Skravletråd

Hva liker du å drive med da?

Jeg liker best å trene i hjemmet, så øvelser på matte og å sykle på spinningsykkelen syns jeg er greit. :) Har lastet ned tre treningsapper, så jeg kan ikke skylde på at jeg ikke aner hva jeg skal finne på. :P Men liker ikke å trene i stua, som er den eneste plassen jeg kan gjøre øvelser, fordi mannen er hjemme. :P Han reiser i Nordsjøen på onsdag, så vi får se da :rolleyes:

Da har jeg også trent :P
Vi har et roterom på størrelse med et vanlig soverom som var totalt bomba.
Nå er det fint og ryddig og jeg er svett, andpusten og sliten.
Var blant annet en del tunge ting som enten skulle flyttes på, opp på hyller eller opp på toppen av skap
Yei, det er god trening:D

God morgen! Jeg veit ikke helt om jeg skal skrive det her eller i den andre tråden, men jeg tar det her nå. Nå har jeg vært på vekta og den viste 2,9 kg lavere enn startvekta, ble litt overraska :D

God morgen! Jeg veit ikke helt om jeg skal skrive det her eller i den andre tråden, men jeg tar det her nå. Nå har jeg vært på vekta og den viste 2,9 kg lavere enn startvekta, ble litt overraska :D
Det var veldig bra.
Gratulerer med et fantastisk resultat

Det vr mye :)
Gratulerer med det

Godt med en pangstart da:)

Trener du eller er det bare kostholdet som har gjort det?
Jeg går kun en litt rask tur hver dag rundt vannet her jeg bor som er ca 2,3km. Kan ikke gjøre stort mer trening enn det foreløpig siden bekkenet ikke er helt med etter svangerskapet enda. Jeg går på lavkarbo, så det er nok mest kostholdet :)

Ingen ketose her skuffet men så gogglet jeg å innser at jeg kanskje var litt kjapp på labben. Så da venter jeg noen dager til å ser

Jeg skulle virkelig kjøre hardt på trening nå, men en skade i ankelen setter stopper for det. Må mest sannsynlig operere, så får trene alternativt og overkropp i stedet.

Back
Topp