Ms.ink
Forelsket i forumet
Ja jeg også!At de griner selv der inne haha!
Ja han har jeg vært lei av siden starten, og det irriterer meg at han fortsatt er der inne!
Syns så synd i Eileen
Tror nesten vi må ha egen paradise tråd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg også!At de griner selv der inne haha!
Ja han har jeg vært lei av siden starten, og det irriterer meg at han fortsatt er der inne!
Ja!
Fatter ikke at ikke alle bare pusher på for å få han uuuut, og fatter ikke at alle jentene faller for han :s
Ja jeg også!
Syns så synd i Eileen
Tror nesten vi må ha egen paradise tråd
Hahahh han er jo faktisk direkte slem og egoistisk!Altså, i mine øyne så ser han ut som ett beinrangel, og syns da ikke han er så snill heller ! så det fatter ikke jeg heller xD Men alle jenter har jo forskjellig smak, og bra er jo det, men jeg har ikke sansen for han xD
Han er det! Sa til sambo igår at jeg tåler seriøst snart ikke å se no mer på den "mannen"Carl Aksel er grusom!!! Haha! Vi også sitter hver kveld og irriterer oss over han
Hahahh han er jo faktisk direkte slem og egoistisk!
Nå er ph tråden kommet
Fikk brev om tidlig ul idag, det blir den 23 mai. Er da 7+6. Kjenner jeg er spent men også liiivredd. Da jeg hadde tidlig ul forrige gang så de jo bare en tom fostersekk, og noen dager etter det begynte jeg å blø masse og fikk store smerter og håpet var ute..
Ja får håpe det! satser på at alt er bra hos oss begge og vi får se et bankende hjerte <3 gøy at vi har samme dag, når kl skal du være der? Jeg har time kl 14Så spennende Jeg fikk også beskjed i dag om time den 23.mai, og kjenner jeg grugleder meg. Håper dagene fremover går raskt!
Ja får håpe det! satser på at alt er bra hos oss begge og vi får se et bankende hjerte <3 gøy at vi har samme dag, når kl skal du være der? Jeg har time kl 14
Hvaa? Hvorfor fikk du ikke?Heldige dere som har fått time til tidlig UL. Jeg fikk ikke, så må enten bare prøve å tenke at det går bra - eller bestille privat. .
Hun mente at hun ikke kunne sette den aborten i 2014 i sammenheng med den jeg hadde nå i februar, siden det var så lenge imellom de to. At det rett og slett bare var uflaks.. Jeg sa jeg var veldig bekymret, men hun mente at de var så strenge på Haukeland at det ikke var noen vits i å sende noen henvisning.Hvaa? Hvorfor fikk du ikke?
Det er det verste jeg har hørt!Hun mente at hun ikke kunne sette den aborten i 2014 i sammenheng med den jeg hadde nå i februar, siden det var så lenge imellom de to. At det rett og slett bare var uflaks.. Jeg sa jeg var veldig bekymret, men hun mente at de var så strenge på Haukeland at det ikke var noen vits i å sende noen henvisning.
Sååe, nå er jeg på jakt etter et sted som utfører tidlig UL, hvor det IKKE koster type 1500 kroner..