Skravletråd

Hehe[emoji23] når jeg er så motivert som jeg er så frister det overhode ikke med snop[emoji12] heldigvis!

I know - sånn hadde jeg det lenge i vinter. Ville ikke ødelegge og ønsket mer gode resultater. Nå hviler jeg litt på laubærne men det hjelper slenge innom her i blant så det ikke tar helt av med fristelser.
 
I know - sånn hadde jeg det lenge i vinter. Ville ikke ødelegge og ønsket mer gode resultater. Nå hviler jeg litt på laubærne men det hjelper slenge innom her i blant så det ikke tar helt av med fristelser.

Så lenge man klarer å holde vekta der man ønsker går det jo fint med litt utskeielser[emoji2]
 
Så lenge man klarer å holde vekta der man ønsker går det jo fint med litt utskeielser[emoji2]

Det er jo nettopp den balansen jeg jobber med å finne. Foreløpig går det greitt. Har bestemt meg for at et par kg opp og ned er ok svingning - men passe på at det ikke blir særlig mer.
Har fått jordbærdilla nå så det går greitt å kose seg med brukbar samvittighet.
 
Det er jo nettopp den balansen jeg jobber med å finne. Foreløpig går det greitt. Har bestemt meg for at et par kg opp og ned er ok svingning - men passe på at det ikke blir særlig mer.
Har fått jordbærdilla nå så det går greitt å kose seg med brukbar samvittighet.

Jordbær er absolutt innafor[emoji173]️
Du er flink!
 
Sitter og vurderer hvor "gal" jeg skal være.
Mannen tar barna og drar til svigermor på tirsdag.
De kommer hjem torsdag eller fredag.
Jeg skal ikke være med siden jeg må jobbe.

Vurderer om jeg skal prøve å komme over 40.000 skritt en av de dagene :p
 
Ble en time styrke og cardio før frokost[emoji1]
Så flink du var.
Har ble det ikke trening på torsdag som planlagt siden jeg ikke kunne bli fuktig eller dusje den dagen.
Kommer til å prøve å ta litt ekstra i i deg.
Denne helgen har vært litt lat

Neste uke kommer det trolig til å bli mye trening
 
Sitter og vurderer hvor "gal" jeg skal være.
Mannen tar barna og drar til svigermor på tirsdag.
De kommer hjem torsdag eller fredag.
Jeg skal ikke være med siden jeg må jobbe.

Vurderer om jeg skal prøve å komme over 40.000 skritt en av de dagene :p

Kult å utfordre seg selv da![emoji1]
Kjør på!
 
Så flink du var.
Har ble det ikke trening på torsdag som planlagt siden jeg ikke kunne bli fuktig eller dusje den dagen.
Kommer til å prøve å ta litt ekstra i i deg.
Denne helgen har vært litt lat

Neste uke kommer det trolig til å bli mye trening

Blir lite trening på meg disse dagene når vi er hos svigers[emoji31]
Hjem på tirsdag, så da rekker jeg noen runder før Mallorca[emoji2]
 
Syns det gikk skitt på trening i dag.
Ble andpusten for ingenting, syns ikke jeg løp like fort som jeg pleier, følte jeg gikk saktere de områdene hvor jeg fremdeles går...

Rart appen sa jeg slo rekorden min og kom inn på kortere tid enn noengang tidligere :rolleyes:

Lurer på om jeg skal endre innstilling på appen fra at jeg går til jeg løper, siden jeg nå løper mer enn går..
 
Syns det gikk skitt på trening i dag.
Ble andpusten for ingenting, syns ikke jeg løp like fort som jeg pleier, følte jeg gikk saktere de områdene hvor jeg fremdeles går...

Rart appen sa jeg slo rekorden min og kom inn på kortere tid enn noengang tidligere :rolleyes:

Lurer på om jeg skal endre innstilling på appen fra at jeg går til jeg løper, siden jeg nå løper mer enn går..

Da ville jeg ha endret innstilling[emoji2]
Så flink du er! Moro å slå rekorder![emoji1]
 
Back
Topp