Skravletråd

Uæææ! Gru(gleder) meg til ul i morgen! Sist svangerskap fikk vi en dårlig beskjed, men krysser fingre for at det går riktig vei denne gangen:)
 
Uæææ! Gru(gleder) meg til ul i morgen! Sist svangerskap fikk vi en dårlig beskjed, men krysser fingre for at det går riktig vei denne gangen:)
Lykke til i morgen! Jeg var på ul på fredag (og var latterlig nervøs ettersom jeg hadde en ma forrige gang jeg lå i den stolen) og alt stod bra til her! Et hardt bankende lite hjerte! Krysser fingre for at du får se det samme
 
Lykke til i morgen! Jeg var på ul på fredag (og var latterlig nervøs ettersom jeg hadde en ma forrige gang jeg lå i den stolen) og alt stod bra til her! Et hardt bankende lite hjerte! Krysser fingre for at du får se det samme

Å, så fantastisk:) Håper jeg er like heldig:)
 
Dytter denne, havner alltid så langt ned jo :p

Flere enn meg som allerede nå er utålmodige etter å få møte sin lille? Haha det skal jammen meg bli noen lange måneder dette.
 
Dytter denne, havner alltid så langt ned jo :p

Flere enn meg som allerede nå er utålmodige etter å få møte sin lille? Haha det skal jammen meg bli noen lange måneder dette.

Hehe, jeg sitter å drømmer om at de skal finne ut på ultralyd at jeg er mye lenger på vei enn jeg tror. Å at jeg bare har et par mnd igjen :p så ja du er ikke den eneste som gleder seg!
 
Herregud! I dag har jeg vært så oppblåst at det må ha sett ut som jeg var 6-7 mnd på vei :p Synd det er for tidlig å skylde på babymagen enda xP
 
Dytter denne, havner alltid så langt ned jo :p

Flere enn meg som allerede nå er utålmodige etter å få møte sin lille? Haha det skal jammen meg bli noen lange måneder dette.

Ja! Tida går så sinnsykt seint :p 4 uker siden jeg fant det ut i dag og tida har aldri gått seinere. Har hørt det ofte går fortere når man bikker 12 uker, det tror jeg kan stemme for min del fordi nå bekymrer jeg meg veldig for at det kan gå galt.
 
Skal på TUL i ca uke 10. Får man høre hjertelyd da? Er det utvendig ul i uke 10? Haha, null peiling på dette så vet ikke helt hva jeg går til :p
 
Skal på TUL i ca uke 10. Får man høre hjertelyd da? Er det utvendig ul i uke 10? Haha, null peiling på dette så vet ikke helt hva jeg går til :p
Da hører man hjertelyd ja! :) jeg har kun hatt innvendig på alle tidlig ul jeg har vært på, og det er vel da man får alt mest nøyaktig såppass tidlig.. Men flere her inne som har hatt utvendig ul, så det er vel litt forskjellig:)
 
Da hører man hjertelyd ja! :) jeg har kun hatt innvendig på alle tidlig ul jeg har vært på, og det er vel da man får alt mest nøyaktig såppass tidlig.. Men flere her inne som har hatt utvendig ul, så det er vel litt forskjellig:)

Okei, får vel bare vente å se hva jordmora vi skal til gjør. Blir uansett veldig spennende :)
 
I morgen begynner jeg med fagprøve som skal gå over 4 dager :eek:
Gruer meg og gleder meg :p det jeg gruer meg mest til er å måtte stå opp kl 5 for å rekke å være på jobb til før 8 :eek:
Skal nok få det til. Gleder meg til det er over da :)
 
I morgen begynner jeg med fagprøve som skal gå over 4 dager :eek:
Gruer meg og gleder meg :p det jeg gruer meg mest til er å måtte stå opp kl 5 for å rekke å være på jobb til før 8 :eek:
Skal nok få det til. Gleder meg til det er over da :)

Huff, høres grusomt slitsomt ut. Men dette klarer du fint! Bare fokuser på en dag om gangen så er det plutselig helg og du er ferdig. Dette klarer du nok med stil! :D
 
Huff, høres grusomt slitsomt ut. Men dette klarer du fint! Bare fokuser på en dag om gangen så er det plutselig helg og du er ferdig. Dette klarer du nok med stil! :D

Slitsomt ja, regner med helga kommer til å være god.
Ja håper på det, skal gjøre mitt beste :D veldig spent på oppgaven jeg får. Endelig kan jeg se lyset i enden av denne tunnelen :D
 
Halloo
Var på ul 26.05. Da jeg tenkte at jeg var 7+0, men nei da, måtte gå hele uke 6 en gang til føltes det som så nå er jeg 7+4, og skulle ønske tiden kunne gått liiiitt fortere, da jeg og kjæresten tenker å bestille en ny ul til uke 12 som vi tar med den kommende storebror på så han får se hva som skjer i magen til mamman sin han blir 4 år i august <3
Formen er fin forutenom at jeg er sykt trøtt og tisser mye mer enn normalt og har veldig vonde bryst par dager med kvalme og oppkast, og det kan komme å gå, men alt i alt, ikke kvalm lengere termin ca 19.01.17, er selv januarbarn så dette blir kos ❤
 
Vanskelig å lese til eksamen når alt man tenker på er graviditet, og "må jeg tisse, igjen? Neida, klarer å holde meg. Eller? Bare litt til. Nei, jeg MÅ tisse!" Hva var det jeg leste igjen...?? :eek:

Hahaha, AKKURAT slik har jeg hatt det når jeg har skrevet på eksamensoppgavene mine :D
 
Vi skulle kanskje fått festet denne også så det blir litt mer skravling :D
Evt fått januardamenes viktigste tråder? :)
 
Back
Topp