Skravletråd

Velkommen skal du være. Så tar vi oss en trimtur eller to :p
Har drukket litt rødvin i kveld (italiensk selvfølgelig, oppvarming :p ).
Siden jeg ikke kan kjøre og må gå er jeg vel på Gardermoen om en 4-5 timer, finner du fly :p
 
Innom. Jeg trener hver dag nå. Jogga 3 km i går for første gang på mange måneder. Pluss rulleski en liten runde. Går veldig opp og ned med ryggen, så de gangene jeg klarer løpe litt er en seier. Løp mye før.

Trent styrke ellers. Sitter knapt på jobb, så får ta det som trening også

Du er en treningsmaskin![emoji1]
Håper du snart er kvitt alle vondter!
 
Oj, det må ha vært tøft. Og dagen i dag må ha vært veldig spesiell. Ønsker deg virkelig alt godt ved neste svangerskap.
Det var det. Tøft og trist, men litt godt å komme hit også. Takk for det.
 
Livet nytes virkelig om dagen. Vi skal til Umbria området litt nord for Roma. Har vært i nærheten på to ferie turer tidligere og vi har blitt veldig glade i Italia.
Høres herlig ut! Italia er knallfint. Har vært er i barndommen, i en badeby som het Lido di Spina, ikke så veldig langt unna Venezia. Og som sagt nær Lucca. Vil gjerne tilbake, er perfekt med små barn syns jeg. Vi leide feriehus med basseng sammen med venner og deres foreldre, veldig hyggelig og avslappende.
 
Lavkarbo er ikke noe for meg heller. Vet jeg ikke greier gjennomføre. Har gått ned drøyt 20 kg siste året - ved god økning av aktivitet og trening og et kosthold med moderate mengder karbo (og som regel sunne karbo valg) og noe økt fokus på protein.
Nei, jeg syns ideen virker bra når jeg ser den på papiret, samtidig som maten blir noe ensidig. Så flink du har vært! Er jo noe sånt jeg håper på også. Men alt som går av er bra, jeg er fornøyd med 1 kg også-legger ikke lista så høyt akkurat nå etter en tøff periode. Flaks at vi skal flytte og pusse opp, og at vi flytter til et hus med to innvendige trapper ;)
 
Lykke til ned både slanking og IVF forsøk. Er jo en klar fordel å gå ned litt og være nær normal vekt før IVF. Hormonene spiller mer på lag da. Noen opplever jo til og med å få det til på egenhånd om de mister endel overflødig vekt.

Siste vil nok ikke skje (eller er jo mulig med tabletter), men alltids godt med litt sunnere kropp :) Anses likevel ikke som overvektig av klinikken eller legene så blir mest for egen skyld at jeg fokusere på dette.
 
Back
Topp