Skravletråd

Ms.ink

Forelsket i forumet
Vi må vel ha en skravletråd også :D

Kjenner jeg er så redd, har oppkjøring imorgen tidlig :eek: blir nok lite søvn inatt!! Noen tips til å bestå? :D (bil altså :p )
 
Last edited:
Vi må vel ha en skravletråd også :D

Kjenner jeg er så redd, har oppkjøring imorgen tidlig :eek: blir nok lite søvn inatt!! Noen tips til å bestå? :D (bil altså :p )

Oii så spennende!! :D
Noen tips; slapp av! :p selvom du garantert er nervøs.
Ikke kjør for raskt inn i rundkjøringer, ta deg litt god tid.
Ikke kjør for sakte på veiene, men heller ikke for fort :p
Se trafikken.. Fotgjengere, vikeplikt for biler osv.
 
Oii så spennende!! :D
Noen tips; slapp av! :p selvom du garantert er nervøs.
Ikke kjør for raskt inn i rundkjøringer, ta deg litt god tid.
Ikke kjør for sakte på veiene, men heller ikke for fort :p
Se trafikken.. Fotgjengere, vikeplikt for biler osv.
Takk for gode tips :D
Haha det skal nå bli meg et sirkus imorgen vil jeg tro :p
Kjørelæreren har nå mer tro på meg enn det jeg selv har :p men håper på å bestå, må jo vente fire uker om jeg ikke består! :eek: syns det er helt sykt jeg, skulle vært 14 dager første gang, så kunne det vært 4 uker om man ikke besto da heller...
 
Jeg har en 2 åring som våknet 0430 i natt og gråt av magesmerter. Han har vært hjemme med meg idag. Og jeg skal på nattvakt etterpå og skal gå natt til og med 2. Mai. Lykke til, til meg selv

Og lykke til til deg som skal ha oppkjøring. Gjør du en liten feil så så bemerk deg den! Det gjorde jeg, og jeg sto!:)
 
Jeg har en 2 åring som våknet 0430 i natt og gråt av magesmerter. Han har vært hjemme med meg idag. Og jeg skal på nattvakt etterpå og skal gå natt til og med 2. Mai. Lykke til, til meg selv

Og lykke til til deg som skal ha oppkjøring. Gjør du en liten feil så så bemerk deg den! Det gjorde jeg, og jeg sto!:)
Off, det hørtes tungt ut :eek: nattevakter er jammen ikke bare bare!
Håper det går bedre med 2 åringen din nå da :)

Tusen takk, skal huske på det imorgen tidlig når jeg er på oppkjøring :D
 
Jobb 3 dager, så tar jeg lang helg :)
Deilig med en kort uke! :D
Skal også i konfirmasjon i helgen.
 
Ååh ja det er digg med korte uker, spesiellt nå når man er så trøtt :p
Jobber selv bare to dager denne uka, kjenner at det er jo nesten nok det :eek:
 
Er veldig spent på helga! Skal til Oslo for å være med på Holmenkollstafetten i helga sammen med jobb, så skal vi være der fra fredag - søndag, og lurer på hvordan jeg skal lure meg unna mtp alkohol... :eek:
 
Alt ei uke siden jeg fant ut jeg var gravid, å det har enda ikke gått opp for meg :p jeg merker jo ingenting til det ;)
 
Denne er det ikke så mye aktivitet på! Skulle fått festet den på toppen :)

Jeg ligger i hotellsenga mi i oslo og nyyyter en hel dobbelseng for meg selv :D til vanlig er det trangt og 3 stk i den, junior kommer alltid over om morgenen :p
 
Denne er det ikke så mye aktivitet på! Skulle fått festet den på toppen :)

Jeg ligger i hotellsenga mi i oslo og nyyyter en hel dobbelseng for meg selv :D til vanlig er det trangt og 3 stk i den, junior kommer alltid over om morgenen :p
Jaa skulle det! Vet ikke hvordan det fikses men :p

Ojj det hørtes skikkelig digg ut :D hva gjør du på hotell i Oslo? :)
 
Back
Topp