Skravletråd

Gjettekonkurranse.
Jeg skal på Tusenfryd med mellomste i dag.
For moro skyld tenker jeg å ha på Emdomondo, men pause når vi tar attraksjoner.
Er veldig nysgjerrig på hvor mye jeg faktisk går på en slik dag.
Hvor mye gjetter dere?

Gjettekonkurranse.
Hvor mye gjetter dere?
Vil tro du kommer oppi en del. Søstra mi tok på fitbiten i dyreparken. Var vel oppi 15000 skritt der også :p

Beina er ferdig trente. Helt alene der nede ♡ Elsker treningssenter for meg selv :p

Gjettekonkurranse.
Hvor mye gjetter dere?
Jeg var der i mai i år og gikk da med skrittteller ;) Endte på ca 18500 skritt totalt den dagen, tipper ca 13000 av dem var i Tusenfryd, så jeg tipper 13000 på deg også :D

Så flink du er! Jeg sprakk fullstendig i går :p Det ble både sjokolade (ganske masse også) + en liten skål med chips. Dumme TR :mad:
Høres kjent ut.
Passe alltid på å ha lovlig sjokolade i hus når jeg venter henne.
Men vet at neste gang kommer det til å gå galt siden jeg har litt for mye sjokolade jeg er svak for i hus

Vil tro du kommer oppi en del. Søstra mi tok på fitbiten i dyreparken. Var vel oppi 15000 skritt der også :p
Jeg var der i mai i år og gikk da med skrittteller ;) Endte på ca 18500 skritt totalt den dagen, tipper ca 13000 av dem var i Tusenfryd, så jeg tipper 13000 på deg også :D
Jeg tenkte egentlig i km ikke skritt, men kan da måle begge deler.
Må bare finne skritt telleren også

*virtuell rap*

Ei grov skive med kalkun og lett ost på og ett medium kokt egg ved siden av. Ett glass appelsinjuice. Smakte nydelig :D

Sniker meg litt forsiktig inn her jeg. Har mange kilo som skal av, men er ikke begynt med slanking enda siden jeg fullammer siste tilskudd i familien. Jeg har derimot kutta ut å trykke i meg svære sjokoladeplater og haugevis av pottis flere ganger i uka og håper det kan gi en positiv start med sakte nedgang før jeg kan begynne å slanke meg for fult. 6 uker siden fødsel nå og er tilbake der jeg var før svangerskapet. Neste mål er å komme under 100 kilo (hadde liksom aldri trodd jeg skulle komme over 100 :o ).

Sniker meg litt forsiktig inn her jeg. Har mange kilo som skal av, men er ikke begynt med slanking enda siden jeg fullammer siste tilskudd i familien. Jeg har derimot kutta ut å trykke i meg svære sjokoladeplater og haugevis av pottis flere ganger i uka og håper det kan gi en positiv start med sakte nedgang før jeg kan begynne å slanke meg for fult. 6 uker siden fødsel nå og er tilbake der jeg var før svangerskapet. Neste mål er å komme under 100 kilo (hadde liksom aldri trodd jeg skulle komme over 100 :o ).
Velkommen inn hit :D Bare det å klare å kutte sjokolade og pottis er utrolig bra da! Mye kan gjøres bare ved å endre matvaner da. Uten å direkte slanke seg.
Skjønner hva du mener. Jeg fikk sjokk jeg også når jeg så 105 kg :o Hadde aldri trodd jeg kom over der. Men sakte og sikkert går det nedover :D

Masse lykke til på veien til målet:D

Back
Topp