Jeg er såpass stor nå at jeg ikke har begynt å tenke på hvor langt ned jeg vilJa det var lite!
Jeg har ingen ønske om å komme ned i 54 kg igjen. Men gjerne 60
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er såpass stor nå at jeg ikke har begynt å tenke på hvor langt ned jeg vilJa det var lite!
Jeg har ingen ønske om å komme ned i 54 kg igjen. Men gjerne 60
Da var det nok godt å gå av seg litt sjokoladeTok meg en halvtimes tur i rask gange i terrenget i morges... Spist sjokolade hele dagen
Oi, imponert!!Hjemme fra Egon hvor jeg spiste salat mens de andre gomlet pizza. Og så på de andre spiste dessert. Gikk fint. Er SÅ stolt av meg selv
Skulle ønske vi hadde slik løype her høres artig og slitsomt ut!Takk takk Har forbedringspotensial i den løypa. Litt for tøffe motbakker ennå, type du må klatre opp og en del hinder.
Litt trening er bedre enn ingenting
Nå er det helg, så da vil jeg kose meg litt med godteri
Hvilke apper bruker du?Jeg høres kanskje tynnere ut enn jeg er for jeg er ikke på grensa til sykelig tynn, altså!
Men jeg tror jeg slutter å tenke så mye på vekt, kan sikkert være fornøyd, så ser jeg etter jeg har fått strammet opp litt. *går og laster ned treningsapper fra AppStore*
Hvilke apper bruker du?
Så bra, flink du er!! Jeg tror jeg skal begynne å ha veiedag på fredagen.Juhu
1,7 kg
Selvfølgelig er den på fredager, man er jo flinkest på hverdager, og spiser mer i helgenSå bra, flink du er!! Jeg tror jeg skal begynne å ha veiedag på fredagen.
Nettopp. er motivert denne ganga, håper bare det varer. Kan jo ikke gjøre så mye annet enn å kutte sukker og skjerpe kostholdet pga amminga, men skal gifte meg neste sommer og hadde vært fantastisk å gått ned litt til da.Selvfølgelig er den på fredager, man er jo flinkest på hverdager, og spiser mer i helgen
Vi har 15 års bryllupsdag neste år, kanskje jeg skal prøve kjolen igjenNettopp. er motivert denne ganga, håper bare det varer. Kan jo ikke gjøre så mye annet enn å kutte sukker og skjerpe kostholdet pga amminga, men skal gifte meg neste sommer og hadde vært fantastisk å gått ned litt til da.
Verdt å prøve. Har foreløpig bare kondisjonsapper ala runkeeper.Har brukt 7 minutes workout før og nå har jeg lastet ned en som heter butt workouts. Den ser bra ut.
Og så så jeg noen som nevnte 7Mbellyfat, beachbody og 7minbutt.
Skal sjekke ut dem også, tenkte jeg.
Haha ja men tok det jo i feil rekkefølge! må nok gå en tur tilDa var det nok godt å gå av seg litt sjokolade
Haha, kan tenke meg mannen hadde blitt overraska da!Vi har 15 års bryllupsdag neste år, kanskje jeg skal prøve kjolen igjen
Vil nå helst at den skal være for storHaha, kan tenke meg mannen hadde blitt overraska da!
Er jo slettes ikke umulig det vel? Nå vet jeg ikke hvor liten/stor du var for 15 år siden da.Vil nå helst at den skal være for stor
Jeg har 10 om en mnd og jeg skal IKKE prøve minVi har 15 års bryllupsdag neste år, kanskje jeg skal prøve kjolen igjen
Målet mitt er mindre enn jeg var da, men har fått 3 barn etter det så muligens kropsformen har endret seg littEr jo slettes ikke umulig det vel? Nå vet jeg ikke hvor liten/stor du var for 15 år siden da.
Jeg har først om 11 måneder så gooood tid..Jeg har 10 om en mnd og jeg skal IKKE prøve min