Skravletråd

Hehe, snakket med ei mor som hentet i barnehagen på onsdag. Hun hadde jo sett at jeg hadde blitt så slank, så hun lurte på om jeg hadde det bra og om jeg ville gå ned mer. Å være for tynn er jo ikke fint!

Må si jeg ble litt paff. :p Er jeg for tynn snart, liksom? Jeg er normalvektig...
 
Hehe, snakket med ei mor som hentet i barnehagen på onsdag. Hun hadde jo sett at jeg hadde blitt så slank, så hun lurte på om jeg hadde det bra og om jeg ville gå ned mer. Å være for tynn er jo ikke fint!

Må si jeg ble litt paff. :p Er jeg for tynn snart, liksom? Jeg er normalvektig...
Henne om det, ikke bry deg så mye om det
 
Ja, nei, vet ikke? Jeg er lav. 166cm. Jeg er for såvidt fornøyd, men hoftene og låra plager meg litt fortsatt.



Det var jo ikke vondt ment, jeg kjenner henne litt og er en hyggelig person, men syns det bare var litt rart å plumpe ut med alt det.
Jeg er 159, og var 54 kg på det letteste. Da var jeg tynn. Mener å huske at jeg lå rimelig langt nede på bmi også, ikke så langt unna undervektig...

Så jeg tror ikke du trenger å gå ned mer i vekt?

Hvis du ikke er fornøyd med lår og hofter bør du kanskje trene noe som går på de områdene sånn at de blir strammere? For det vil vel også hjelpe på hva du føler?

Og så må du ikke glemme at kroppen endrer seg, jeg merker godt at hoftene er bredere nå enn de var etter første svangerskap også. Jeg vil ikke klare å bli like slank over hoftene igjen
 
Jeg er 159, og var 54 kg på det letteste. Da var jeg tynn. Mener å huske at jeg lå rimelig langt nede på bmi også, ikke så langt unna undervektig...

Så jeg tror ikke du trenger å gå ned mer i vekt?

Hvis du ikke er fornøyd med lår og hofter bør du kanskje trene noe som går på de områdene sånn at de blir strammere? For det vil vel også hjelpe på hva du føler?

Og så må du ikke glemme at kroppen endrer seg, jeg merker godt at hoftene er bredere nå enn de var etter første svangerskap også. Jeg vil ikke klare å bli like slank over hoftene igjen
Den gang jeg var 20 var jeg 53 kg.....
Er 1,68 høy så da var jeg ekstremt tynn, ingen kvinnelige former annet pupper, vil ikke dit igjen
 
Jeg er 159, og var 54 kg på det letteste. Da var jeg tynn. Mener å huske at jeg lå rimelig langt nede på bmi også, ikke så langt unna undervektig...

Så jeg tror ikke du trenger å gå ned mer i vekt?

Hvis du ikke er fornøyd med lår og hofter bør du kanskje trene noe som går på de områdene sånn at de blir strammere? For det vil vel også hjelpe på hva du føler?

Og så må du ikke glemme at kroppen endrer seg, jeg merker godt at hoftene er bredere nå enn de var etter første svangerskap også. Jeg vil ikke klare å bli like slank over hoftene igjen

Kanskje ikke. Jeg må definitivt stramme opp, ja. ;)

Jeg syns at hoftene og låra alltid har vært sånn, men det er sikkert noe i det du skriver i mitt tilfelle. ;) Jeg hadde glemt litt at kroppen forandres etter fødsel.
 
Ja, nei, vet ikke? Jeg er lav. 166cm. Jeg er for såvidt fornøyd, men hoftene og låra plager meg litt fortsatt.



Det var jo ikke vondt ment, jeg kjenner henne litt og er en hyggelig person, men syns det bare var litt rart å plumpe ut med alt det.
Jeg er 165 og var 59 kg for 6 år siden. Da så jeg altfor tynn ut synes jeg.
 
Tok meg en halvtimes tur i rask gange i terrenget i morges... Spist sjokolade hele dagen :rolleyes:
 
Hjemme fra Egon hvor jeg spiste salat mens de andre gomlet pizza. Og så på de andre spiste dessert. Gikk fint. Er SÅ stolt av meg selv:)
 
Du er flink som vanlig:D

Jeg er flink med maten og rører ikke snop:)
Sykler litt innimellom, men ikke lange turer:)
Har planer om å starte opp igjen styrketreningen på lørdag...

Takk takk:) Har forbedringspotensial i den løypa. Litt for tøffe motbakker ennå, type du må klatre opp og en del hinder.

Litt trening er bedre enn ingenting:)

Nå er det helg, så da vil jeg kose meg litt med godteri:)
 
Kanskje ikke. Jeg må definitivt stramme opp, ja. ;)

Jeg syns at hoftene og låra alltid har vært sånn, men det er sikkert noe i det du skriver i mitt tilfelle. ;) Jeg hadde glemt litt at kroppen forandres etter fødsel.
Fint jeg kunne minne deg på det da ;-)

Jeg har også alltid vært grovbygd selv om jeg har vært tynn, så det har jo også mye å si.
 
Jeg er 159, og var 54 kg på det letteste. Da var jeg tynn. Mener å huske at jeg lå rimelig langt nede på bmi også, ikke så langt unna undervektig...

Så jeg tror ikke du trenger å gå ned mer i vekt?

Hvis du ikke er fornøyd med lår og hofter bør du kanskje trene noe som går på de områdene sånn at de blir strammere? For det vil vel også hjelpe på hva du føler?

Og så må du ikke glemme at kroppen endrer seg, jeg merker godt at hoftene er bredere nå enn de var etter første svangerskap også. Jeg vil ikke klare å bli like slank over hoftene igjen

Jeg var 47 kg da jeg studerte fysioterapi. Løp 10 km x 2 nesten hver dag.
52 før jeg fikk barn. Hoftene er også blitt bredere etter at jeg fikk barn, så jeg vil ikke bli slank over hoftene som jeg var.
 
Tror det går sånn passe.
Vi får se om vekten er enig i morgen tidlig :p
Her er det foreløpig bare fokus på kosthold, har for øyeblikket ikke tid til trening.
Er noe med full jobb, 3 barn og litt for mange prosjekter...

Det er noe med det at dagene har ikke nok timer til å få tid til alt.
Jeg er alene med jentene i helga, så da orker jeg ikke dra de med på treningssenteret.
 
Back
Topp