Oi, det er jo knallbra!God morgen! Jeg veit ikke helt om jeg skal skrive det her eller i den andre tråden, men jeg tar det her nå. Nå har jeg vært på vekta og den viste 2,9 kg lavere enn startvekta, ble litt overraska![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det er jo knallbra!God morgen! Jeg veit ikke helt om jeg skal skrive det her eller i den andre tråden, men jeg tar det her nå. Nå har jeg vært på vekta og den viste 2,9 kg lavere enn startvekta, ble litt overraska![]()
Det blir tøft!Ja, det var det. Starten og slutten av den. Det du ikke ser, er at den bakken jeg er i ferd med å løpe opp er drit bratt. De skal gjøre den lenger, og med flere hinder.
God bedring til dumme beinetJeg skulle virkelig kjøre hardt på trening nå, men en skade i ankelen setter stopper for det. Må mest sannsynlig operere, så får trene alternativt og overkropp i stedet.
Haha, skikkelig irriterende!Sikker på at sjefen min motarbeider meg her![]()
Han kommer til stadig med boller, is og fyller opp godteskålen....
Så kjedelig daFillern var SÅ motivert for å jogge i dag, men nå ringte gubben og kommer ikke hjem før sent og babycallen fungerer ikke i kjelleren der mølla står![]()
Og de bollene han kom med i dag, rykende ferske fra baker hansen med rosiner og krem i.Haha, skikkelig irriterende!![]()
Ååh....*vann i munn*Og de bollene han kom med i dag, rykende ferske fra baker hansen med rosiner og krem i.
De både luktet og så fantastiske ut
Ja må prøve på detSå kjedelig da
Prøve igjen i morgen?
Å ja, men tok ingenÅåh....*vann i munn*
Bare lukta må ha vært orgasmisk!![]()
God bedring til dumme beinet
Da får du trene armene![]()
Det blir tøft!![]()
Du blir råsprek!
Flink du erÅ ja, men tok ingen
Armer og mage er gøy daTakk for det
Får trene armene, og mage. Får høre med fysio om gode alternativer.
Krysser fingre for at det blir kort jaHåper det da
Får se hvordan treninga blir utover. Satser på et kortvarig avbrekk.
Det er lett nå i begynnelsen, da er man topp motivert.Flink du er![]()
Neida, da er det blitt en vane å ikke spise såntDet er lett nå i begynnelsen, da er man topp motivert.
Blir verre om 2-3 måneder..
Det var en strek i regninga.Jeg skulle virkelig kjøre hardt på trening nå, men en skade i ankelen setter stopper for det. Må mest sannsynlig operere, så får trene alternativt og overkropp i stedet.
Haha, dårlig gjort av sjefenSikker på at sjefen min motarbeider meg her![]()
Han kommer til stadig med boller, is og fyller opp godteskålen....