Skravletråd

Kjenner til den :rolleyes:
Har blitt bedre i det siste da. Skal ha en fast dag jeg også.
Er egentlig bare nysgjerrig på mandag.
Har valgt fredag siden det er lett i hverdagen, men ikke i helgen og fredag er da vekten mest sannsynlig er lavest.
Hjelper på oppmuntringen..
Er nysgjerrig på mandager siden det er etter helgen, kunne vært kjekt å vite hvor mye den ødelegger ved tanke på en sommerferie som kommer om ikke så lenge

Ja det er iallefall noe annet enn å sitte i sofaen ;-)

Men osteopaten min sa til meg at hvis man skal kalle det trening, og få treningsutbytte så måtte pulsen opp og hjertet måtte jobbe hardere enn en vanlig gåtur :-o

Men all bevegelse må være bedre enn ikke noe tenker jeg ;-)
Går man gåtur i raskt tempo er det bea trening i følge eksperter

Jeg var flink i går kveld :-D

Spiste litt godt med ungene da de fikk lørdagsgodt, men jeg spiste ikke noe annet enn to striper crispo-sjokolade etter at de la seg ;-)

Så spiste mye mindre godteri enn vanlig på en lørdag :-D

God søndag! I dag har jeg vært ute og gått en tur og til lunsj ble det cottage cheese, jordbær og proteinshake. Selv om jeg måtte snike meg en tur på vekta i går så er jeg likevel spent på hva den stopper på i morgen :p

God søndag! I dag har jeg vært ute og gått en tur og til lunsj ble det cottage cheese, jordbær og proteinshake. Selv om jeg måtte snike meg en tur på vekta i går så er jeg likevel spent på hva den stopper på i morgen :p
Høres godt ut.
Har ikke kommet meg til lunsj enda jeg. Pizza med lavkarbo bunn til middag i dag her.
Den vekta er ikke like lett og holde seg unna, nei.
Fikk du et resultat du likte?

Den er nok ikke noe for meg. Ikke alt jeg klarer men klarer noe av dt da
Å jenge høyt oppe i lufta å svinge fra ring til ring har jeg ikke sjans til
Nei, det trengs endel trening før man kan henge der og dingle:P

Jeg var flink i går kveld :-D

Spiste litt godt med ungene da de fikk lørdagsgodt, men jeg spiste ikke noe annet enn to striper crispo-sjokolade etter at de la seg ;-)

Så spiste mye mindre godteri enn vanlig på en lørdag :-D
Flinke du:D
Spiste mindre snop selv;)

Høres godt ut.
Har ikke kommet meg til lunsj enda jeg. Pizza med lavkarbo bunn til middag i dag her.
Den vekta er ikke like lett og holde seg unna, nei.
Fikk du et resultat du likte?
Bruker du bakemiks fra ketolyse? Tenkte jeg skulle bestille litt fra dem i dag.
Nei, absolutt ikke, men om jeg glemmer det før jeg spiser frokost så er det jo lett å ikke gjøre det samme dag. Må ta det før frokost så vekta er lavest mulig :p Ja, kan ikke klage siden tallet var lavere enn startvekta, men nå har jeg faktisk glemt hvor mye det faktisk var. Skriver bare ned vekta på veiedagene, så resultatet for de fem dagene denne uka får jeg i morgen :)

Nei, absolutt ikke, men om jeg glemmer det før jeg spiser frokost så er det jo lett å ikke gjøre det samme dag. Må ta det før frokost så vekta er lavest mulig :p Ja, kan ikke klage siden tallet var lavere enn startvekta, men nå har jeg faktisk glemt hvor mye det faktisk var. Skriver bare ned vekta på veiedagene, så resultatet for de fem dagene denne uka får jeg i morgen :)
Jeg hadde igjen en bakemiks fra sist.
Den er ikke fra ketose.
Et annet merke som har veldig mye forskjellig lavkarbo mikser.
Jeg har også en med brownees.
Skal sjekke merket når jeg kommer hjem

Da har jeg kommer hjem.
Det heter Easy living

De har den blant annet her
https://www.proteinfabrikken.no/Sea...ing Lavkarbo&gclid=CIGEuunc7cwCFUTjcgod7s0Ndg

http://www.delupe.no/shop/?q=Easy Living Lavkarbo&gclid=COmboord7cwCFQEMcwod6wICmw

Har tidvis også funnet den på Coop Obs!

Back
Topp