Skravletråd

Ja!
Fatter ikke at ikke alle bare pusher på for å få han uuuut, og fatter ikke at alle jentene faller for han :s

Altså, i mine øyne så ser han ut som ett beinrangel, og syns da ikke han er så snill heller ! :p så det fatter ikke jeg heller xD Men alle jenter har jo forskjellig smak, og bra er jo det, men jeg har ikke sansen for han xD
 
Altså, i mine øyne så ser han ut som ett beinrangel, og syns da ikke han er så snill heller ! :p så det fatter ikke jeg heller xD Men alle jenter har jo forskjellig smak, og bra er jo det, men jeg har ikke sansen for han xD
Hahahh han er jo faktisk direkte slem og egoistisk!
Nå er ph tråden kommet :D
 
Mannen jobber kvelden, så jeg skal legge meg samtidig med treåringen om ikke lenge. Godt! :D
 
Jeg også er utroli trøtt om dagen. Sitter å gleder meg til å kunne legge meg, reagerer ikke på at ungen våkner om natta (heldigvis gjør mannen det) og er helt zombie på mårran:rolleyes:
 
Fikk brev om tidlig ul idag, det blir den 23 mai. Er da 7+6. Kjenner jeg er spent men også liiivredd. Da jeg hadde tidlig ul forrige gang så de jo bare en tom fostersekk, og noen dager etter det begynte jeg å blø masse og fikk store smerter og håpet var ute..
 
Fikk brev om tidlig ul idag, det blir den 23 mai. Er da 7+6. Kjenner jeg er spent men også liiivredd. Da jeg hadde tidlig ul forrige gang så de jo bare en tom fostersekk, og noen dager etter det begynte jeg å blø masse og fikk store smerter og håpet var ute..

Så spennende:) Jeg fikk også beskjed i dag om time den 23.mai, og kjenner jeg grugleder meg. Håper dagene fremover går raskt!
 
Så spennende:) Jeg fikk også beskjed i dag om time den 23.mai, og kjenner jeg grugleder meg. Håper dagene fremover går raskt!
Ja får håpe det! :) satser på at alt er bra hos oss begge og vi får se et bankende hjerte <3 gøy at vi har samme dag, når kl skal du være der? Jeg har time kl 14 :)
 
Heldige dere som har fått time til tidlig UL. Jeg fikk ikke, så må enten bare prøve å tenke at det går bra - eller bestille privat. .
 
Hvaa? Hvorfor fikk du ikke? :(
Hun mente at hun ikke kunne sette den aborten i 2014 i sammenheng med den jeg hadde nå i februar, siden det var så lenge imellom de to. At det rett og slett bare var uflaks.. Jeg sa jeg var veldig bekymret, men hun mente at de var så strenge på Haukeland at det ikke var noen vits i å sende noen henvisning.

Sååe, nå er jeg på jakt etter et sted som utfører tidlig UL, hvor det IKKE koster type 1500 kroner..
 
Hun mente at hun ikke kunne sette den aborten i 2014 i sammenheng med den jeg hadde nå i februar, siden det var så lenge imellom de to. At det rett og slett bare var uflaks.. Jeg sa jeg var veldig bekymret, men hun mente at de var så strenge på Haukeland at det ikke var noen vits i å sende noen henvisning.

Sååe, nå er jeg på jakt etter et sted som utfører tidlig UL, hvor det IKKE koster type 1500 kroner..
Det er det verste jeg har hørt!
Leger skal jo ta oss gravide kvinners bekymringer på alvor syns nå jeg da.
Selv om hun mener det ikke var noe vits så kunne hun nå ha sendt en søknad uansett, og evt dratt en liten hvit løgn om at du var usikker på hvor langt du var på vei eller noe.
Hadde det vært min lege hadde jeg blitt sint og tvunget det igjennom.

Håper du finner et billig sted og at det ordner seg <3
 
Back
Topp