Skravletråd

Hun mente at hun ikke kunne sette den aborten i 2014 i sammenheng med den jeg hadde nå i februar, siden det var så lenge imellom de to. At det rett og slett bare var uflaks.. Jeg sa jeg var veldig bekymret, men hun mente at de var så strenge på Haukeland at det ikke var noen vits i å sende noen henvisning.

Sååe, nå er jeg på jakt etter et sted som utfører tidlig UL, hvor det IKKE koster type 1500 kroner..

Bor selv i Bergen og min lege henviste meg til en gynekolog for ul i stedet for Haukeland(siden de er så strenge) skal i morgen. Grugleder meg, er da ca 6+4
 
Det er det verste jeg har hørt!
Leger skal jo ta oss gravide kvinners bekymringer på alvor syns nå jeg da.
Selv om hun mener det ikke var noe vits så kunne hun nå ha sendt en søknad uansett, og evt dratt en liten hvit løgn om at du var usikker på hvor langt du var på vei eller noe.
Hadde det vært min lege hadde jeg blitt sint og tvunget det igjennom.

Håper du finner et billig sted og at det ordner seg <3
Takk <3
Jeg liker henne veldig godt, hun har liksom vært perfekt hittil - Men akkurat dette var en ripe i lakken.. Har funnet et sted som i følge folk på nettet bare tar 500,- for undersøkelse. Tenker jeg ringer dit i morgen å hører..

Bor selv i Bergen og min lege henviste meg til en gynekolog for ul i stedet for Haukeland(siden de er så strenge) skal i morgen. Grugleder meg, er da ca 6+4
Så lurt! Vet du hvilken gynekolog du skal til?
 
Er så spent på resultatet av hcg-prøven at jeg ikke får sove:nailbiting: Ligger og krisemaksimerer og forbereder meg på dårlig resultat..:(
 
Takk <3
Jeg liker henne veldig godt, hun har liksom vært perfekt hittil - Men akkurat dette var en ripe i lakken.. Har funnet et sted som i følge folk på nettet bare tar 500,- for undersøkelse. Tenker jeg ringer dit i morgen å hører..


Så lurt! Vet du hvilken gynekolog du skal til?

Bjerknes på Nesttun, er en mann, har vært der en gang før. Er så veldig lang tid hos damer. Han hadde egentlig ikke ledig tid før om mange uker, men presser inn tid til meg
 
Åh - Heldig! Bor du langt unna nesttun? ^^,

Nei, nett vært der nå, fikk se en liten klump med hjerte som slår <3 Uendelig letta og glad nå :) Måtte bare betale 80kr med henvisning siden resten av egen andel blir dekket av svangerskapsavtalen
 
Nei, nett vært der nå, fikk se en liten klump med hjerte som slår <3 Uendelig letta og glad nå :) Måtte bare betale 80kr med henvisning siden resten av egen andel blir dekket av svangerskapsavtalen
Åhh!! :D
Gratulerer så masse <3
Det må ha vært en utrolig lettelse. Kjenner jeg blir nesten litt misunnelig her jeg sitter, men veldig glad på dine vegne.

Da bor vi nok ikke så langt fra hverandre - Jeg bor bare 5 minutter unna nesttun ^^,
 
Åhh!! :D
Gratulerer så masse <3
Det må ha vært en utrolig lettelse. Kjenner jeg blir nesten litt misunnelig her jeg sitter, men veldig glad på dine vegne.

Da bor vi nok ikke så langt fra hverandre - Jeg bor bare 5 minutter unna nesttun ^^,

Takk, nå er vi super lykkelig her :)
Satser på at alt er i skjønneste orden hos deg og :)

Det gjør vi ikke da, bor ca 20min å gå fra senteret eller ca min kjøring :)
 
Hva er planene for i dag/kveld? Her skulle vi egentlig i barnebursdag, men sønnen våknet opp med feber i dag. Bursdagen ble byttet ut med en halvannen times dagsdupp på hele familien. Kjenner at en lang powernap gjorde underverker nå:)
 
Hva er planene for i dag/kveld? Her skulle vi egentlig i barnebursdag, men sønnen våknet opp med feber i dag. Bursdagen ble byttet ut med en halvannen times dagsdupp på hele familien. Kjenner at en lang powernap gjorde underverker nå:)
Vi har vært i huset og taty noen mål til vi skal bestille mere varer (vi bygger), og så har jeg og junior vært på en handlerunde til resten av fridagene :) resten av dagen/kvelde er helt fri for planer, selv om jeg burde lese til eksamen.. :p
 
Vi har vært i huset og taty noen mål til vi skal bestille mere varer (vi bygger), og så har jeg og junior vært på en handlerunde til resten av fridagene :) resten av dagen/kvelde er helt fri for planer, selv om jeg burde lese til eksamen.. :p

Så spennende med bygging! Når har du eksamen? Selv burde jeg nok rettet prøver, men kjenner at det mest sannsynlig utsettes til i morgen:)
 
Hva er planene for i dag/kveld? Her skulle vi egentlig i barnebursdag, men sønnen våknet opp med feber i dag. Bursdagen ble byttet ut med en halvannen times dagsdupp på hele familien. Kjenner at en lang powernap gjorde underverker nå:)
Vi skal til foreldrene mine og spise nå, og se på en vogge de har og babystæsj :D
 
Back
Topp