Det hjelper masseJeg trener kanskje ikke.
Men sitte stille, det får jeg ikke tid til om dagen, har et ganske høyt aktivitetsnivå, og det hjelper også på![]()
Bare man beveger seg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hjelper masseJeg trener kanskje ikke.
Men sitte stille, det får jeg ikke tid til om dagen, har et ganske høyt aktivitetsnivå, og det hjelper også på![]()
Så flink du er! Jeg sprakk fullstendig i gårKoser meg med en liten skål med mager vaniljekesam, blåbær, banan, jordbær, druer og rips ♡
Vil tro du kommer oppi en del. Søstra mi tok på fitbiten i dyreparken. Var vel oppi 15000 skritt der ogsåGjettekonkurranse.
Jeg skal på Tusenfryd med mellomste i dag.
For moro skyld tenker jeg å ha på Emdomondo, men pause når vi tar attraksjoner.
Er veldig nysgjerrig på hvor mye jeg faktisk går på en slik dag.
Hvor mye gjetter dere?
TR er vel lovlig grunnSå flink du er! Jeg sprakk fullstendig i gårDet ble både sjokolade (ganske masse også) + en liten skål med chips. Dumme TR
![]()
Selvsagt hjelper det!Jeg trener kanskje ikke.
Jeg var der i mai i år og gikk da med skritttellerGjettekonkurranse.
Hvor mye gjetter dere?
Høres kjent ut.Så flink du er! Jeg sprakk fullstendig i gårDet ble både sjokolade (ganske masse også) + en liten skål med chips. Dumme TR
![]()
Vil tro du kommer oppi en del. Søstra mi tok på fitbiten i dyreparken. Var vel oppi 15000 skritt der også![]()
Jeg tenkte egentlig i km ikke skritt, men kan da måle begge deler.Jeg var der i mai i år og gikk da med skritttellerEndte på ca 18500 skritt totalt den dagen, tipper ca 13000 av dem var i Tusenfryd, så jeg tipper 13000 på deg også
![]()
Men jeg er så dårlig på å tippe kmJeg tenkte egentlig i km ikke skritt, men kan da måle begge deler.
Må bare finne skritt telleren også
Tipper 8,5 km jeg daJeg tenkte egentlig i km ikke skritt, men kan da måle begge deler.
Antall skritt?Gjettekonkurranse.
Hvor mye gjetter dere?
Det er deiligBeina er ferdig trente. Helt alene der nede ♡ Elsker treningssenter for meg selv![]()
Da tipper jeg 7 kmJeg tenkte egentlig i km ikke skritt, men kan da måle begge deler.
Hørtes nydelig ut*virtuell rap*
Ei grov skive med kalkun og lett ost på og ett medium kokt egg ved siden av. Ett glass appelsinjuice. Smakte nydelig![]()
Velkommen inn hitSniker meg litt forsiktig inn her jeg. Har mange kilo som skal av, men er ikke begynt med slanking enda siden jeg fullammer siste tilskudd i familien. Jeg har derimot kutta ut å trykke i meg svære sjokoladeplater og haugevis av pottis flere ganger i uka og håper det kan gi en positiv start med sakte nedgang før jeg kan begynne å slanke meg for fult. 6 uker siden fødsel nå og er tilbake der jeg var før svangerskapet. Neste mål er å komme under 100 kilo (hadde liksom aldri trodd jeg skulle komme over 100).
Masse lykke til på veien til måletSniker meg litt forsiktig inn her jeg. Har mange kilo som skal av, men er ikke begynt med slanking enda siden jeg fullammer siste tilskudd i familien. Jeg har derimot kutta ut å trykke i meg svære sjokoladeplater og haugevis av pottis flere ganger i uka og håper det kan gi en positiv start med sakte nedgang før jeg kan begynne å slanke meg for fult. 6 uker siden fødsel nå og er tilbake der jeg var før svangerskapet. Neste mål er å komme under 100 kilo (hadde liksom aldri trodd jeg skulle komme over 100).