Hva liker du å drive med da?
Jeg liker best å trene i hjemmet, så øvelser på matte og å sykle på spinningsykkelen syns jeg er greit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva liker du å drive med da?
*sparker hardt*Har ingen motivasjon eller lyst til å trene.Noen må sparke meg i ræva
![]()
Yei, det er god treningDa har jeg også trent
Vi har et roterom på størrelse med et vanlig soverom som var totalt bomba.
Nå er det fint og ryddig og jeg er svett, andpusten og sliten.
Var blant annet en del tunge ting som enten skulle flyttes på, opp på hyller eller opp på toppen av skap
Det var veldig bra.God morgen! Jeg veit ikke helt om jeg skal skrive det her eller i den andre tråden, men jeg tar det her nå. Nå har jeg vært på vekta og den viste 2,9 kg lavere enn startvekta, ble litt overraska![]()
Tusen takk!Det var veldig bra.
Gratulerer med et fantastisk resultat
Syns du er flink jeg.Tusen takk!
Da skal jeg lese denSyns du er flink jeg.
Jeg har forresten laget en dagbok her hvor jeg oppdaterer hvordan det går
Det syns jeg du skal gjøre.Da skal jeg lese denKanskje jeg skal lage en selv.
Syns det er så vanskelig å skrive dagbok, klarer ikke finne på ting å skrive så det eneste som hadde stått der hadde vel vært vektnedgangenDet syns jeg du skal gjøre.
Blir liksom et ekstra spark i baken
Det vr myeGod morgen! Jeg veit ikke helt om jeg skal skrive det her eller i den andre tråden, men jeg tar det her nå. Nå har jeg vært på vekta og den viste 2,9 kg lavere enn startvekta, ble litt overraska![]()
Tusen takk! Ja, på fem dager så var det ganske mye.Det vr mye
Gratulerer med det
Godt med en pangstart daTusen takk! Ja, på fem dager så var det ganske mye.
Jeg går kun en litt rask tur hver dag rundt vannet her jeg bor som er ca 2,3km. Kan ikke gjøre stort mer trening enn det foreløpig siden bekkenet ikke er helt med etter svangerskapet enda. Jeg går på lavkarbo, så det er nok mest kostholdetGodt med en pangstart da
Trener du eller er det bare kostholdet som har gjort det?
Det kan ta en 2-3 dager å komme dit,men bare fortsett og legg vekk stikkene et par dagerIngen ketose her skuffet men så gogglet jeg å innser at jeg kanskje var litt kjapp på labben. Så da venter jeg noen dager til å ser
Var det den løypa mannen din la ut bilde fra på face?![]()
Var det jeg leste, opptil 5 dager så jegDet kan ta en 2-3 dager å komme dit,men bare fortsett og legg vekk stikkene et par dager