Skravletråd

Siste vil nok ikke skje (eller er jo mulig med tabletter), men alltids godt med litt sunnere kropp :) Anses likevel ikke som overvektig av klinikken eller legene så blir mest for egen skyld at jeg fokusere på dette.

Ok. Men det er jo bra. Lykke til uansett!!!
 
Høres herlig ut! Italia er knallfint. Har vært er i barndommen, i en badeby som het Lido di Spina, ikke så veldig langt unna Venezia. Og som sagt nær Lucca. Vil gjerne tilbake, er perfekt med små barn syns jeg. Vi leide feriehus med basseng sammen med venner og deres foreldre, veldig hyggelig og avslappende.

Yes - det er akkurat hva vi skal gjøre og gjorde i fjor. Felles hygge og glede
 
Det hørtes sjeldent bra ut ja! Flere ferieplaner da? :)

Tre uker på familiehytte med deler av storfamilien - ved sjøen og så to uker med kjernefamilien og en vennefamilien i Italia. Vi har leidf hus sammen. Gjorde det i fjor også og både store og små har masse glede sv ens lik tur.
 
Nei, jeg syns ideen virker bra når jeg ser den på papiret, samtidig som maten blir noe ensidig. Så flink du har vært! Er jo noe sånt jeg håper på også. Men alt som går av er bra, jeg er fornøyd med 1 kg også-legger ikke lista så høyt akkurat nå etter en tøff periode. Flaks at vi skal flytte og pusse opp, og at vi flytter til et hus med to innvendige trapper ;)

Det blir det mange skritt av - lover deg det altså. Fin daglig mosjon. Jeg går også veldig mye på jobb og med våre tre etasjers hus kommer jeg opp i skyhøye skritt tall pr dag.
Første gang jeg har lykkes skikkelig med en slanke plan. Og planen har vært ikke å tenke kur med kost omlegging og mye trim. Funket og motivasjonen kom sammen med at kiloene forsvant. Har også hatt veldig godt utbytte av dette forumet
 
Ukens vekt viser -1,1 kg!![emoji1][emoji1]
Ord kan ikke beskrive hvor lettet og glad jeg er![emoji1]
4,8 til mål[emoji123]
 
Det blir det mange skritt av - lover deg det altså. Fin daglig mosjon. Jeg går også veldig mye på jobb og med våre tre etasjers hus kommer jeg opp i skyhøye skritt tall pr dag.
Første gang jeg har lykkes skikkelig med en slanke plan. Og planen har vært ikke å tenke kur med kost omlegging og mye trim. Funket og motivasjonen kom sammen med at kiloene forsvant. Har også hatt veldig godt utbytte av dette forumet
Blir ikke så mye gange på jobb dessverre, men jeg prøver å ta noen turer opp og ned med kaffekoppene (oppvaskmaskina er i 2. etg) i løpet av dagen. Tre etasjer ja, det er jo bra! Her blir det to etasjer, med inngang nede og barnerom/tv-stue oppe, så det blir nok en del flying opp og ned rundt leggetid. Så bra du lykkes skikkelig. Jeg har jo lyst til det jeg og, både bedre kosten min og å komme i form igjen etter noen tunge år både fysisk og psykisk. Planen foreløpig er å følge GR-metoden, det har funka bra for min del. I tillegg skal jeg gå mer, og så skal jeg spise frukt eller grønt til alle måltider. Legger ikke opp til noe treningsregime for da vet jeg at jeg ramler av fort, det kan jeg heller gjøre når jeg er blitt lettere :) ser at forumet har hjulpet på mange andre plan, så jeg satser på at det blir en ekstra bonus her inne også-syns folk er gode til å motivere og støtte hverandre :)
 
Blir ikke så mye gange på jobb dessverre, men jeg prøver å ta noen turer opp og ned med kaffekoppene (oppvaskmaskina er i 2. etg) i løpet av dagen. Tre etasjer ja, det er jo bra! Her blir det to etasjer, med inngang nede og barnerom/tv-stue oppe, så det blir nok en del flying opp og ned rundt leggetid. Så bra du lykkes skikkelig. Jeg har jo lyst til det jeg og, både bedre kosten min og å komme i form igjen etter noen tunge år både fysisk og psykisk. Planen foreløpig er å følge GR-metoden, det har funka bra for min del. I tillegg skal jeg gå mer, og så skal jeg spise frukt eller grønt til alle måltider. Legger ikke opp til noe treningsregime for da vet jeg at jeg ramler av fort, det kan jeg heller gjøre når jeg er blitt lettere :) ser at forumet har hjulpet på mange andre plan, så jeg satser på at det blir en ekstra bonus her inne også-syns folk er gode til å motivere og støtte hverandre :)

Høres ut som en god plan :D
Viktigst - tror jeg - er å finne sin egen måte å gjøre det på som man er komfortabel med.
Ønsker deg masse lykke til og klart vi skal heie deg frem.
 
Takk!![emoji1] nå er jeg fornøyd! Både med nedgang og hvor motivert jeg er![emoji1]

Ja, en slik flott nedgang gir skikkelig boost til motivasjonen - husker det godt fra i vinter.
Lykke til nå da!!!!
(Fra hun som spiste en stor pose smågodt i går kveld = nammmmm) :rolleyes:
 
Ble så ille som jeg hadde fryktet, +1,6 kg :(
 
Ja, en slik flott nedgang gir skikkelig boost til motivasjonen - husker det godt fra i vinter.
Lykke til nå da!!!!
(Fra hun som spiste en stor pose smågodt i går kveld = nammmmm) :rolleyes:

Hehe[emoji23] når jeg er så motivert som jeg er så frister det overhode ikke med snop[emoji12] heldigvis!
 
Gleder meg til å komme dit at det ikke frister med snop ;) det hjelper!
 
Back
Topp