Kjenner til denEr så vanskelig å bare veie seg på fredager...
Har blitt bedre i det siste da. Skal ha en fast dag jeg også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner til denEr så vanskelig å bare veie seg på fredager...
Er egentlig bare nysgjerrig på mandag.Kjenner til den
Har blitt bedre i det siste da. Skal ha en fast dag jeg også.
Går man gåtur i raskt tempo er det bea trening i følge eksperterJa det er iallefall noe annet enn å sitte i sofaen ;-)
Men osteopaten min sa til meg at hvis man skal kalle det trening, og få treningsutbytte så måtte pulsen opp og hjertet måtte jobbe hardere enn en vanlig gåtur :-o
Men all bevegelse må være bedre enn ikke noe tenker jeg ;-)
Greit å trene litt igsåFlink du er![]()
Den er nok ikke noe for meg. Ikke alt jeg klarer men klarer noe av dt daSå heldig du er![]()
Er derfor jeg ikke har vekt lenger for jeg blir for opphengtEr så vanskelig å bare veie seg på fredager...
Ja, for da jobber hjertet mer enn ved vanlig gangeGår man gåtur i raskt tempo er det bea trening i følge eksperter
Flink du er...20 min trening gjennomført. Ble defonitivt svett selv om det ikke var så lang økt
Nei den er litt lengerFlink du er...
Er det 30 days du trener?
Høres godt ut.God søndag! I dag har jeg vært ute og gått en tur og til lunsj ble det cottage cheese, jordbær og proteinshake. Selv om jeg måtte snike meg en tur på vekta i går så er jeg likevel spent på hva den stopper på i morgen![]()
Veier meg oftere enn detEr så vanskelig å bare veie seg på fredager...
Nei, det trengs endel trening før man kan henge der og dingleDen er nok ikke noe for meg. Ikke alt jeg klarer men klarer noe av dt da
Å jenge høyt oppe i lufta å svinge fra ring til ring har jeg ikke sjans til
Flinke duJeg var flink i går kveld :-D
Spiste litt godt med ungene da de fikk lørdagsgodt, men jeg spiste ikke noe annet enn to striper crispo-sjokolade etter at de la seg ;-)
Så spiste mye mindre godteri enn vanlig på en lørdag :-D
Ja, og jeg måtte snike meg på vekta i dagFlinke du
Spiste mindre snop selv![]()
Bruker du bakemiks fra ketolyse? Tenkte jeg skulle bestille litt fra dem i dag.Høres godt ut.
Har ikke kommet meg til lunsj enda jeg. Pizza med lavkarbo bunn til middag i dag her.
Den vekta er ikke like lett og holde seg unna, nei.
Fikk du et resultat du likte?
Jeg hadde igjen en bakemiks fra sist.Bruker du bakemiks fra ketolyse? Tenkte jeg skulle bestille litt fra dem i dag.
Nei, absolutt ikke, men om jeg glemmer det før jeg spiser frokost så er det jo lett å ikke gjøre det samme dag. Må ta det før frokost så vekta er lavest muligJa, kan ikke klage siden tallet var lavere enn startvekta, men nå har jeg faktisk glemt hvor mye det faktisk var. Skriver bare ned vekta på veiedagene, så resultatet for de fem dagene denne uka får jeg i morgen
![]()
Da har jeg kommer hjem.Bruker du bakemiks fra ketolyse? Tenkte jeg skulle bestille litt fra dem i dag.
Nei, absolutt ikke, men om jeg glemmer det før jeg spiser frokost så er det jo lett å ikke gjøre det samme dag. Må ta det før frokost så vekta er lavest muligJa, kan ikke klage siden tallet var lavere enn startvekta, men nå har jeg faktisk glemt hvor mye det faktisk var. Skriver bare ned vekta på veiedagene, så resultatet for de fem dagene denne uka får jeg i morgen
![]()