Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ned er ned-0,6 kg denne uken
Hei! Jeg lurer på om dere har plass til meg også her inne? [emoji2]
Selvfølgelig er det detHei! Jeg lurer på om dere har plass til meg også her inne? [emoji2]
Velkommen hit [emoji4]Hei! Jeg lurer på om dere har plass til meg også her inne? [emoji2]
Er det, og føler jeg burde være veldig fornøyd.Ned er ned![]()
Er det, og føler jeg burde være veldig fornøyd.
Hadde bare håpet på litt mer.
Før ta litt i denne uken, for uken etter er det tanteuke og da blir det +
Så jeg gikk opp 0,8 kg forventet nesten mer, og nå må jeg stå på i en uke [emoji4]
Ja med mensen og ikke altfor mange gåturer samt vanlig mat igjen kunne det fort hvert mer [emoji4] men skal ned neste uke! [emoji4]Masse lykke til og deilig det var litt mindre + enn dy fryktet.
Men først fra i morgen.Da står vi på sammen denne uken - har planer om "hardkjør" igjen jeg også![]()
-0,6 kg denne uken
Hei! Jeg lurer på om dere har plass til meg også her inne? [emoji2]
I dag jubler jeg over 0,1 kg nedetter helgens utskeielser var jeg redd det ville gått opp
![]()
Så jeg gikk opp 0,8 kg forventet nesten mer, og nå må jeg stå på i en uke [emoji4]
Tar litt tid før jeg får gjort nye ting men idag ble det Smoothie med havregryn og en kube spinat til lunsj, med litt juice, yoghurt og frukt da selvsagt.
Det skal gjentas for det syns vi her var godt ihvertfall og jeg er ihvertfall veldig kresen, snuppa ville ha mer [emoji16]
Føler de her er veldig flinke til å motivere [emoji4] også er det godt å komme igang igjenSå hyggelig å komme inn her da, med så god velkomst![]()
Håper å få litt motivasjon til å starte opp treninga igjen. Var inne i en god flyt i høst, men etter jul har det vært ganske slapt...