ikke men du får tenke på at du brukte arm musklerog ikke minst fikk det RENT
![]()
Så herlig [emoji4]Det er veldig stort.
Jeg det var fantastisk å se meg selv i helspeil i prøverommet.
Har hatt problemer med å se det før nå, men nå klarte jeg faktisk å se hvor enorm endringen har vært![]()
Men ikke i dag, i dag vinner du over meg![]()
Ligger inne med litt over 22.000 skritt og litt til blir det vel før midnatt
Gulrotkake og en deilig hvetebolle har det blitt også![]()