Skravletråd

God søndag! I dag har jeg vært ute og gått en tur og til lunsj ble det cottage cheese, jordbær og proteinshake. Selv om jeg måtte snike meg en tur på vekta i går så er jeg likevel spent på hva den stopper på i morgen :p
God søndag:D
Flink du er! Vekta er alltid spennende:D
 
Ok, takk! Har obs som nærmeste butikk, så skal sjekke der i morgen.
De gangene jeg har funnet det har det stått sammen med kosttilskudd og vitaminer..
Hadde det også tidligere på SmartClub, men den fins ikke lenger, men flere av de butikkene som tidligere het SmartClub heter nå Coop Extra så muligens de har der også
 
Jeg var på apoteket i går og kjøpte strimler for å måle om man er i ketose og den var negativ i går, men i dag var den mer en positiv altså! Jeg er så fornøyd med meg selv :D
 
Jeg var på apoteket i går og kjøpte strimler for å måle om man er i ketose og den var negativ i går, men i dag var den mer en positiv altså! Jeg er så fornøyd med meg selv :D
Så bra, gratulerer så mye, da er du ordentlig i gang :)
Husk at dersom du lurer på om du har spist for mye karbo må du vente 2 timer etter du har spist før du måler.
Det tar litt tid før disse stikkene eventuelt blir negative
 
De gangene jeg har funnet det har det stått sammen med kosttilskudd og vitaminer..
Hadde det også tidligere på SmartClub, men den fins ikke lenger, men flere av de butikkene som tidligere het SmartClub heter nå Coop Extra så muligens de har der også
Ok, skal sjekke, men det er jo nesten lettere å bestille enn å dra i mange butikker hvis dem ikke har det på flere :p
 
Vi var på tur i marka i dag. Tre timer var vi ute. En pittstopp så frøkna fikk spise og en pittstopp så resten fikk spise. Både trening og kos på en gang:)
 
Så bra, gratulerer så mye, da er du ordentlig i gang :)
Husk at dersom du lurer på om du har spist for mye karbo må du vente 2 timer etter du har spist før du måler.
Det tar litt tid før disse stikkene eventuelt blir negative
Takk, ja, ble veldig glad da den fikk sterk farge med en gang. Fikk ekstra boost til gjøre ferdig husarbeidet :p
Takk for tipset, det visste jeg ikke. Jeg veier maten med karbo i for å være helt sikker på at jeg ikke får i meg for mye iløpet av dagen.
 
Da har jeg også trent :p
Vi har et roterom på størrelse med et vanlig soverom som var totalt bomba.
Nå er det fint og ryddig og jeg er svett, andpusten og sliten.
Var blant annet en del tunge ting som enten skulle flyttes på, opp på hyller eller opp på toppen av skap
 
Back
Topp