Skravletråd

Da var vi tilbake.
Var lite kø og ble mange attraksjoner :)
Attraksjonen ligger ganske tett så ble nok ikke så mye gåing.
Ca 8.500 skritt, eller ca 3,5 km

Sniker meg litt forsiktig inn her jeg. Har mange kilo som skal av, men er ikke begynt med slanking enda siden jeg fullammer siste tilskudd i familien. Jeg har derimot kutta ut å trykke i meg svære sjokoladeplater og haugevis av pottis flere ganger i uka og håper det kan gi en positiv start med sakte nedgang før jeg kan begynne å slanke meg for fult. 6 uker siden fødsel nå og er tilbake der jeg var før svangerskapet. Neste mål er å komme under 100 kilo (hadde liksom aldri trodd jeg skulle komme over 100 :eek: ).
Hei og velkommen til oss.
Man skal ikke slanke seg når man ammer, men det er ikke noe galt i å kutte ut godter og ha et variert, godt kosthold.
Det er bare bra for både mor og barn.
Under 100 kg er en fin først milepæl.
Vi er forresten flere her som hadde den som først milepæl.

Masse lykke til

Har gjennomført 1 time trening idag også:D og vært flink med maten...
Spent på vekta på fredag:D

Sniker meg litt forsiktig inn her jeg. Har mange kilo som skal av, men er ikke begynt med slanking enda siden jeg fullammer siste tilskudd i familien. Jeg har derimot kutta ut å trykke i meg svære sjokoladeplater og haugevis av pottis flere ganger i uka og håper det kan gi en positiv start med sakte nedgang før jeg kan begynne å slanke meg for fult. 6 uker siden fødsel nå og er tilbake der jeg var før svangerskapet. Neste mål er å komme under 100 kilo (hadde liksom aldri trodd jeg skulle komme over 100 :o ).
Hei og velkommen:)
Da gjør du masse bra nå, vi skal heie deg under 100:)

Hviledag ♡ Kjenner det i armer og bein jeg har trent. Men i dag hviler jeg. Sliten i hodet også. Frokosten er dpist og jeg ligger igjen i senga. Bare noen timer før jeg må hive håndklær i tørketrommelen og ny vask på. Det er den store vaskedagen tenkte jeg. Prøve å shine opp badet i dag helt. Tok kjøkkenet i går.

Må for all del ikke glemme å kjøre hente posten til mamma og vanne blomstene hennes også. De er på ferie. Ha en flott dag ♡

Hviledag ♡ Kjenner det i armer og bein jeg har trent. Men i dag hviler jeg. Sliten i hodet også. Frokosten er dpist og jeg ligger igjen i senga. Bare noen timer før jeg må hive håndklær i tørketrommelen og ny vask på. Det er den store vaskedagen tenkte jeg. Prøve å shine opp badet i dag helt. Tok kjøkkenet i går.

Må for all del ikke glemme å kjøre hente posten til mamma og vanne blomstene hennes også. De er på ferie. Ha en flott dag ♡
Høres fornuftig ut med en hviledag:D du har vært superflink!!
Kos deg med vask:P

Ha en fin hviledag:)

Jeg har ikke fått gått tur på et par dager, så skal vel gjøre det i dag.
Skal også på ukeshandel, og få gjort en del rydding, har noe gammelt rot stående i noen esker vi prøver å få orden på

Velkommen inn hit :D Bare det å klare å kutte sjokolade og pottis er utrolig bra da! Mye kan gjøres bare ved å endre matvaner da. Uten å direkte slanke seg.
Skjønner hva du mener. Jeg fikk sjokk jeg også når jeg så 105 kg :o Hadde aldri trodd jeg kom over der. Men sakte og sikkert går det nedover :D

Ja, håper at det å kutte ut de meget dårlige og usunne vanene kan hjelpe meg ned noen kilo slik at målet er litt nærmere når jeg kan begynne å slanke meg :)

Masse lykke til på veien til målet:D

Takk takk :)

Hei og velkommen til oss.
Man skal ikke slanke seg når man ammer, men det er ikke noe galt i å kutte ut godter og ha et variert, godt kosthold.
Det er bare bra for både mor og barn.
Under 100 kg er en fin først milepæl.
Vi er forresten flere her som hadde den som først milepæl.

Masse lykke til

Satser på godtestopp og trilleturer kan få meg under 100 uten aktiv slanking :) må bare få skikk på bekkenet først! Takk for lykkeønskninger.

Hei og velkommen:)
Da gjør du masse bra nå, vi skal heie deg under 100:)

Takk :D

Ut å se om jeg finner pokemon på veien til bhg. Får jeg noen skritt i dag alikevel da :p Alt man gjør for spill til tider :p

Back
Topp