Skravletråd

Jeg har jo akkurat oppdaget dere, men jeg ser for meg at det blir lite jobb og mye forum i tiden som kommer.

I dag merker jeg virkelig at jeg var sliten i går! Jeg er nemlig langt mere opplagt i dag, i går måtte jeg legge meg etter jobb. 17. mai tok på. Jeg føler meg veldig sprek og opplagt sånn generelt, foreløpig har dette svangerskapet vært en dans på roser.
 
Har ikke barn nei, ikke ennå ihverfall! Skal på vinfest i neste uke der det serveres vin, yikes! Tror jeg bare får si at jeg er sjåfør/orker ikke drikke :) så får bare folk tenke hva de vil.. ;)
Du kan jo si at du er sjåfør fordi du har noe viktig du skal dagen etter?
 
Du kan jo si at du er sjåfør fordi du har noe viktig du skal dagen etter?
Ja, det er jo midt i uka så burde være ok å si at jeg skal på jobb :D Men man merker hvor mye drikkepress det egentlig er nå som man ikke kan drikke.. Jeg føler ihvertfall at alle tenker jeg er gravid hvis jeg sier nei takk til et glass vin. Er på en måte ikke nok å bare si nei takk og ferdig med det.
 
Jeg har jo akkurat oppdaget dere, men jeg ser for meg at det blir lite jobb og mye forum i tiden som kommer.

I dag merker jeg virkelig at jeg var sliten i går! Jeg er nemlig langt mere opplagt i dag, i går måtte jeg legge meg etter jobb. 17. mai tok på. Jeg føler meg veldig sprek og opplagt sånn generelt, foreløpig har dette svangerskapet vært en dans på roser.
Kjenner heller ikke veldig mye til graviditeten, det er nesten så jeg blir litt bekymret! Er så mange som er kvalme, nesten så man tror at det er normalen. Men burde vel på en annen side bare nyte det, kvalme er jo i grunnen ikke noe å trakte etter ;)
 
Kjenner heller ikke veldig mye til graviditeten, det er nesten så jeg blir litt bekymret! Er så mange som er kvalme, nesten så man tror at det er normalen. Men burde vel på en annen side bare nyte det, kvalme er jo i grunnen ikke noe å trakte etter ;)

Jeg må innrømme at jeg nok trakter etter litt mer symptomer. Burde være flinkere til å nyte denne formen jeg er i, men å være kvalm gir meg mer sjelero enn dette!
 
Jeg ser Nakendating på FEM :p Av alle ting!

I går så jeg Fødeavdelingen og Unge mødre, hyggelig begge deler.

I dag føler jeg en liten kvalme som lurer, den bør vente til mandag før den bryter ut, for jeg har ei travel helg i vente.
 
Syns egentlig ikke noen av guttene er noe spesiellt jeg :p de synger alltid så kjedelige sanger syns jeg.
Heier på Norah, vært min favoritt siden starten :D Marta også egentlig, synd hun røk forrige uke :/
 
Skulle ønske jeg hadde noen symptomer på denne graviditeten!! :( det er liksom nada... Utenom usigelig trøtt, men det er jeg i alle eksamensperioder :p haha!! Er bare 5+5, så det kommer sikkert, husker bare ikke når jeg fikk de første gangen..
 
Skulle ønske jeg hadde noen symptomer på denne graviditeten!! :( det er liksom nada... Utenom usigelig trøtt, men det er jeg i alle eksamensperioder :p haha!! Er bare 5+5, så det kommer sikkert, husker bare ikke når jeg fikk de første gangen..
Samme her!
Meinar å hugse at sist følte eg meg gravid og, men denne gangen er det liksom berre heilt tomt...
Men ved litt ettertanke trur eg ikkje eg fekk nokre meir symptom før etter nokre fleire veker. Så blir spanande å sjå om det kjem noko denne gangen..
 
Back
Topp