Hurra! Skryt i vei. Selv var jeg på fjelltur i dag.Skryte, skryte, skryte!!
Nettopp gjennomført 1 time styrke/cardio/mage!!jeg er svett og sliten...
Nå er jeg endelig i gang igjen!utrolig deilig følelse når man er ferdig!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! Skryt i vei. Selv var jeg på fjelltur i dag.Skryte, skryte, skryte!!
Nettopp gjennomført 1 time styrke/cardio/mage!!jeg er svett og sliten...
Nå er jeg endelig i gang igjen!utrolig deilig følelse når man er ferdig!!
Så braVar en veldig fin tur![]()
Flink du erHurra! Skryt i vei. Selv var jeg på fjelltur i dag.
Hvor lenge har du holdt på nå?Men nå har jeg også gått ned 8,6 kg til sammen så 10 cm er vel som forventet
Siden 18. maiHvor lenge har du holdt på nå?
Knallbra!Ble nesten 9 km tur i stad. Litt over to timer ble brukt. Fornøyd med det altså![]()
Kjempe braBle nesten 9 km tur i stad. Litt over to timer ble brukt. Fornøyd med det altså![]()
Så tøft.Jeg har meldt meg på 10 km på Oslo Maraton, så jeg er nødt for å komme igang litt mer enn 2km trilletur![]()
Oi, det er sprekt!Jeg har meldt meg på 10 km på Oslo Maraton, så jeg er nødt for å komme igang litt mer enn 2km trilletur![]()
Så deilig med mye energiVet ikke helt hva det er, men jeg har fått så utrolig med energi i det siste.
Lå og skulle sove i går kveld, hodet var helt utslitt og trøtt mens kroppen boblet over av energi.
Hadde store problemer med å sovne
Er alltid slik i begynnelsen. men det blir fort bedre.Så stiv og støl at jeg knapt kan røre meg
Også jeg som skal trene idag også..........
Det gjør det, var bare litt plagsomt når jeg skulle soveSå deilig med mye energi
Det må du utnytte!
På en måte deilig å kjenne man har brukt kroppenEr alltid slik i begynnelsen. men det blir fort bedre.
Kjenner bakkegåingen litt i baken og beina selv i dag
Det forstår jegDet gjør det, var bare litt plagsomt når jeg skulle sove
Det er detPå en måte deilig å kjenne man har brukt kroppen![]()