Innom fra sykkeltur :-D
Begynner å regne, så får sette kursen hjemover.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flinke degInnom fra sykkeltur :-D
SelvsagtDu må da spise mer enn gulrøtter..
Håper de hadde noe for degSitter på trikken til kurs nå.
Er lunsj på kurset, håper det er noe jeg faktisk kan spise
Jepp, det liker viSkravletråd over alt
Egentlig ikke, rundstykker over og under og pålegg i midten.Håper de hadde noe for deg
Hvor mye karbo kan du spise?Egentlig ikke, rundstykker over og under og pålegg i midten.
Tok av toppen, men ble likevel litt karbo
Tenker at det der var litt utenfor min kontroll så blir streng fra i morgen
Er jo umulig for meg å si siden jeg hverken vet hvor mye det var per 100 gram i det rundstykket, eller hvor mye det halve jeg spiste veide...Hvor mye karbo kan du spise?
Klapp på skuldra til degInnom fra sykkeltur :-D
Ja mat må du jo haEgentlig ikke, rundstykker over og under og pålegg i midten.
Akkurat det jeg må ha, så det får gå for denne gangJa mat må du jo ha
Godt det ikke er kurs hver dag
Går nok fint allikevelAkkurat det jeg må ha, så det får gå for denne gang
Gjør nok det.Går nok fint allikevel
Nei der hadde du jo ingen styring. Og noen ganger blir det bare sånn.Egentlig ikke, rundstykker over og under og pålegg i midten.
Er det ikke under 15 for å komme i ketose egentlig?Er jo umulig for meg å si siden jeg hverken vet hvor mye det var per 100 gram i det rundstykket, eller hvor mye det halve jeg spiste veide...
Men, men, lenge til jeg skal på kurs igjen, hadde vært verre om det var etter jeg hadde kommet i ketose.
Så nå gidder jeg ikke tenke mer på det, har ellers vært flink
Edit: Leste feil, leste "hvor mye karbo spiste du", ikke "Hvor mye karbo kan du spise?" bør være under 20 om dagen
Jo takk. Fine snaps av meg på veien da ;-)Klapp på skuldra til deg
Oj det er lite altsåEr jo umulig for meg å si siden jeg hverken vet hvor mye det var per 100 gram i det rundstykket, eller hvor mye det halve jeg spiste veide...
Men, men, lenge til jeg skal på kurs igjen, hadde vært verre om det var etter jeg hadde kommet i ketose.
Så nå gidder jeg ikke tenke mer på det, har ellers vært flink
Edit: Leste feil, leste "hvor mye karbo spiste du", ikke "Hvor mye karbo kan du spise?" bør være under 20 om dagen
Hva spiste du da for å holde deg under 15?Er det ikke under 15 for å komme i ketose egentlig?
Eller, det er jo innmari individuelt. Jeg kunne spise opptil 50 g karbo om dagen uten å komme i ketose.
Jeg slet veldig med hodepine en periode vi gikk på lavkarbo, minnet mye om migrene. Helt til jeg fant ut at det var ketosehodepine... Jeg gikk ut og inn av ketose hele tiden, og kroppen slet fælt. Måtte da finne ut hvor grensa mi lå for å holde meg unna ketose. Jeg skulle ikke i ketose.
Da jeg fikk kontrollen på karboinntaket slapp hodepinen.
Bruker du sticks for å måle urinen?
Jeg har stikk, ja.Er det ikke under 15 for å komme i ketose egentlig?
Eller, det er jo innmari individuelt. Jeg kunne spise opptil 50 g karbo om dagen uten å komme i ketose.
Jeg slet veldig med hodepine en periode vi gikk på lavkarbo, minnet mye om migrene. Helt til jeg fant ut at det var ketosehodepine... Jeg gikk ut og inn av ketose hele tiden, og kroppen slet fælt. Måtte da finne ut hvor grensa mi lå for å holde meg unna ketose. Jeg skulle ikke i ketose.
Da jeg fikk kontrollen på karboinntaket slapp hodepinen.
Bruker du sticks for å måle urinen?