Småen sover i vogna ute i det nydelige været jeg sitter inne å er så utrolig sliten å trøyt.. Men skal snart ut å hilse på hestene mine å kanskje gå en tur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobben er med på Holmenkollstafetten så vi har vært her siden fredag, og reiser hjem i dagJaa skulle det! Vet ikke hvordan det fikses men
Ojj det hørtes skikkelig digg ut hva gjør du på hotell i Oslo?
Hehe samme her og, ingen konsentrasjon Ang lesing . Eksamen om 2 dager og føler kan alt fra babyverden enn fra pensumVanskelig å lese til eksamen når alt man tenker på er graviditet, og "må jeg tisse, igjen? Neida, klarer å holde meg. Eller? Bare litt til. Nei, jeg MÅ tisse!" Hva var det jeg leste igjen...??
Vanskelig å lese til eksamen når alt man tenker på er graviditet, og "må jeg tisse, igjen? Neida, klarer å holde meg. Eller? Bare litt til. Nei, jeg MÅ tisse!" Hva var det jeg leste igjen...??
Har heldigvis ikke eksamen før fredag i neste uke, men enda en eksamen 4 dager etterpp.. Og så har jeg jo fem dager med jobb innimellomHehe samme her og, ingen konsentrasjon Ang lesing . Eksamen om 2 dager og føler kan alt fra babyverden enn fra pensum
Kjenner alt bedre når man egentlig skal konsentrere seg om noe heeeelt annetSånn er det bestandig med meg når jeg skal sette meg ned og jobbe etter at elevenes skoledag er over, .da jeg studerte. Da må jeg gjerne på do i ett, akkurat som om jeg kjenner det bedre når jeg setter meg og skal tenke.
Jeg var jo innkalt til kontroll etter at jeg ble konisert for halvannet år siden, hadde fått time i juli. Så jeg ringte og sa jeg var gravid, i tilfelle de ville vite det og enten avbestille timen eller noe. Fikk svar i dag, de ville gjøre celleprøven, men de framskyndet timen, så da skal jeg bare fire dager etter at jeg egentlig skulle på privat ul. Så jeg tok en råsjangs og avbestilte ultralyden, siden de på forrige kontroll tok ul av livmoren og eggstokkene også, så da satser jeg på at de kanskje vil kjapt se etter hjertelyd for meg. Bare 18 dager til! Så sparer jeg en tusenlapp og noen timer i bil.
Føler med deg, 3 eksamen rett etter hverandre , føler ikke for detHar heldigvis ikke eksamen før fredag i neste uke, men enda en eksamen 4 dager etterpp.. Og så har jeg jo fem dager med jobb innimellom
Har visst i 4 dager at vi er gravide. Det føles ut som jeg har gått og bært på denne hemmeligheten i 4 uker. Jeg blir klin gærn av den ventinga!! Kan ikke de neste ukene bare fly avgårde?!!
Tiden går ekstremt sakte, ja. Første svangerskapet oppdaget jeg ikke graviditeten før uke 7 pga ustabil syklus. Nå har jeg visst om det siden 10dpo, og føler at jeg har vært gravid en liten evighet allerede (5+3). Det blir noen lange uker fram til de magiske 12
Huff ja, får håpe at tankene ikke svirrer så mye rundt graviditeten hele veien, slik at det ikke blir sååå lange dager Men det går seg vel til når det største "sjokket" går over, hehe.
Godt å se at det er flere som har vært gravide "i en evighet" her, hehe
Hva var det som fikk tårene til å trille?Når du griner av Paradise Hotel....
Hva var det som fikk tårene til å trille?
Jeg ble bare forbanna jeg, er så lei den klysa c-a at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg snaaart.
At de griner selv der inne haha!Hva var det som fikk tårene til å trille?
Jeg ble bare forbanna jeg, er så lei den klysa c-a at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg snaaart.
Ja!Du er ikke alene!! Han begynner å ta fryktelig mye plass syns jeg :O