Haha samme tenkte jeg. Var sikkert bedre enn noe jeg noen gang har lagetHar DU laget mislykket mat?hva skjedde?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha samme tenkte jeg. Var sikkert bedre enn noe jeg noen gang har lagetHar DU laget mislykket mat?hva skjedde?
Nettopp, samme herHaha samme tenkte jeg. Var sikkert bedre enn noe jeg noen gang har laget![]()
Det skjer en gang i blant det også..Har DU laget mislykket mat?hva skjedde?
Var ikke smaken det var noe galt med, heller konsistenden.Haha samme tenkte jeg. Var sikkert bedre enn noe jeg noen gang har laget![]()
HahaVar ikke smaken det var noe galt med, heller konsistenden.
Jeg gikk gjennom oppskriften.
Ok, det er litt karbohydrater i mel, melk, løk og boks tomatene men dersom jeg ikke overspiser vil det gå greit.
Det som er slemmingen med lasagne er platene, kanskje de kan byttes ut med salatblader fra hjertesalat
Det må prøves....
Bare et lite problem jeg ikke hadde tenkt over oppdaget jeg.
Platene tiltrekker seg fuktighet for å bli myke, salat avgir fuktighet.
Endte opp med en veldig rar suppe![]()
Syns jeg ser det for meg!HahaDet skjer en gang i blant det også..
Pleier bare ikke å snakke om det![]()
Les videre du så ser du hva som gikk galt...Hahavet ikke om jeg tror deg
![]()
Denne ene gangen jaLes videre du så ser du hva som gikk galt...
Skjedde nok oftere før, ja, men skjer en gang i blant fremdelesDenne ene gangen ja
Tror ikke det skjer ofte!
Er sikkert ikke så alvorligSkjedde nok oftere før, ja, men skjer en gang i blant fremdeles
Jeg er nettopp ferdig med en treningsøkt selvDamer meg opp til å gå å trene. Har vært slått ut pga migrene i dag. Føler meg litt bedre nå da. Men tar kun styrke. Ikke noe cardio i dag gittSå ødelagt jeg ble pga det sist uke. Tror jeg det er greit å ta det litt mer med ro. Heller gå til treningsstudioet i dag
Er her nå. Men gikk for armtreningJeg er nettopp ferdig med en treningsøkt selv
Deilig etterpå altså!
Haha, nei enkelte øvelser er best uten publikumEr her nå. Men gikk for armtreningVar så mye gutter her nede. Og følte ikke for å ha ei vekt over hoftene og presse skrittet opp gitt
Hahahah
Bein i mårra tidlig daHaha, nei enkelte øvelser er best uten publikum![]()
Har akkurat kost med med to lavkarbo knekkebrød.Koser meg med en liten skål med mager vaniljekesam, blåbær, banan, jordbær, druer og rips ♡
Kos deg på treningBein i mårra tidlig daSjelden folk der på morningen. Heldigvis
![]()
Det hørtes godt utKoser meg med en liten skål med mager vaniljekesam, blåbær, banan, jordbær, druer og rips ♡