Skravletråd

Jeg høres kanskje tynnere ut enn jeg er for jeg er ikke på grensa til sykelig tynn, altså! :p

Men jeg tror jeg slutter å tenke så mye på vekt, kan sikkert være fornøyd, så ser jeg etter jeg har fått strammet opp litt. *går og laster ned treningsapper fra AppStore*
 
Takk takk:) Har forbedringspotensial i den løypa. Litt for tøffe motbakker ennå, type du må klatre opp og en del hinder.

Litt trening er bedre enn ingenting:)

Nå er det helg, så da vil jeg kose meg litt med godteri:)
Skulle ønske vi hadde slik løype her:) høres artig og slitsomt ut!

Må kose oss bittelitt i helga ja:p
 
Jeg høres kanskje tynnere ut enn jeg er for jeg er ikke på grensa til sykelig tynn, altså! :p

Men jeg tror jeg slutter å tenke så mye på vekt, kan sikkert være fornøyd, så ser jeg etter jeg har fått strammet opp litt. *går og laster ned treningsapper fra AppStore*
Hvilke apper bruker du?
 
Hvilke apper bruker du?

Har brukt 7 minutes workout før og nå har jeg lastet ned en som heter butt workouts. Den ser bra ut.
Og så så jeg noen som nevnte 7Mbellyfat, beachbody og 7minbutt.
Skal sjekke ut dem også, tenkte jeg. ;)
 
Selvfølgelig er den på fredager, man er jo flinkest på hverdager, og spiser mer i helgen :p
Nettopp. :p er motivert denne ganga, håper bare det varer. Kan jo ikke gjøre så mye annet enn å kutte sukker og skjerpe kostholdet pga amminga, men skal gifte meg neste sommer og hadde vært fantastisk å gått ned litt til da. :)
 
Nettopp. :p er motivert denne ganga, håper bare det varer. Kan jo ikke gjøre så mye annet enn å kutte sukker og skjerpe kostholdet pga amminga, men skal gifte meg neste sommer og hadde vært fantastisk å gått ned litt til da. :)
Vi har 15 års bryllupsdag neste år, kanskje jeg skal prøve kjolen igjen :p
 
Har brukt 7 minutes workout før og nå har jeg lastet ned en som heter butt workouts. Den ser bra ut.
Og så så jeg noen som nevnte 7Mbellyfat, beachbody og 7minbutt.
Skal sjekke ut dem også, tenkte jeg. ;)
Verdt å prøve. Har foreløpig bare kondisjonsapper ala runkeeper.
 
Back
Topp