Skravletråd

Småen sover i vogna ute i det nydelige været :) jeg sitter inne å er så utrolig sliten å trøyt.. Men skal snart ut å hilse på hestene mine å kanskje gå en tur.

Vi var i bursdagsselskap hos bestemoren min i går, så jeg spiser kakerest til frokost og skal se litt på Girls mens vesla ser på Jake på tv. :p Regner ute, og jeg må sette meg ned med jobb i løpet av dagen. Ikke helt knall altså. :p

Driver å holder på i Hagen, skulle fjerne ugress! Tar frem Roundupen å sprayer løs på ugresset, kommer plutselig på at det kanskje ikke var så lurt(glemmer liksom fort at jeg er gravid).. Har søkt litt rundt for å finne ut om det er farlig! Vasket meg godt osv etter bruk og sluttet ganske raskt, men da hadde jeg jo rukket å sprutet på en del ugress.. Noen som vet om dette er veldig ille??

Vanskelig å lese til eksamen når alt man tenker på er graviditet, og "må jeg tisse, igjen? Neida, klarer å holde meg. Eller? Bare litt til. Nei, jeg MÅ tisse!" Hva var det jeg leste igjen...?? :o

Vanskelig å lese til eksamen når alt man tenker på er graviditet, og "må jeg tisse, igjen? Neida, klarer å holde meg. Eller? Bare litt til. Nei, jeg MÅ tisse!" Hva var det jeg leste igjen...?? :eek:

Sånn er det bestandig med meg når jeg skal sette meg ned og jobbe etter at elevenes skoledag er over, .da jeg studerte. Da må jeg gjerne på do i ett, akkurat som om jeg kjenner det bedre når jeg setter meg og skal tenke.

Jeg var jo innkalt til kontroll etter at jeg ble konisert for halvannet år siden, hadde fått time i juli. Så jeg ringte og sa jeg var gravid, i tilfelle de ville vite det og enten avbestille timen eller noe. Fikk svar i dag, de ville gjøre celleprøven, men de framskyndet timen, så da skal jeg bare fire dager etter at jeg egentlig skulle på privat ul. Så jeg tok en råsjangs og avbestilte ultralyden, siden de på forrige kontroll tok ul av livmoren og eggstokkene også, så da satser jeg på at de kanskje vil kjapt se etter hjertelyd for meg. Bare 18 dager til! Så sparer jeg en tusenlapp og noen timer i bil. :)

Sånn er det bestandig med meg når jeg skal sette meg ned og jobbe etter at elevenes skoledag er over, .da jeg studerte. Da må jeg gjerne på do i ett, akkurat som om jeg kjenner det bedre når jeg setter meg og skal tenke.

Jeg var jo innkalt til kontroll etter at jeg ble konisert for halvannet år siden, hadde fått time i juli. Så jeg ringte og sa jeg var gravid, i tilfelle de ville vite det og enten avbestille timen eller noe. Fikk svar i dag, de ville gjøre celleprøven, men de framskyndet timen, så da skal jeg bare fire dager etter at jeg egentlig skulle på privat ul. Så jeg tok en råsjangs og avbestilte ultralyden, siden de på forrige kontroll tok ul av livmoren og eggstokkene også, så da satser jeg på at de kanskje vil kjapt se etter hjertelyd for meg. Bare 18 dager til! Så sparer jeg en tusenlapp og noen timer i bil. :)
Kjenner alt bedre når man egentlig skal konsentrere seg om noe heeeelt annet :p

Så kjekt! Håper du får se alt du vil der da :)

Har visst i 4 dager at vi er gravide. Det føles ut som jeg har gått og bært på denne hemmeligheten i 4 uker. Jeg blir klin gærn av den ventinga!! Kan ikke de neste ukene bare fly avgårde?!! :P

Har heldigvis ikke eksamen før fredag i neste uke, men enda en eksamen 4 dager etterpp.. Og så har jeg jo fem dager med jobb innimellom :(
Føler med deg, 3 eksamen rett etter hverandre , føler ikke for det
Men vi får gjøre det beste ut av det :)

Har visst i 4 dager at vi er gravide. Det føles ut som jeg har gått og bært på denne hemmeligheten i 4 uker. Jeg blir klin gærn av den ventinga!! Kan ikke de neste ukene bare fly avgårde?!! :P

Tiden går ekstremt sakte, ja. Første svangerskapet oppdaget jeg ikke graviditeten før uke 7 pga ustabil syklus. Nå har jeg visst om det siden 10dpo, og føler at jeg har vært gravid en liten evighet allerede (5+3). Det blir noen lange uker fram til de magiske 12:)

Tiden går ekstremt sakte, ja. Første svangerskapet oppdaget jeg ikke graviditeten før uke 7 pga ustabil syklus. Nå har jeg visst om det siden 10dpo, og føler at jeg har vært gravid en liten evighet allerede (5+3). Det blir noen lange uker fram til de magiske 12:)

Huff ja, får håpe at tankene ikke svirrer så mye rundt graviditeten hele veien, slik at det ikke blir sååå lange dager :P Men det går seg vel til når det største "sjokket" går over, hehe.

Huff ja, får håpe at tankene ikke svirrer så mye rundt graviditeten hele veien, slik at det ikke blir sååå lange dager :P Men det går seg vel til når det største "sjokket" går over, hehe.

Godt å se at det er flere som har vært gravide "i en evighet" her, hehe :p

Hva var det som fikk tårene til å trille?
Jeg ble bare forbanna jeg, er så lei den klysa c-a at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg snaaart.

Du er ikke alene!! Han begynner å ta fryktelig mye plass syns jeg :O

Back
Topp