Skravletråd :)

Skal innom jobben denne uka jeg og :) I dag kom vi oss endelig på trilletur :)

Denne uka skal vi på 6-ukerskontroll. Har ikke veid frøkna siden hun var 2 uker gammel, men ser på henne at hun får godt med mat :P I dag trillet vi en liten tur siden det bare var -2 ute. Skulle ønske det var meldt mildvær hele uken for det var skikkelig godt å røre på flesket :D Ellers kom det første smilet i går. Stor stas!

I dag har jm vært her igjen, fjernet agraffene mine (ks-såret ser veldig bra ut :) ) og veid mini. Han har tatt igjen fødselsvekten nå, og vi fikk masse skryt :D På fredag får vi besøk av helsesøster også.
Ellers har mini vært med på sin første handletur, vært innom flere butikker, og han sov så fint i bilsete sitt gjennom hele turen :)

Hei og hopp:)
Hvordan er temperaturen og været hos dere i dag?

Her er temperaturen endelig på ett ok nivå:) -3 og masse snø:)

- 5 men mye vind så ikke trillevær uansett... :(
Ikke ett snøfnugg å se

Her er det er par minus, så det er gode muligheter for trilletur her også.
Lite snø da, så føret er topp.
Jeg har bursdag i dag, men det forbigår i stillhet. Har hatt et lite familieselskap allerede, så jeg tar meg en kakerest og lar det bli med det :)
Lille sov ekstra lenge i natt etter en dag med hyppig spising og korte lurer i går. I dag ser det ut som hun har fått litt øyebetennelse på det ene øyet :( Har dryppet med mm. Noen som vet hvor ofte man bør gjøre det?

Jeg har bursdag i dag, men det forbigår i stillhet. Har hatt et lite familieselskap allerede, så jeg tar meg en kakerest og lar det bli med det :)
Lille sov ekstra lenge i natt etter en dag med hyppig spising og korte lurer i går. I dag ser det ut som hun har fått litt øyebetennelse på det ene øyet :( Har dryppet med mm. Noen som vet hvor ofte man bør gjøre det?

Gratulerer så masse med dagen :)

Gratulerer så mye med dagen :)

Back
Topp