Skravletråd

Haha samme tenkte jeg. Var sikkert bedre enn noe jeg noen gang har laget :rolleyes:
Var ikke smaken det var noe galt med, heller konsistenden.
Jeg gikk gjennom oppskriften.
Ok, det er litt karbohydrater i mel, melk, løk og boks tomatene men dersom jeg ikke overspiser vil det gå greit.
Det som er slemmingen med lasagne er platene, kanskje de kan byttes ut med salatblader fra hjertesalat :rolleyes:
Det må prøves....

Bare et lite problem jeg ikke hadde tenkt over oppdaget jeg.
Platene tiltrekker seg fuktighet for å bli myke, salat avgir fuktighet.
Endte opp med en veldig rar suppe :P

Var ikke smaken det var noe galt med, heller konsistenden.
Jeg gikk gjennom oppskriften.
Ok, det er litt karbohydrater i mel, melk, løk og boks tomatene men dersom jeg ikke overspiser vil det gå greit.
Det som er slemmingen med lasagne er platene, kanskje de kan byttes ut med salatblader fra hjertesalat :rolleyes:
Det må prøves....

Bare et lite problem jeg ikke hadde tenkt over oppdaget jeg.
Platene tiltrekker seg fuktighet for å bli myke, salat avgir fuktighet.
Endte opp med en veldig rar suppe :p
Haha :laughing025 Syns jeg ser det for meg!

Damer meg opp til å gå å trene. Har vært slått ut pga migrene i dag. Føler meg litt bedre nå da. Men tar kun styrke. Ikke noe cardio i dag gitt :p Så ødelagt jeg ble pga det sist uke. Tror jeg det er greit å ta det litt mer med ro. Heller gå til treningsstudioet i dag

Damer meg opp til å gå å trene. Har vært slått ut pga migrene i dag. Føler meg litt bedre nå da. Men tar kun styrke. Ikke noe cardio i dag gitt :p Så ødelagt jeg ble pga det sist uke. Tror jeg det er greit å ta det litt mer med ro. Heller gå til treningsstudioet i dag
Jeg er nettopp ferdig med en treningsøkt selv:D
Deilig etterpå altså!

Jeg er nettopp ferdig med en treningsøkt selv:D
Deilig etterpå altså!
Er her nå. Men gikk for armtrening :p Var så mye gutter her nede. Og følte ikke for å ha ei vekt over hoftene og presse skrittet opp gitt :p Hahahah

Koser meg med en liten skål med mager vaniljekesam, blåbær, banan, jordbær, druer og rips ♡

Back
Topp